MuscleMeat

AAS Kreta

Haha ik ben op vakantie en ik ga de Apotheek Marathon lopen bij 35 graden met een zagende vrouw aan mijn zijde :D

Respect ouwe, die van mij wordt al gek als ik erover begin op vakantie denk ik :p

oh pun, kos hoef je ook niet proberen.. daar worden ze al gek als ze beginnen te begrijpen dat je het over anabolen hebt..

wel heeeel veel blonde wijfen haha, is blijkbaar het chersonisos van zweden/noorwegen etc.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
oh pun, kos hoef je ook niet proberen.. daar worden ze al gek als ze beginnen te begrijpen dat je het over anabolen hebt..

wel heeeel veel blonde wijfen haha, is blijkbaar het chersonisos van zweden/noorwegen etc.

Kreta komen ook heel veel zweden :heart: Zeker 10 jaar geleden toen ik er werkte :cool:

Kos vind ik sowieso echt een k*t eiland, veel te klein, werd daar helemaal claustrofobisch toen ik er 1 dagje was vanuit Bodrum in 2010. Mehh wat een k*t eiland :o

Vandaag ff langs geweest .. Lijstje in email gehad ;)

wat hebben ze? en wrm email lol

of ze doen zo tegen buitenlanders, zelf als turk in turkije doen ze niet moeilijk geven ze gwn wat je wilt, jammer hebben ze niet veel ampuls meestal 5-10

Omdat je het ook kan bestellen en laten shippen ;)

Overigens hebben ze qua AAS eigenlijk standaard alleen test met verschillende esthers en daarnaast eigenlijk alles voor on en post cycle support behalve HMG. Heb nog wat vragen naar ze gestuurd over het leveren van andere AAS.

Laatst bewerkt:
Omdat je het ook kan bestellen en laten shippen ;)

Overigens hebben ze qua AAS eigenlijk standaard alleen test met verschillende esthers en daarnaast eigenlijk alles voor on en post cycle support behalve HMG. Heb nog wat vragen naar ze gestuurd over het leveren van andere AAS.
jah wat verwacht je, aleen wat een mens nodig heeft is testosteron (sust) of langzame ester test verder hebben ze helemaal niks

test-enthantaat en test-undecanoaat inderdaad :)

Terug op Schiphol met kleine hoeveelheid test en roa .. Bulk komt daags met de post .. Yay :)

Terug
Naar boven