AndroidHealthClinic

Breaking News ACTIE: 5 gratis samples bij Power Supplements

De ananas caseine is echt superlekker! Bedankt!

inderdaad goeie actie gisteren gemailed vandaag ontvangen :D ga deze dagen even testen welke lekker wegdrinken

Je samples zijn al verstuurd. Ik zie hier 2 x banaan, 1 vanille, 1 bos-aardbei. Om het allemaal spoedig te kunnen versturen vullen we smaakjes in als er niet om gevraagd wordt. Overigens, 5 x gainer is te zwaar en te volumineus voor de enveloppen, vandaar 4 samples als het alleen de gainer betreft. ;)
Ze zullen vandaag of morgen wel in de bus zitten!

Jaap

:) 1000x dank ;)

Ben ik de enige die weer problemen heeft met de belgische post en dat weer niets toekomt:roflol:

Haha de mijne komen ook via de Belgische post, we zullen zien :D

ik heb vorige week donderdag pm gestruud hijs nog niet binnen

De samples zijn binnengekomen! Ziet er belovend uit! :)

Hebben jullie niks pre-workout ;) ik zoek pre-workout testers

• Topic Starter Topic Starter
Ben nu die gainer smaak banaan aan het drinken, hele fijne stof lost super op en smaak is lekker :thumb:

Binnengekregen bij vriendin.. morgen effe ophalen :D
Het rook iig lekker zei ze :)

thanks lijkt mij super! :) eens andere smaken proberen :D

serieus die smaken zijn heerlijk !

Ook eens proberen, top actie. PM verstuurd!

Lekker zeg,die smaken zijn OK!!!
Nog eens bedankt hoor!

Ik denk dat de actie geslaagd is, want heb net 2kg micellar casein besteld.

Ook ik heb mijn samples binnen, net mijn eerste shake op: Pure Whey Zwarte Bes met water vond ik niet fantastisch qua smaak, terwijl hij wel lekker rook. Iemand een suggestie voor het mixen met iets anders behalve melk? Ik zat zelf aan iets van optimel te denken ofzo.

@team van powessupplements: Hartstikke bedankt met deze top actie! Als ik besluit om serieus te gaan kopen wordt het zeker bij jullie, niet op de laatste plaats vanwege de erg goede klantvriendelijkheid!

Vandaag de weight-gainer binnengekregen, die zakjes alleen al ruiken erg lekker :P
Zal ze straks even testen ;)

P.S: Mooie actie van PowerSupplements, had nooit gedacht dat zich zo een kans ging voordoen :D
Men spreekt hiermee ook mensen met een laag budget aan (zoals mij) die nog niet zeker zijn van welke smaak en welk product ze gaan kopen. Daarom zijn deze testers handig :)
Thx again! ;)

Terug
Naar boven