Fitness Seller

Breaking News ACTIE: 5 gratis samples bij Power Supplements

Leuke actie, Zo kan je eerst proeven voordat je gelijk een pot koopt.

Donderdagavond een pm gestuurd zaterdag me 5 samples binnen! :thumbs:

Weightgainer smaak Banaan geprobeert: top! :)
Maar vind de bessen toch beter :P

werken ze ook in het weekend?

Tnx voor de supps, heb er een paar geprobeerd, ze smaken goed!
Vond alleen de ananas caseine beetje apart smaken, maar nog steeds wel lekker!

oke =D ik wil maar eens whey uitproberen, heb ze om 4 uur een pm gestuurd. als het goed bevalt blijf ik kopen :)

Laatst bewerkt:
Net Pure Whey Isolate "tropische vruchten" geproefd. Heerlijk lekker. Beste eiwitshake dat ik al heb gedronken. Eerlijkheidshalve moet ik wel zeggen dat ik tot nu toe altijd "nectar van syntrax" en "universal: super whey proteine" nam. Beide even lekker als een hutsepotje van aarsmaden en reetkevers in een menstruatiesausje van een bronstige lintworm.:rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
Net Pure Whey Isolate "tropische vruchten" geproefd. Heerlijk lekker. Beste eiwitshake dat ik al heb gedronken. Eerlijkheidshalve moet ik wel zeggen dat ik tot nu toe altijd "nectar van syntrax" en "universal: super whey proteine" nam. Beide even lekker als een hutsepotje van aarsmaden en reetkevers in een menstruatiesausje van een bronstige lintworm.:rolleyes:

Klinkt goed :brew:
En bedankt voor het compliment, ik dacht dat de nectar namelijk het neusje van de zalm was!

Jaap

Grandioze actie, daar moet ik gebruik van maken. Je bent Nederlander of je bent het niet!

Echt top, heb ze binnen gehad en de geur van de kokos kon ik niet weerstaan!
Was super lekker met melk, ben wel benieuwd naar de fruitsmaken met melk?
Of toch maar met water nemen?

Echt top, heb ze binnen gehad en de geur van de kokos kon ik niet weerstaan!
Was super lekker met melk, ben wel benieuwd naar de fruitsmaken met melk?
Of toch maar met water nemen?

Met melk is lekkerder. :)

Update voor de samples. Alle aanvragen tot en met zondag zijn vandaag verstuurd!

Jaap

De weightgainer zorgt wel voor wat "constipatieproblemen" om het zo uit te leggen :P
Iedere keer als ik mn zakje heb genomen moet ik direct gaan kakken :P

Ik heb ze ondertussen aangekregen.. En ze zijn waanzinnig lekker.
Als mijn loon gestort is overmorgen ga ik gelijk bestellen.
Thx

De weightgainer zorgt wel voor wat "constipatieproblemen" om het zo uit te leggen :P
Iedere keer als ik mn zakje heb genomen moet ik direct gaan kakken :P

Ik heb daar ook even last van gehad maar het was ongetwijfeld even wennen want ik neem de gainer nu iedere dag na de training en nu geen enkel probleem. Ik gok op de vrije BCAA's + gevoelige buik combinatie, de overige ingrediënten lijken me vrij onschuldig.

Ik heb ze ondertussen aangekregen.. En ze zijn waanzinnig lekker.
Als mijn loon gestort is overmorgen ga ik gelijk bestellen.
Thx

Wow, bedankt voor het compliment! :)

Jaap

vandaag gekregen khad een choco shake van 25g ( hele zakje) met 250ml melk gemaakt, de smaak was wel lekker alleen het viel een beetje zwaar op de maag :(

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven