Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben net terug van Cherso, stond gewoon in de apotheek te kijken naar de fitness sups, komt de verkoopster en zegt ze stil dat ze testosteron, proviron etc ook heeft.
Dus valt zowizo wel mee te krijgen.
Als mijn vriendin de koffers uitpakt ga ik ff medicatie scoren![]()

Ik ben op dit moment ook in turkije en ben zwaar aan het twijfelen om primo mee te nemen, maar ik kan niks vinden wat betrefd de gevolgen als ze het ontdekken in je koffer. Als het gewoon een geldboete is van 100eu heb ik er wel vrede mee. Het lijkt me eerder dat ze het vinden als je het opstuurt in een pakketje dan als je het meeneemt in je koffer.
Vond het qua beveiliging en controle op het vliegveld in brussel niks voorstellen, alleen je handbagage werd even naar gekeken.
De straf kan toch niet zo zwaar zijn als je een hoeveelheid hebt voor eigen gebruik.
Lees van veel mensen dat ze gear hebben van turkije etc. Maar niet hoe ze het uiteindelijk thuis krijgen.
Enkele van jullie die hier mij verduidelijking in kan brengen uit eigen ervaring of die van anderen?
Ik breng het mee met de auto maar volgens mij mocht je gear meenemen, je moet even hun bellen en vragen hoeveel hormonen je bij je mag hebben voor eigen gebruik (turkish airlines)Ik ben op dit moment ook in turkije en ben zwaar aan het twijfelen om primo mee te nemen, maar ik kan niks vinden wat betrefd de gevolgen als ze het ontdekken in je koffer. Als het gewoon een geldboete is van 100eu heb ik er wel vrede mee. Het lijkt me eerder dat ze het vinden als je het opstuurt in een pakketje dan als je het meeneemt in je koffer.
Vond het qua beveiliging en controle op het vliegveld in brussel niks voorstellen, alleen je handbagage werd even naar gekeken.
De straf kan toch niet zo zwaar zijn als je een hoeveelheid hebt voor eigen gebruik.
Lees van veel mensen dat ze gear hebben van turkije etc. Maar niet hoe ze het uiteindelijk thuis krijgen.
Enkele van jullie die hier mij verduidelijking in kan brengen uit eigen ervaring of die van anderen?

Je moet wel geluk hebben denk ik pun.
Inmiddels bij 2 geweest en die hebben geen gonadon.. Dikke bullshit want toen zo'n directrice er bij kwam ging het direkt van: oooh gonadone!!.. No we dont have it.
heb zakken sustJe moet wel geluk hebben denk ik pun.
Inmiddels bij 2 geweest en die hebben geen gonadon.. Dikke bullshit want toen zo'n directrice er bij kwam ging het direkt van: oooh gonadone!!.. No we dont have it.