Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kreeg trouwens drie zakjes binnen? Klopt dat?
Maakt verder natuurlijk ok niet uit. Je mag een gegeven paard niet inde bek kijken.
Denk dat ik maar een beste pot ga bestellne.
---------- Toegevoegd om 19:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:09 ----------
Met melk is ie het lekkerst![]()

Mijn fout. Sommigen vragen een enkele sample aan. Bij jou was het me niet helemaal duidelijk of je er maar 1 wilde dus heb ik er 3 van gemaakt als middenweg omdat je maar naar één smaakje + product vroeg.. Ik zie nu aan het onderwerp dat het er 5 hadden moeten zijn
Als je iets besteld kan je ook gerust naar een andere smaak vragen hoor, dan doen we daar ook een sample van bij.
Jaap
Yooo Jaap en Kris
Zijn mijn samples in de post bus gegooit? zie PM
Grtz,
- Muayboran
Kheb mijn samples binnen. Als die whey lekker smaakt, stap ik misschien over. Alleen beetje jammer dat hij evenveel kost als die van ON, die toch wat bekender is.[Ja, naam zegt niet alles maar toch]
snel vraagje tussendoor; hoeveel bedragen de verzendskosten naar belgie?
Ik heb net de caseine eiwitten geprobeerd (ananas en choc), de smaak was wel redelijk lekker, niet gigantisch zoet of nadrukkelijk aanwezig. Het enige dat me tegen stond was dat het niet helemaal goed oplost in melk. Is dit altijd zo met caseine eiwitten?
Morgen nog even de whey proberen![]()

€5,- voor nederland & belgië. Gratis verzending vanaf €50,-
Het hoort inderdaad niet op te lossen zoals whey. Als het goed is heb je fijne deeltjes in suspensie die een wat dikke korrelige shake maken. Ik weet niet of het met alle caseïne zo is maar iig met de micellaire caseïne.
Jaap
Heb ze ook al binnen!![]()
Vanavond meteen de 1e proberen, wordt denk ik kokos![]()
hmm klinkt goed eerst eens die sampels bestellen dan.
Is het ook €5euro verzendkosten daarvoor ?

De samples worden naar iedereen gratis verzonden, ook naar België.![]()
is het niet beter om die miscellar met water te nemen,minder kcal voor het slapen gaan en dan lost het misschien ook beter op. En even 10 min laten staan helpt ook dan verdwijnt het meeste schuim.

Énig idee wanneer de Belgische aanvragen zullen toekomen?
powersupplements (afgelopen vrijdag) zei:Dan een update m.b.t. hoever we zijn gekomen met versturen. Samples die zijn aangevraagd tot en met donderdag 15.15h zijn zojuist verstuurd (de lichting vanaf het begin tot en met woensdag 18.41 h is gisteren al verstuurd).