Fitness Seller

AAS Kreta

Vonk

Prof. dr.
Elite Member
10.000 likes 10.000 berichten 10 media-items
Waardering
35.310
Lengte
1m85
Massa
108kg
Vetpercentage
10%
Buffels,

Ik heb de zoekfunctie gebruikt en alle 27 topics over AAS in Griekenland / op Kreta gelezen, maar nergens de info gevonden die ik zocht, of deze was al 8 jaar oud :o

Waar op Kreta moet ik zijn om legit AAS te regelen? Gewoon wat amps test-e, zal wel Norma zijn zeker?

Iemand tips? Oh en niet van ja je moet elke apotheek langs tot je er 1 gevonden hebt, of je moet het vragen in de gym op Cherso. Maar liever tips van mensen die er zelf ook wat geregeld hebben ;)

vrienden van me wonen daar ik zal ze vanmiddag eens vragen

• Like
Waarderingen: Vonk
  • Topic Starter Topic Starter
Top man! Thanks alvast :thumbs:

Hij zegt vrijwel overal in Kreta maar hij raad je aan om het in de grote apotheek in gersonisos subtiel te vragen (uiteraard een apo waar geen klanten binnen staan).
het is net vuurwerk het is officieel verboden maar meestal geven ze het wel mee maar meestal bestel je het vandaag en komt het morgen binnen, je kunt het ook vanuit daar naar Nederland laten verzenden, word niet gecontroleerd.
test en deca enzo zou in de 2 euro per ampull kosten als het niet lukt moet je een andere apo zoeken en zo nodig hotel personeel vragen en grieken zijn omkoopbaar. Hun willen het helaas niet voor je halen daar:o maar stuur mij ook maar een doosje op nu je toch daar bent:thumbs:

Grote Apo in Cherso dus :) Top, ga ik het daar als eerst proberen. Ga pas begin september 2 weekjes daarheen. Ik denk dat ik het gewoon meeneem in mijn koffer. Volgens mij zijn de controles van Griekenland niet echt iets om me druk over te maken, dan pakken ze denk ik liever vluchten vanuit Turkije. Ik vlieg wel op Brussel :o

Grote Apo in Cherso dus :) Top, ga ik het daar als eerst proberen. Ga pas begin september 2 weekjes daarheen. Ik denk dat ik het gewoon meeneem in mijn koffer. Volgens mij zijn de controles van Griekenland niet echt iets om me druk over te maken, dan pakken ze denk ik liever vluchten vanuit Turkije. Ik vlieg wel op Brussel :o

Dan neem ik maar niks mee vanuit Turkije haha :o

OT: heb geen idee, is dat ook karma waard? ???

• Like
Waarderingen: Vonk

heb overlaatst een reportage gezien.en de man had 10 ampullen bij hem op het vliegveld en moest 3000dollar betalen.. wil je niet bang maken man maar waarom riskeren voor beetje test dat je hier ook kan krijgen? grt

heb overlaatst een reportage gezien.en de man had 10 ampullen bij hem op het vliegveld en moest 3000dollar betalen.. wil je niet bang maken man maar waarom riskeren voor beetje test dat je hier ook kan krijgen? grt

3000 dollar, dat is dus Australian Border Patrol zeker? :roflol:

Voor eigen gebruik is het sowieso niet strafbaar maat. iig niet in de EU.

in spanje haal ik altijd tamoxifen heel goedkoop, maar daar moet je juist de kleine appo's hebben. een grote gaat je sowieso om een recept vragen. weet niet of het in griekenland het zelfde is natuurlijk.

niet strafbaar? men maat hier in belgie had 2potje dboll in de auto liggen.en moest 1650euro betalen:p na de rechtbank.

niet strafbaar? men maat hier in belgie had 2potje dboll in de auto liggen.en moest 1650euro betalen:p na de rechtbank.

Ja België is bezig met een Razzia inderdaad. Maar volgens mij valt Brussel niet onder het gewest waar de razzia's nu steeds gaande zijn.

Ja België is bezig met een Razzia inderdaad. Maar volgens mij valt Brussel niet onder het gewest waar de razzia's nu steeds gaande zijn.

is al meer of een jaar geleden hoor.maarja idd brussel valt niet onder dat gewest:) je kan ze nog altijd opsteken voor de veiligheid:D

is al meer of een jaar geleden hoor.maarja idd brussel valt niet onder dat gewest:) je kan ze nog altijd opsteken voor de veiligheid:D

Ik ga nog even kijken hoe ik het ga doen. Gewoon niet teveel meenemen in ieder geval. Maar ben nu weleens benieuwd naar het verschil tussen HG en UG.

leegen vails mee neemen en daar de test dr in spuiten multivitaminen leeg gooien 200pilen oxy dr in en klaar doe dat al jaaren zo nooit probleemen mee gehad.

Haha dat is wel een handige tip ja!
Ik denk dat ik gewoon net als Rob S alle verpakkingen wegpleur en de ampullen in mijn toilettas doe.
Oxy hoef ik niet :p

je kan idd alle ampuls in een leeg vial invullen, ga het ook zo doen

In nederland is het niet strafbaar. Andere landen binnen eu denk ik wel. Denk ook niet dat er eu regelgeving omtrent dit onderwerp is.

In nederland is het niet strafbaar. Andere landen binnen eu denk ik wel. Denk ook niet dat er eu regelgeving omtrent dit onderwerp is.

Misschien dat ik het dan toch gewoon op stuur. Maar even kijken hoe of wat.
Iemand ervaring met controles op Zaventem vanuit Griekenland? :p

Terug
Naar boven