- Waardering
- 533
- Lengte
- 1m84
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Me2 met vraag maar kan het zo wel FF vragen , hebben ze paypal ?

ik ben ook mijn naam vergeten; maar ik denk dat het niet erg is desnoods stuur ik ze nog een pm als ze de vraag in mn pm beantwoorden![]()
Maar we beantwoorden alle vragen, we zijn al een eind op weg met het verwerken van alle PM's..Ik ben er net achter gekomen dat ik mijn naam niet heb gepmed is dit erg?adress enzo heb ik wel.

Whey isolate vanillie smaakt hetzelfde als die van XXL en B&F. Ik had nog niet eerder de choco versie geprobeerd..die is veel lekkerder! Ben erg tevreden over de smaak, oplosbaarheid en het weinige schuim! Volgende keer een potje choco bij jullie maar gaan bestellen!
Me2 met vraag maar kan het zo wel FF vragen , hebben ze paypal ?
ben te lui om zelf te checken![]()

Ik heb vandaag miscellar choco geprobeerd met 400ml water (zoals ik dat meestal met 40g nightprotein deed) en de smeek beviel goed, lekkerder dan choco nightprotein. Zeker met 400 ml water is de smaak lekker "naturel"
enige grote nadeel is dat het echt heel erg schuimt
volgende casseine sample met melk proberen misschien is het dan minder schuim.
meer mensen miscellar choco al geprobeerd?

Pm komt er aan. Eerst es een post maken. Goede actie!
Ik heb vandaag miscellar choco geprobeerd met 400ml water (zoals ik dat meestal met 40g nightprotein deed) en de smeek beviel goed, lekkerder dan choco nightprotein. Zeker met 400 ml water is de smaak lekker "naturel"
enige grote nadeel is dat het echt heel erg schuimt
volgende casseine sample met melk proberen misschien is het dan minder schuim.
meer mensen miscellar choco al geprobeerd?