Fitness Seller

AAS Kreta

LET OP: door huidige situatie dreiging aanslagen EXTRA controles Zavetem....was vanmorgen op de radio!

• Topic Starter Topic Starter
LET OP: door huidige situatie dreiging aanslagen EXTRA controles Zavetem....was vanmorgen op de radio!

Ja ik hoorde het ook inderdaad! Goed dat ik al besloten had om het op te sturen ;) Al zijn ze weliswaar op zoek naar bommen en granaten en niet zo zeer naar een paar ampullen AAS. Doch je moet de kat niet op het spek binden natuurlijk ;)

Ja ik hoorde het ook inderdaad! Goed dat ik al besloten had om het op te sturen ;) Al zijn ze weliswaar op zoek naar bommen en granaten en niet zo zeer naar een paar ampullen AAS. Doch je moet de kat niet op het spek binden natuurlijk ;)

Heel wijs idd.... ;)

Update 1
- roa overal en cheap 30 caps 20mg 10e
- mbt test kijken ze me vooral vaag aan - morgen of overmorgen check ik cherso ff

Update 1
- roa overal en cheap 30 caps 20mg 10e
- mbt test kijken ze me vooral vaag aan - morgen of overmorgen check ik cherso ff

Thanks voor de update goos! Roa hoef ik weliswaar niet, maar ik wacht op je updates omtrent test :)

Staat nu vast dat ik morgen naar cherso ga dus dan hoor je weer van me ! Zal zowel test als verzenden ff melden !

:thumbs:

Los in Cherso :cool:

Update 2
- BAM JONGUH !
- idd als je met je gezicht naar de 'white lion' staat 50m naar rechts voor de pot met goud :cool:
- 1ml / 250mg test-e voor 4,30E
- als het goed is krijg ik vandaag of morgen nog een email met 'details' ;)

Update 2
- BAM JONGUH !
- idd als je met je gezicht naar de 'white lion' staat 50m naar rechts voor de pot met goud :cool:
- 1ml / 250mg test-e voor 4,30E
- als het goed is krijg ik vandaag of morgen nog een email met 'details' ;)

1ml test voor 4,30 en daar ben je happy mee ? Dat is no duurder dan in Nederland

Dus per 10 ml betaal je 8 euro meer dan hier, heb je 10 ampullen ipv 1 vial en loop je ook nog een aardig risico dat je gepakt wordt, zeker nu met al die terroristische dreigingen en dergelijke? Snap niet waarom je dat zou doen persoonlijk.

Een dergelijke cynische instelling is per definitie kansloos imho.

Ik ben blij dat ik eindelijk iets vind na lang zoeken. Bovendien is dat nog altijd goedkoper dan een gemiddeld UG lab met twijfelachtige kwaliteit. 45E / 10 ML is nog op mijn calculator nog altijd 4,50E / 1ML. HG heb ik bij de mij bekende adressen nooit onder de 50E gevonden.

Overigens heb ik zijn geheel niet georeerd over het al dan niet aanschaffen van eea. En al helemaal niet over het in mijn koffertje meezeulen van een partij.

Laatst bewerkt:
Heb je geprobeerd te pingelen? Moet goedkoper kunnen kijk eens in andere appo

@jesse .. Snelle reactie weinig denkwerk maat. Een dergelijk cynische instelling is overigens per definitie kansloos imho.

Ik ben blij dat ik eindelijk iets vind na lang zoeken. Bovendien is dat nog altijd goedkoper dan een gemiddeld UG lab met twijfelachtige kwaliteit. 45E / 10 ML is nog op mijn calculator nog altijd 4,50E / 1ML. HG heb ik bij de mij bekende adressen nooit onder de 50E gevonden.

Overigens heb ik zijn geheel niet georeerd over het al dan niet aanschaffen van eea. En al helemaal niet over het in mijn koffertje meezeulen van een partij.

Snelle reactie weinig denkwerk is eerder op jou van toepassing bro. Je zegt 1 ml = 4.30, dat maakt 10 ml = 43. Ik betaal overal voor een vial test 35 dus dat is 8 euro verschil. Ik heb geen twijfels bij bijvoorbeeld een EP, vertrouw dat eerder dan die Griekse stuff.

Maar ieder zijn ding man, veel succes ermee!

Een dergelijke cynische instelling is per definitie kansloos imho.

Inderdaad als je dan gewoon HG hebt heb je gewoon goed spul voor een mooie prijs. Geen last van wel of niet juist gedoseerd spul.

Snelle reactie weinig denkwerk is eerder op jou van toepassing bro. Je zegt 1 ml = 4.30, dat maakt 10 ml = 43. Ik betaal overal voor een vial test 35 dus dat is 8 euro verschil. Ik heb geen twijfels bij bijvoorbeeld een EP, vertrouw dat eerder dan die Griekse stuff.

Maar ieder zijn ding man, veel succes ermee!

Ehm dude .. Dit is een schoolvoorbeeld van een stupide reactie ..
Ik begrijp heus dat jij je vial test goedkoper krijgt in NL of BE maar dat is voor mij niet zo relevant.

Begrijpend lezen overgeslagen op de basisschool ?
WTF ..

Griekse stuff van Pfizer is inderdaad iets om te wantrouwen .. :roflol:

Overigens is deze discussie verder niet de moeite waard om voort te zetten,
Ieder heeft zijn mannetje en elk mannetje zijn prijs.
Ik denk dat voor UG van een apotheek een prima prijsje is en indien men beter weet dan ontvang ik graag contactgegevens van de desbetreffende leverancier :P

Laatst bewerkt:
Heb je geprobeerd te pingelen? Moet goedkoper kunnen kijk eens in andere appo

Ik heb aardig wat appos gesproken in heraklion, cherso, you name it, Meeste 'doen er niet aan'. Verder ben ik een beetje zoek moe en mijn vriendin word er leip van dat ik elke apotheek - van de tientallen apotheken per dorp - binnenloop om te informeren. We hebben tenslotte ook gewoon vakantie en ik geef haar groot gelijk.

Deze lui zijn wel ok heb verder niet gesproken over prijzen alleen gevraagd hoe en wat met test enth.
Krijg als het goed is 'verdere details' over mail. Ik ga maandag nog eens langs om verder te babbelen.

Haha ik ben op vakantie en ik ga de Apotheek Marathon lopen bij 35 graden met een zagende vrouw aan mijn zijde :D

Respect ouwe, die van mij wordt al gek als ik erover begin op vakantie denk ik :p

Idd:p dat zou mij niet lukken:o fijne vakantie verder

Terug
Naar boven