Die met dat groen kruis
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
LET OP: door huidige situatie dreiging aanslagen EXTRA controles Zavetem....was vanmorgen op de radio!
Al zijn ze weliswaar op zoek naar bommen en granaten en niet zo zeer naar een paar ampullen AAS. Doch je moet de kat niet op het spek binden natuurlijk 
Ja ik hoorde het ook inderdaad! Goed dat ik al besloten had om het op te sturenAl zijn ze weliswaar op zoek naar bommen en granaten en niet zo zeer naar een paar ampullen AAS. Doch je moet de kat niet op het spek binden natuurlijk
![]()

Update 1
- roa overal en cheap 30 caps 20mg 10e
- mbt test kijken ze me vooral vaag aan - morgen of overmorgen check ik cherso ff

Update 2
- BAM JONGUH !
- idd als je met je gezicht naar de 'white lion' staat 50m naar rechts voor de pot met goud
- 1ml / 250mg test-e voor 4,30E
- als het goed is krijg ik vandaag of morgen nog een email met 'details'![]()
@jesse .. Snelle reactie weinig denkwerk maat. Een dergelijk cynische instelling is overigens per definitie kansloos imho.
Ik ben blij dat ik eindelijk iets vind na lang zoeken. Bovendien is dat nog altijd goedkoper dan een gemiddeld UG lab met twijfelachtige kwaliteit. 45E / 10 ML is nog op mijn calculator nog altijd 4,50E / 1ML. HG heb ik bij de mij bekende adressen nooit onder de 50E gevonden.
Overigens heb ik zijn geheel niet georeerd over het al dan niet aanschaffen van eea. En al helemaal niet over het in mijn koffertje meezeulen van een partij.
Een dergelijke cynische instelling is per definitie kansloos imho.
Ik ben blij dat ik eindelijk iets vind na lang zoeken. Bovendien is dat nog altijd goedkoper dan een gemiddeld UG lab met twijfelachtige kwaliteit. 45E / 10 ML is nog op mijn calculator nog altijd 4,50E / 1ML. HG heb ik bij de mij bekende adressen nooit onder de 50E gevonden.
Overigens heb ik zijn geheel niet georeerd over het al dan niet aanschaffen van eea. En al helemaal niet over het in mijn koffertje meezeulen van een partij.
Snelle reactie weinig denkwerk is eerder op jou van toepassing bro. Je zegt 1 ml = 4.30, dat maakt 10 ml = 43. Ik betaal overal voor een vial test 35 dus dat is 8 euro verschil. Ik heb geen twijfels bij bijvoorbeeld een EP, vertrouw dat eerder dan die Griekse stuff.
Maar ieder zijn ding man, veel succes ermee!

Heb je geprobeerd te pingelen? Moet goedkoper kunnen kijk eens in andere appo