Fitness Seller

Adem jij door je neus of door de mond?

Adem jij door je neus of door de mond?

  • Mond

    Stemmen: 18 12,9%
  • Neus

    Stemmen: 73 52,1%
  • Beide

    Stemmen: 49 35,0%

  • Totaal stemmers
    140

Bezoekers in dit topic

Hallo ik adem door beide, dit wou ik graag even kwijt. Bedankt voor deze ervaring.
 
Neus. Kan niet goed via m'n mond adem halen op de een of andere manier.
 
adem altijd door neus crew

heb grote neus crew

bij het drinken komt mijn neus tegen het glas crew

kan vrouwen verwennen met mijn neus crew
 
Linker neusgat in. Rechter neusgat uit. Standaard
 
Mijn gymleraar vertelde mij eens dat het goed is om Neus in te ademen en mond uit te ademen
Waarvoor t goed is weet ik niet 100% maar je merkt wel dat het verschilt, vooral als je vermoeid bent kom je weer snel op niveau
 
Neus tenzij ik teveel heb gedronken of weer allergisch ben .
 
Door m'n kont

:-pp
 
Volgens mij ademt een mens instinctief door zijn neus. Dit is ook het gezondst.
 
Linker neusgat in. Rechter neusgat uit. Standaard

Wist je dat je om de zoveel tijd wisselt tussen neusgat?

Moet je maar eens proberen door 1 neusgat dicht te drukken, soms is links moeilijk door te ademen en even later kun je nauwelijks door rechts ademen.
 
Wist je dat je om de zoveel tijd wisselt tussen neusgat?

Moet je maar eens proberen door 1 neusgat dicht te drukken, soms is links moeilijk door te ademen en even later kun je nauwelijks door rechts ademen.

Klopt , ook s nachts nemen je neusgaten pauzes .
 
Neus in, mond uit. Buik ademen. Zoals het hoort.


Download anders het gratis e-book "Verademing". Daar zul je veel info vinden over alles wat met met ademen te maken heeft. Ook hoe goed ademen ziektes en infecties kan voorkomen. Lichamelijke en geestelijk prestaties kan verbeteren. En dat je onbewust goed maar ook verkeerd kan ademen. Wat kan leiden tot chronische hyper ventilatie, veel onduidelijke ziekte symptomen, zelfs tot onverklaarbare depressies. Kortom goed ademen is misschien wel het meest onderschat. Ga pas mond ademen als je hevig sport. Succes...
 
Neus in, mond uit. Buik ademen. Zoals het hoort.


Download anders het gratis e-book "Verademing". Daar zul je veel info vinden over alles wat met met ademen te maken heeft. Ook hoe goed ademen ziektes en infecties kan voorkomen. Lichamelijke en geestelijk prestaties kan verbeteren. En dat je onbewust goed maar ook verkeerd kan ademen. Wat kan leiden tot chronische hyper ventilatie, veel onduidelijke ziekte symptomen, zelfs tot onverklaarbare depressies. Kortom goed ademen is misschien wel het meest onderschat. Ga pas mond ademen als je hevig sport. Succes...

Thx, ga het een andere keer lezen. Hierbij de directe link naar het e-book: http://www.heelbewust.com/images/Verademing hele boek.pdf
 
Ben nooit verkouden dus meestal neus.
 
Jij kan tegelijkertijd door je neus en mond ademen? :D

uh, ja, als je dat niet kan moet je ff naar de huisarts. Er is geen klep die moet openstaan tussen de ene of de andere.
 
Back
Naar boven