Fitness Seller

Breaking News ACTIE: 5 gratis samples bij Power Supplements

No offence Kris en Jaap maar ik ben al 1.5 week aan het wachten voor mijn samples, is er iets gebeurd met de verzending waarvan ik niet op de hoogte ben ofzow? :D

• Topic Starter Topic Starter
No offence Kris en Jaap maar ik ben al 1.5 week aan het wachten voor mijn samples, is er iets gebeurd met de verzending waarvan ik niet op de hoogte ben ofzow? :D

Hey dat is wel kras, onze actie loopt nu precies 1 week..... :rolleyes:
Ik heb even teruggezocht, jouw samples zijn vrijdag verstuurd met priority post naar België. Reken op 2 á 3 (werk)dagen maar dan zijn ze nu net te laat. Stuur me even een PM als ze er overmorgen nog niet zijn! ;)

Jaap

Helemaal super, snelle levering en tja, gratis spullen vind elke Nederlander leuk natuurlijk :D Zal ze binnenkort eens even testen! Bedankt!

Gister aangevraagd vandaag al binnen.:eek:

Hartstikke bedankt, en als een bepaalde smaak mij aanspreekt zal ik zeker een volgende bestelling bij jullie doen. :)

Mvg

Zwarte bes smaak is erg lekker! :thumbs:

........
Ik heb even teruggezocht, jouw samples zijn vrijdag verstuurd met priority post naar België. Reken op 2 á 3 (werk)dagen .........
...

Onze pakketjes naar België hebben overigens een standaard reistijd van slechts 1 werkdag. Op de aflevering van een eventuele bestelling zal je dus niet lang hoeven te wachten.

Jammer maar helaas: gisteren whey tropische vruchten geprobeerd... niet lekker! (en daarom was ik ook zo blij dat ik geen hele pot heb besteld, maar een gratis proefzakje heb gekregen). Smaken verschillen ;)

Heb ze ontvangen.
Vanilie en aardbei smaak.
Smaak is idd perfect en drinkt lekker door zonder je neus dicht te knijpen.

Jammer maar helaas: gisteren whey tropische vruchten geprobeerd... niet lekker! (en daarom was ik ook zo blij dat ik geen hele pot heb besteld, maar een gratis proefzakje heb gekregen). Smaken verschillen ;)

Tropische vruchten is net als zwarte bes, you love it or you hate it. Gelukkig heb je nog 4 andere smaken te proberen :D

Jaap

Had bijna een nieuwe pot besteld, komt mijn vriendin thuis met een pot van 2,5 kilo whey isolaat ... cadeautje. :cool:
De kwaliteit is wat minder dan de isolaat van powersupplements, maar ik zal het toch eerst op moeten maken.. :)

Goeie smaken!

Zwarte bes en vanille vind ik het lekkerst. Met de andere is niets mis, gewoon kwestie van smaak :)
2,5 zwarte bes en 1 kg vanille bestelt.

Gisteren de Sampels ontvangen.

Heb inmiddels vanille geprobeerd en moet zeggen lost goed op en smaakt echt goed.
Ben benieuwd naar de andere smaken.
@ Power Supplements: Goeie actie!!!
Mag je vaker doen, zo koop je tenminste geen kat in de zak.

Onze pakketjes naar België hebben overigens een standaard reistijd van slechts 1 werkdag. Op de aflevering van een eventuele bestelling zal je dus niet lang hoeven te wachten.
Ik wil niet opdringerig zijn maar toch: hoe staat het met de mijne? :rolleyes::p
Btw, toffe actie! :)
(Oh en als jullie nog wat info nodig hebben, PM dan gewoon terug :P)
Verder ben ik de smaak er vergeten bij zetten voor de Supreme Gainer 5 zakjes: Banaan ;)
Als ze wat opleveren bestel ik direct een 4 kg :D

ik ga dadelijk de eerste zakjes testen ! :d

Ik wil niet opdringerig zijn maar toch: hoe staat het met de mijne? :rolleyes::p
Btw, toffe actie! :)
(Oh en als jullie nog wat info nodig hebben, PM dan gewoon terug :P)
Verder ben ik de smaak er vergeten bij zetten voor de Supreme Gainer 5 zakjes: Banaan ;)
Als ze wat opleveren bestel ik direct een 4 kg :D

Je samples zijn al verstuurd. Ik zie hier 2 x banaan, 1 vanille, 1 bos-aardbei. Om het allemaal spoedig te kunnen versturen vullen we smaakjes in als er niet om gevraagd wordt. Overigens, 5 x gainer is te zwaar en te volumineus voor de enveloppen, vandaar 4 samples als het alleen de gainer betreft. ;)
Ze zullen vandaag of morgen wel in de bus zitten!

Jaap

goeie actie, helaas ben ik te laat:(

Wooh, gister aangevraagt en nu al binnen. Zal morgen alvast gaan proeven, Heb nog 1 bak XXL whey staan die binnen 1 maandje wel op is, als de smaken mij bevallen zal ik wel 5kg bestellen!.

Ben ik de enige die weer problemen heeft met de belgische post en dat weer niets toekomt:roflol:

Afgelopen dinsdag besteld en vandaag binnen , Super :rolleyes:

Gaan we vanavond eens de smaak Kokos proberen

Perfecte service :cool:

Terug
Naar boven