XXL Nutrition

Breaking News ACTIE: 5 gratis samples bij Power Supplements

Daarjuist samples toegekregen; ziet er goed uit :p
zal straks ff laten weten hoe het me beviel :)

Er zijn nog ***** wachtenden voor u :rolleyes: Maar we beantwoorden alle vragen, we zijn al een eind op weg met het verwerken van alle PM's..

Er zijn er meer die de naam zijn vergeten dus dan zetten we de nickname maar op de envelop :p

Mooi dat het bevalt!

Ja, we hebben PayPal.

Jaap

Ik heb alle tijd van de wereld ;p, zou het kunnen dat jullie de enige internet supplementen shop zijn die gebruik maakt van paypal?
Best handig, bespaard me een wat tijd =-) als ik iets bestel:cool:

Aaa shit beter lezen Ray :(

te laat klaploper! zie eerste post!

Niet haten, betweter!

250mujc.png

Mooie gelegenheid om wat nieuwe dingen te proberen!
Top actie

• Topic Starter Topic Starter
Update:

Alle aanvragen van donderdag na 15.15h tot en met zaterdag 21.20h worden vandaag verstuurd!

:)

Kris

Laatst bewerkt:
daar zit ik net niet bij :o

Heb ze goed aangekregen:thumb:

Ik heb ze begin van de zaterdagavond besteld dus hopelijk zijn ze er morgen. Ben benieuwd!

Woensdag pm verstuurd, nog niet ontvangen. :(

Maar het zal wel niet aan powersupplements liggen. Het is in mijn gemeente een slechte gewoonte om wanneer het vriest/sneeuwt een paar dagen geen post te brengen. Ik hoop dat ze morgen toch een poging doen om langs te komen.

Ik heb ook woensdag mijn pm verstuurd en nog niets ontvangen, komt vast wel goed :)

Zeer mooie actie. Ik ben met name benieuwd naar smaken die ik nog niet eerder heb geprobeerd maar me wel interessant lijken om te testen.

damn vette actie, meteen privé bericht gestuurd, hoop dat het geen probleem is om naar België te versturen

peace guys :D

Woensdag pm verstuurd, nog niet ontvangen. :(

Maar het zal wel niet aan powersupplements liggen. Het is in mijn gemeente een slechte gewoonte om wanneer het vriest/sneeuwt een paar dagen geen post te brengen. Ik hoop dat ze morgen toch een poging doen om langs te komen.

Als je vanuit Nederland een brief naar België stuurt, duurt het 2 of 3 werkdagen voordat het toekomt! Ongelooflijk in deze tijd. Laden ze het aan de grens soms over van vrachtwagens naar pakezels? :p

Terug
Naar boven