Fitness Seller

AAS Kreta

Colombianen doen het zo ook met coke zeker :o:o:o

Vorig jaar ben ik daar op reis geweest, ging in een kleinere apotheek even binnen om wat whey te kopen..
Subtiel vroeg ik naar andere middelen ook, met name clen, die kerel had daar alles onder zijn toonbankje liggen, haalde alles zonder enig probleem tevoorschijn, ook stond zijn apotheek veel met volk, blijkbaar de gewoonte daar :)

Grote Apo in Cherso dus :) Top, ga ik het daar als eerst proberen. Ga pas begin september 2 weekjes daarheen. Ik denk dat ik het gewoon meeneem in mijn koffer. Volgens mij zijn de controles van Griekenland niet echt iets om me druk over te maken, dan pakken ze denk ik liever vluchten vanuit Turkije. Ik vlieg wel op Brussel :o

vanuit Griekenland heb je zelfs geen douanecontrole in Zaventem. Dan passeer je langs de EU landen uitgang. Raar dat je dat niet weet.

• Topic Starter Topic Starter
vanuit Griekenland heb je zelfs geen douanecontrole in Zaventem. Dan passeer je langs de EU landen uitgang. Raar dat je dat niet weet.

Als ik het wist zou ik het niet vragen. In Amsterdam moet je namelijk ALTIJD langs de douane.. Ook vanuit andere Europese landen ;)

zijn hier duidelijk mensen slecht geinformeerd, binnen de EU is er een "schengenzone" wat inhoud dat je als Europees staatsbruger vrij kan reizen tussen de EU landen en dat de douane vrijwel niet controleerd maar dat heeft niets te maken met verboden middelen mee binnen brengen :D en AAS behoord tot medicijnen wetgeving en zonder voorschrift mag je het niet zomaar rond zitte smokkelen en de kans op controles is inderdaad klein maar er gebeuren echt wel steekproeven op vlieghaven in grote koffer is kns heel miniem hand bagage halen ze het er bijna zeker uit wat bij Ryan Air het geval is bij vloeistof en paar doosjes ampulle gaat dus wel opvallen. Ik vind het gewoon belachelijk voor die paar 10€'s dat je hier goed ug materiaal kan krijgen je allemaal risico's gaat nemen je geld alsnog kwijt te zijn en zware boetes te risceren...zeker in België en Brussel is mss ander gewest so what Belgische federale wetgeving? ;)

zijn hier duidelijk mensen slecht geinformeerd, binnen de EU is er een "schengenzone" wat inhoud dat je als Europees staatsbruger vrij kan reizen tussen de EU landen en dat de douane vrijwel niet controleerd maar dat heeft niets te maken met verboden middelen mee binnen brengen :D en AAS behoord tot medicijnen wetgeving en zonder voorschrift mag je het niet zomaar rond zitte smokkelen en de kans op controles is inderdaad klein maar er gebeuren echt wel steekproeven op vlieghaven in grote koffer is kns heel miniem hand bagage halen ze het er bijna zeker uit wat bij Ryan Air het geval is bij vloeistof en paar doosjes ampulle gaat dus wel opvallen. Ik vind het gewoon belachelijk voor die paar 10€'s dat je hier goed ug materiaal kan krijgen je allemaal risico's gaat nemen je geld alsnog kwijt te zijn en zware boetes te risceren...zeker in België en Brussel is mss ander gewest so what Belgische federale wetgeving? ;)

Tja iedereen moet natuurlijk voor zichzelf het risico bepalen..
Ik ben enkel de mogelijkheden aan het bekijken en de risico's aan het afwegen ;)

Geloof mij,eenmaal je daar bent en de anabolen vliegen je om de oren tegen een spotprijs ga je echt niet twijfelen, je zult wel zien.

In Nederland is aas al niet verboden ook zonder recept niet (zelfs invoeren voor eigen gebruik niet art 18 lid 1 en 6 geneesmiddelenwet). In België is dit al weer heel anders, aangezien daar mensen al boetes hebben gehad omdat ze aas hadden gebruikt.

In je handbagage bekijken ze alle vloeistof dus dat is sowieso niet slim.

In Nederland is aas al niet verboden ook zonder recept niet (zelfs invoeren voor eigen gebruik niet art 18 lid 1 en 6 geneesmiddelenwet). In België is dit al weer heel anders, aangezien daar mensen al boetes hebben gehad omdat ze aas hadden gebruikt.

In je handbagage bekijken ze alle vloeistof dus dat is sowieso niet slim.

Kan ook moeilijk geloven dat er zulke domme mensen rondlopen :p

Als ik het wist zou ik het niet vragen. In Amsterdam moet je namelijk ALTIJD langs de douane.. Ook vanuit andere Europese landen ;)

Nu is het wel zo dat de douane je wel mag controleren indien ze bepaald vermoedens hebben. De EU uitgang en non EU uitgang liggen juist naast elkaar en de douane ziet alle passagiers. Ze kunnen je dus altijd roepen om even langs hun te passeren maar normaalgezien houden ze zich daar niet mee bezig.

klopt precies wat dirky zegt en je kan niet uitgaan van wat je op internet verteld word het is nooit een vrije doorgang het is en blijft gewoon een gok.. vak kennis is niet uit internet te halen maargoed, logisch :o

Nee t is en blijft een risico maar ik denk wel aanvaardbaar. Niet teveel, netjes in apotheek verpakking en bonnetje bewaren. Blijft 50/50 en dat is een gokje wat ik wel durf te wagen.

100 amps deca
200 amps test

:roflol:

Nee denk 20 om 20 om gezeik te voorkomen.

Nee t is en blijft een risico maar ik denk wel aanvaardbaar. Niet teveel, netjes in apotheek verpakking en bonnetje bewaren. Blijft 50/50 en dat is een gokje wat ik wel durf te wagen.

100 amps deca
200 amps test

:roflol:

Nee denk 20 om 20 om gezeik te voorkomen.

neem ook altijd wel het een en ander mee uit het buitenland. risico is verwaarloosbaar en in holland ben je hoogstends je spullen kwijt met een kleine boete.

Volgend jaar ook maar eens zo'n apotheek opzoeken ipv de nachtapotheker in NL

Terug
Naar boven