Muayboran
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 77
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
No offence Kris en Jaap maar ik ben al 1.5 week aan het wachten voor mijn samples, is er iets gebeurd met de verzending waarvan ik niet op de hoogte ben ofzow?![]()

........
Ik heb even teruggezocht, jouw samples zijn vrijdag verstuurd met priority post naar België. Reken op 2 á 3 (werk)dagen .........
...
Jammer maar helaas: gisteren whey tropische vruchten geprobeerd... niet lekker! (en daarom was ik ook zo blij dat ik geen hele pot heb besteld, maar een gratis proefzakje heb gekregen). Smaken verschillen![]()

Ik wil niet opdringerig zijn maar toch: hoe staat het met de mijne?Onze pakketjes naar België hebben overigens een standaard reistijd van slechts 1 werkdag. Op de aflevering van een eventuele bestelling zal je dus niet lang hoeven te wachten.

)

Ik wil niet opdringerig zijn maar toch: hoe staat het met de mijne?
Btw, toffe actie!
(Oh en als jullie nog wat info nodig hebben, PM dan gewoon terug)
Verder ben ik de smaak er vergeten bij zetten voor de Supreme Gainer 5 zakjes: Banaan
Als ze wat opleveren bestel ik direct een 4 kg![]()

Ben ik de enige die weer problemen heeft met de belgische post en dat weer niets toekomt![]()