XXL Nutrition

Breaking News ACTIE: 5 gratis samples bij Power Supplements

Wow dit is echt super! Gisteren aangevraagd nu al binnen, echt top!
Net Whey Isolate Vanille genomen en hij was super! :D
Thanks! Misschien straks een bestelling! :D

Casseine in Ananas en Choco geprobeerd. Met melk erg goed te doen, lekkere volle smaak! Helaas wel een beetje poederig van structuur nog, maar misschien is dat altijd met Casseine, dat had ik namelijk nog nooit gehad.
Kokos Whey had ik met water geprobeerd, beetje flauw van smaak eigenlijk. Die smaak mag wel wat meer knallen. Had misschien beter melk kunnen pakken, maar whey moet ook goed zijn met water imo.

Ik vond die kokos whey ook nog al flauw van smaak. Ik heb em met melk gedronken.
De banaan smaak super gainer was trouwens heerlijk!

• Topic Starter Topic Starter
Casseine in Ananas en Choco geprobeerd. Met melk erg goed te doen, lekkere volle smaak! Helaas wel een beetje poederig van structuur nog, maar misschien is dat altijd met Casseine, dat had ik namelijk nog nooit gehad.
.......

Als je eerder caseine van een ander merk hebt gehad, dan was dat wellicht geen micellaire caseine maar caseinaat. Ik vind de korrelige structuur van de micellaire caseine zelf wel prettig :)

Kokos Whey had ik met water geprobeerd, beetje flauw van smaak eigenlijk. Die smaak mag wel wat meer knallen. Had misschien beter melk kunnen pakken, maar whey moet ook goed zijn met water imo.

Ik vond die kokos whey ook nog al flauw van smaak. Ik heb em met melk gedronken.
De banaan smaak super gainer was trouwens heerlijk!

Je kan de whey eventueel in een sterkere verhouding mixen (minder melk/water). De whey wordt toch niet zo snel dik.

Kris :)

Vandaag de samples ontvangen. Kokos smaakt heerlijk! De rest ongetwijfeld ook :)
Morgen gelijk even 1 of 2 grote potten bestellen!

Dit was men eerste proteine shake =P
Ik vond het nogal raar, zeker die hoeveelheid (had vanille geprobeert)
Het klonterde nog wel een beetje maar heel slecht was die niet, maar toch ook nog niet echt lekker.

(Btw, is het normaal dat daar schuim op komt te staan of heb ik mijn blender gewoon te hard staan ?:o)

Holey mosses .. ik heb het al binnen, top service :thumbs:
gisteren had ik de PM vandaag binnen :D

zal er vanavond meteen eentje proberen.....

Vorige week woensdag aangevraagd, vandaag ontvangen. Ben al tevreden dat die mannen van de post het niet zijn kwijtgespeeld. :)

Dank aan powersupplements voor de mooie actie. Ik twijfel nog steeds wat ik ga bestellen en waar, maar deze actie doet me misschien wel voor PS kiezen.

Morgen gaa'k ze eens proberen.

toffe actie - ben benieuwd hoeveel samples jullie in totaal moeten versturen...

Haha denk wel rond de 500! P.S. Bij mij is de actie geslaagd, als ik me loon binnen heb ga ik een bestelling doen! :)

500... Denk wel stukje meer ;)

Thx man, vandaag een zoet ruikende envelop in de bus gekregen :D met de samples :meal:, ben benieuwd...:D

Vandaag ook al binnen gehad! Snel zeg! :D

Ben erg benieuwd, vanaf morgen ga ik ze maar eens proberen! :cool:

vandaag sampels aangekregen van de gainer , eerste ook gebruikt na de training en smaakte zeer goed (banaan).

Ik heb t gister binnen gehad..top..ik ben normaal Mdy gewend..vind die smaken gewoon lekker maar dit smaakt zekers ook niet verkeerd..
Miss als mijn potjes op zijn, een bestelling doen..

Ik heb de samples vandaag ontvangen, super zo'n snelle levering! Thnx:D
Ik ga ze binnenkort uitproberen..

Samples zijn allemaal al op:D heerlijke smaken.

• Topic Starter Topic Starter
Dit was men eerste proteine shake =P
Ik vond het nogal raar, zeker die hoeveelheid (had vanille geprobeert)
Het klonterde nog wel een beetje maar heel slecht was die niet, maar toch ook nog niet echt lekker.

(Btw, is het normaal dat daar schuim op komt te staan of heb ik mijn blender gewoon te hard staan ?:o)

Met een blender kan zelfs gewoon melk zonder toevoeging gaan schuimen :p
2 seconden met een shaker geeft nauwelijks schuim, maar je zou ook de blender korter en misschien wat zachter aan kunnen zetten. :)

Jaap

Terug
Naar boven