XXL Nutrition

ACVR2B (ACE-031) / follistatin 344 / human myostatin propeptide (hmp)

Nee man dat wist ik niet :p, striae heb ik persoonlijk ook geen last van. Een keer 6 kilo aangekomen in een week en niets aan over gehouden.

En zijn benen zijn hetzelfde gebleven. :D

Ben toch eens benieuwd naar je resultaat. Ben er vrij zeker van dat het geen vette zal zijn. Zoals de meesten wondermiddelen die elk jaar wel ergens opduiken.

• Topic Starter Topic Starter
En zijn benen zijn hetzelfde gebleven. :D

Ben toch eens benieuwd naar je resultaat. Ben er vrij zeker van dat het geen vette zal zijn. Zoals de meesten wondermiddelen die elk jaar wel ergens opduiken.

Klopt , maar we kunnen het alleen weten door het uit te proberen.

AZp8IwP_V5M.jpg
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 15:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:40 ----------

Doe maar eerst onderzoek ja ;) 10 kg staat niet vast. richtlijn is meer 5kg.

Ik vind dit nou niet echt een hele goede advert om dit te gaan proberen. Die rug lijkt wel gemuteerd man. Als je zou zeggen dat er synthol in zijn rug gespoten is, geloof ik het direct.

Verder zijn de legs 0,0 gegroeid? Armen en schouders zie je duidelijk verschil, maar nogmaals die rug; daardoor zou ik dit spul al nooit aanraken. Veel te weinig over bekend imo.

Ik vind dit nou niet echt een hele goede advert om dit te gaan proberen. Die rug lijkt wel gemuteerd man. Als je zou zeggen dat er synthol in zijn rug gespoten is, geloof ik het direct.

Verder zijn de legs 0,0 gegroeid? Armen en schouders zie je duidelijk verschil, maar nogmaals die rug; daardoor zou ik dit spul al nooit aanraken. Veel te weinig over bekend imo.

zn hoofd is ook 2x zo groot geworden:p

Zn middenrug is gewoon goed ontwikkeld, zijn pose doet ook heel veel. Lats zijn helemaal naar voren geduwd daardoor krijg je dat effect.

Ja doei.
Het is gewoon mega uit verhouding man.

rug ziet er niet uit :o op die foto

Lats zijn gewoon niet ontwikkeld, als je 10kilo bijkomt in 10 dagen moet je ook nadruk leggen op alle spieren.
Ik denk dat het geen slecht idee is om 2x per dag naar de gym te gaan op folli + high dose test en zoveel mogelijk kcals.

ok, ik heb nagevraagd en ik ken iemand die folli heeft genomen voor 10 dagen. 3 kg aangekomen en over gehouden. het was ok maar 10 kg is wel overdreven zei hij. iig ik ben benieuwd naar je progressie.

ok, ik heb nagevraagd en ik ken iemand die folli heeft genomen voor 10 dagen. 3 kg aangekomen en over gehouden. het was ok maar 10 kg is wel overdreven zei hij. iig ik ben benieuwd naar je progressie.

Ja 10kg is zoizo heel veel maar wel doenbaar denk ik als je het stackt in een high dose cycle. Moet wel goed komen zo :P Ik ga me op 5k proberen richten.

Die folli is duur maar niet zo duur :p jongens die er goede resultaten mee hadden 5 tot 10 kilo op 10 dagen (gemiddeld 5) die gerbuikten de no tag versie. Folli = rond de 100euro per vial (135 dollar).
Je moet ze wel bestellen bij een erkend peptide bedrijf wil je zekerheid hebben. ****peptides bijvoorbeeld.

---------- Toegevoegd om 15:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:10 ----------

1 vial per dag ? :p zeker dat je niet Bedoeld 1mg E5D/E10D ?

Sorry 1 vial per dag haha. Idd 1mg.

Maar ik lees ook wel die verhalen van 10kg in 10dagen maar dat geloof ik niet. De jongens die dat beweren op dat US board hebben belangen bij bepaalde dingen. Maar het werkt wel.

---------- Toegevoegd om 08:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:07 ----------

Jij had toch myostatin geprobeerd? :)

Ja klopt, MYO HMP. En heb ooit ook de Folli 344 gebruikt maar dat deed niks. Misch wel op hogere dosering.

---------- Toegevoegd om 08:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:10 ----------

Klopt , maar we kunnen het alleen weten door het uit te proberen.

Wel leuk om te proberen man. Altijd spannends zo iets.

Jongens , weten jullie of de keifei folli zonder tag is ?

fdfb8b_a24f080b4fcc4c46973da4437d41bc23.jpg_srz_630_191_85_22_0.50_1.20_0.jpg

Kan er niet meteen iets over vinden.

Terug
Naar boven