Fitness Seller

Breaking News ACTIE: 5 gratis samples bij Power Supplements

Mooie aktie, maak ik graag gebruik van.

Als "" newbie"" wilde ik toch al gaan bestellen, maar nu kan ik eerst wat smaken uitproberen, tof!

'k Heb gepm'd, bedankt voor deze actie! :)

Heb vanmorgen PM gestuurd :)

Ben benieuwd ;)

Super Actie!

Pm is verstuurd. :D

mooie actie!
net even een pm gestuurd ;)

PM heb ik verstuurd maar nog steeds geen reply gekregen Kris :(

topactie! Zo kan ik mooi weer eens wat nieuwe smaken uitproberen ^^

PM heb ik verstuurd maar nog steeds geen reply gekregen Kris :(

Ik neem aan dat ie het wel druk heeft...! Zoveel pm'tjes opeens, en dan ook nog vragen beantwoorden. Hij heeft ook nog andere dingen te doen. Bestaat niet alleen uit het beantwoorden van jouw pm'tje. En denk ook niet daat ie gaat beantwoorden. Zal denk ik alleen de vragen in een pm beantwoorden, en de rest gewoon zo laten ;)

En inderdaad, geduld is een schone zaak.

• Topic Starter Topic Starter
Ik neem aan dat ie het wel druk heeft...! .......

Het is inderdaad superdruk :) Dat is het al een hele tijd. Met name de laatste weken. Maar daar gaat nu met deze actie nog een flinke (maat)schep bovenop. :cool:

We vinden het bijzonder leuk om zoveel positieve reacties te ontvangen!
Het enthousiasme in dit topic en in de PM's is geweldig. Bedankt daarvoor!!

We hebben vandaag 25% van de uitstaande aanvragen behandeld. We hopen morgen het grootste deel van wat nu nog open staat te verwerken. De PM'en komen overigens nog steeds gestaag binnen.

Kris :)

---------- Toegevoegd om 18:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:15 ----------

Hopelijk heb je mijn pm ook ontvangen :D

Ik verwacht van wel. :)

Superactie! :thumb:
Ik koop regelmatig de whey isolate en micellar caseine, nu kan ik eens wat andere smaken proberen.

Ben vooral benieuwd naar de kokos en tropische vruchten, heb er al eender aan gedacht om deze smaken eens te proberen, maar als het je niet bevalt dan sta je daar met die grote pot:(...

Inderdaad een toffe actie!
was zelf al van plan de Whey pro blend te bestellen bij jullie, alleen twijfelde ik aan de smaken!

Leuk zeg, opeens nieuwe leden. :roflol:

Power Supplements is mijn vaste leverancier naar grote tevredenheid, maar ik ben nooit zo avontuurlijk geweest wat smaken betreft. Dus ik grijp bij deze mijn kans. Weet ik wat ik de volgende keer weer moet bestellen. :)

Terug
Naar boven