AndroidHealthClinic

AAS Kreta

binnen EU geen controle

• Topic Starter Topic Starter
Ze praten op dit forum altijd wel heel makkelijk over geen controle binnen EU

Hmm HELEMAAL NOOIT? Of toch een kleine kans om je koffer open te moeten maken voor sigaretten e.d.?

Ja hoor, ben pas op de terugweg naar huis op de autoroute bij een peage tot stoppen gezet door de douane. Mocht doorrijden nadat ze zag dat we een gezinnetje waren, niet wetende dat ik meer dan 30 flessen rum en cava voor de achterbank had liggen:D

Ze praten op dit forum altijd wel heel makkelijk over geen controle binnen EU

Ja dat vind ik dus ook, ik heb dan wel een goedkopere vlucht van en naar Brussel, maar dat schiet niet op als ik straks duizenden euro's moet aftikken op Brussel Airport :o

Ja hoor, ben pas op de terugweg naar huis op de autoroute bij een peage tot stoppen gezet door de douane. Mocht doorrijden nadat ze zag dat we een gezinnetje waren, niet wetende dat ik meer dan 30 flessen rum en cava voor de achterbank had liggen:D

Haha, maar bro ik ben niet met een gezin, alleen mijn blonde vriendin. :p

ik bedoel met verzending, bij mij is het nog nooit fout gegaan iig maar ik heb alleen verzending vanuit polen gedaan, griekenland ken ik alleen uit ervaringen van anderen

Ja dat vind ik dus ook, ik heb dan wel een goedkopere vlucht van en naar Brussel, maar dat schiet niet op als ik straks duizenden euro's moet aftikken op Brussel Airport :o

Laat haar dan korte rokje aandoen en een hele kleine bikini topje.......en lief kijken als je aangehouden wordt.....works every time!! ;)

in een koffer duwen is niks voor mij:p

Precies, bedoel alleen maar te zeggen dat er echt nog wel gecontroleerd wordt. Afgelopen 3 jaar 2 x door Frankrijk terug uit Spanje gereden en eerste x in een fuik (grote politie/douane controlle) en 2e keer dus zoals hierboven beschreven.
Mocht overgins beide keren na een praatje doorrijden maar dat heeft meer met m'n talenknobbel en gladde babbel te maken denk ik.

ik bedoel met verzending, bij mij is het nog nooit fout gegaan iig maar ik heb alleen verzending vanuit polen gedaan, griekenland ken ik alleen uit ervaringen van anderen

Ja afhankelijk van de verzendkosten denk ik dat ik het gewoon zo doe!

Laat haar dan korte rokje aandoen en een hele kleine bikini topje.......en lief kijken als je aangehouden wordt.....works every time!! ;)

Haha zit wat in, maar ze vind het niet het leukste aan mij (dat ik kuur), dus dat gaat ze zeker niet stimuleren dan :o

Precies, bedoel alleen maar te zeggen dat er echt nog wel gecontroleerd wordt. Afgelopen 3 jaar 2 x door Frankrijk terug uit Spanje gereden en eerste x in een fuik (grote politie/douane controlle) en 2e keer dus zoals hierboven beschreven.
Mocht overgins beide keren na een praatje doorrijden maar dat heeft meer met m'n talenknobbel en gladde babbel te maken denk ik.

Ja, ik spreek goed Frans, Engels, Duits & een beetje Grieks. Maar Vlaams versta ik niet hoor :p Dat wordt een probleem denk ik :D

Hey man, take a walk on the wild side...

Hey man, take a walk on the wild side...

Dat doe ik al vaak genoeg. Misschien als ik het gelijk begin v/d vakantie in mijn koffer stop in mijn toillettas, dan ben ik tegen de tijd dat ik naar huis ga vergeten dat het erin zit.. Dan ben ik ook niet zenuwelappig als ik met mijn koffert langs de douaniers moet :rolleyes:

Dat doe ik al vaak genoeg. Misschien als ik het gelijk begin v/d vakantie in mijn koffer stop in mijn toillettas, dan ben ik tegen de tijd dat ik naar huis ga vergeten dat het erin zit.. Dan ben ik ook niet zenuwelappig als ik met mijn koffert langs de douaniers moet :rolleyes:

Hehe, ik heb het ook al enkele keren gedaan, gewoon alles in een zakje vd apo laten en de koffer in, als ze iets moesten vragen voor de domme houden.

Misschien dat ik het dan toch gewoon op stuur. Maar even kijken hoe of wat.
Iemand ervaring met controles op Zaventem vanuit Griekenland? :p

3 jaar geleden vanuit Kos terug naar Zaventem gevlogen, kon overal gewoon zo doorlopen, geen controle, niks, nada, noppes. Bovendien gebeuren de Razzia controles etc inderdaad per gewest, in Brussel ben je dus "safe". Het is en blijft wel altijd een risico natuurlijk, maar de controles in België zijn op basis van eigen ervaringen een grote flop :rolleyes:

Zo'n ecto als jou verdenken ze toch niet :D

3 jaar geleden vanuit Kos terug naar Zaventem gevlogen, kon overal gewoon zo doorlopen, geen controle, niks, nada, noppes. Bovendien gebeuren de Razzia controles etc inderdaad per gewest, in Brussel ben je dus "safe". Het is en blijft wel altijd een risico natuurlijk, maar de controles in België zijn op basis van eigen ervaringen een grote flop :rolleyes:

Haha dat stemt me weer positief...

---------- Post toegevoegd 16 July 2013 om 18:36 ----------

Zo'n ecto als jou verdenken ze toch niet :D

Dat is ook zo :p

Stuur het gewoon op. Als je het gaat riskeren om mee te nemen in vliegtuig ben je gewoonweg dom bezig.

Hij heeft geen kilo coke bij hoor alleen wat spullen dat ze daar verkopen en hier niet en hij wist net dat hij dat mocht kopen...

:roflol: jaja, dat wil ik je nog wel eens zien verkopen. Ze vragen of de koffer van jou is en alles wat je erin hebt zitten ben jij verantwoordelijk voor. Als het om iets als roids gaat ga je daar echt wel een boete voor vangen indien ze je pakken kerel.

Terug
Naar boven