XXL Nutrition

Breaking News ACTIE: 5 gratis samples bij Power Supplements

Net de kokos isolaat naar binnen gegooid.....Of dat er een engeltje over mn tong stond te zeiken! Heerlijk!

Gisteren PM gestuurd, ben benieuwd!

Hoop dat de kokos Whey Isolaat lekker is. Zoja, gelijk een pot bestellen:p

thx for the supps guys :D

Ladies and gentlemen, we got them!

Ruikt in ieder geval heerlijk, zou het bijna gaan snuiven in plaats van drinken. Morgen maar eens proberen.

Wil ook samples gaan vragen, maar wat raden jullie aan? Isolaat of caseïne?:)
Aangezien ik niet van plan ben om binnenkort een pot te kopen, wil die samples het beste benutten:p

bedankt voor het pakje!!!

ik heb de ananas (caseine) en tropische vruchten (whey) geprobeerd.

de tropische vruchten waren enorm vies, en smaakte chemisch (sorry:()

maar de ananas heeft mij aangenaam verrast!

Ze zijn hier ook aangekomen , mijn vrouwtje schrok zich wel rot toen ze de envelope opende :D

Straks na de training de isolaat eens proberen , het ruikt alvast goed :)

Gisterenavond ook de samples aangevraagd! Ben erg benieuwd!

heb ze vandaag ontvangen :D gelijk de whey isolaat banaan geprobeerd. Was goed te doen ik geef het een 7.5 ik ben normaal iets zoeter gewend vandaar. Ben benieuwd naar de rest.

Samples vandaag ook toegekomen. Thx! :thumbup:

• Topic Starter Topic Starter
heb ze vandaag ontvangen :D gelijk de whey isolaat banaan geprobeerd. Was goed te doen ik geef het een 7.5 ik ben normaal iets zoeter gewend vandaar. Ben benieuwd naar de rest.

Als je hem zoeter wil maken dan iets minder water of melk gebruiken, bijvoorbeeld 150ml. Scheelt zo 25% in zoetheid.

Jaap

De samples zijn vandaag verstuurd voor PM's binnengekomen t/m 13:30 vandaag.

Heb het binnen, bedankt hé! Maar ga ik het eens tryen;)

Woow, die night proteine ananas is echt heerlijk van smaak.
Thanks voor de samples!

Zwarte bes was wel het lekkerste van de whey isolates, erg lekker!

Zwarte bes, erg lekker, lijkt op aardbei met een milde smaak wat goed weg drinkt. Tropische vruchten vond ik minder, deed me denken aan hoestsiroop.

Hopelijk is mijn PM goed aangekomen :P

Jammer dat ik die zwarte bessen niet heb geprobeerd, die klinkt populair! Gelukkig kan ik mijn ananas nog proberen :-)

vandaag ook binnengekregen
gelijk zwarte bes maar geprobeert (echt lekker)
was zowieso nog geen eiwit shakes gewend ,wou net beginnen toen ik deze actie zag
komt mooi uit eerst ff proeven dan potten bestellen .

Vandaag binnengekregen. Had de wheys al eens gehad maar de gainers zijn nieuw voor mij. Zal ze deze week proeven

Terug
Naar boven