MuscleMeat

Gevonden Adjustable Dumbbell

Chippen177

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
9
Lengte
1m83
Massa
82kg
Vetpercentage
15%
beste leden,

ik zoek een paar adjustable dumbbell's het type weet ik nog niet helelmaal maar mijn voorkeur gaat naar Bowflex 1090 of de variant van DKN.
Maar waar koop ik deze? liefst niet online.
of heeft iemand deze 2e hands waar ik ze kan van kopen?

Ik heb nu losse schijven maar de sluiting van mijn handhalters komt steeds los.
ik heb zowel het draai systeem als de klemmen geprobeerd maar niets is ideaal en ze schilferen waardoor er stukken in mijn handen blijven zitten.

2 de hands zal moeilijk zijn

Fitness king in BE heeft er (weet niet dewelke)
Fitness-Seller.nl kan aan powerblocks raken.

Als je echt zwaar wilt gaan, denk ik dat powerblocks je enige keuze zijn, de meesten gaan tot 25-30 kilo maximum

---------- Toegevoegd om 10:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:57 ----------

Voor je klemproblemen: probeer eens zo'n ATX collar lock
http://www.fitness-seller.nl/lock-jaw-pro-collars/

• Topic Starter Topic Starter
ik denk dat die maar tot 25 gaan. ik zoek er tot +- 40kg

---------- Toegevoegd om 15:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:18 ----------

2 de hands zal moeilijk zijn

Fitness king in BE heeft er (weet niet dewelke)
Fitness-Seller.nl kan aan powerblocks raken.

Als je echt zwaar wilt gaan, denk ik dat powerblocks je enige keuze zijn, de meesten gaan tot 25-30 kilo maximum

---------- Toegevoegd om 10:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:57 ----------

Voor je klemproblemen: probeer eens zo'n ATX collar lock
http://www.fitness-seller.nl/lock-jaw-pro-collars/

die powerblocks lijken me wat lomp, zoals de fly te doen lijkt me niet zo handig, vb ook als je biceps traint

ik denk dat die maar tot 25 gaan. ik zoek er tot +- 40kg

---------- Toegevoegd om 15:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:18 ----------

die powerblocks lijken me wat lomp, zoals de fly te doen lijkt me niet zo handig, vb ook als je biceps traint
ja zou eerst eens proberen bij iemand die ze heeft of bij de verkopen was eens in een boksclub en ze gebruikte ze gewoon om de speed ball mee vast te houden omdat ze zo nutteloos waren vond het wel grappig toen ik ze zag liggen helemaal ingetapet

Ik heb nu olympische dumbbells van 51 cm lengte (met verwisselbare schijven dus), zelfde probleem als je incline bicep curl wilt doen

ik overweeg kwa prijs naar de bowflex te gaan.

ik ga binnenkort eens een kijkje gaan nemen bij Sanden Sports Superstores BV
daar hebben ze de bowflexen en de powerblocks
enkel de prijs is het probleem. bowflexen vallen in mijn budget maar powerblocks niet.

is te weining die 32kg op zijn minst 40 kg nodig

@Chippen177: Ik verkoop m'n Bowflex 1090 (=41 kg) dumbells inclusief standaard voor 350 euro. Interesse? Af te halen in omgeving Rotterdam.

spijtig, ik heb juist nieuw die van dkn van 40kg gekocht
Misschien een domme vraag, maar kunt u mij de voor en nadelen van een vaste verstelbare dkn of bowflex dumbbell geven in vergelijking met een normale dumbells set?
Of is het alleen de prijs en ruimte?

Groet Brian

inderdaad prijs en ruimte
maar ik heb ook gewone schijven maar ik merk dat die te makkelijk los komen aan de korte halterstangen.

inderdaad prijs en ruimte
maar ik heb ook gewone schijven maar ik merk dat die te makkelijk los komen aan de korte halterstangen.
Okee dank voor u uitleg. Zit namelijk zelf ook te denken aan de bowflex dumbbells alleen heb ik gehoord als ze een paar keer per ongeluk vallen ze snel kapot kunnen gaan. Weet niet of dit waar is?

Gr Brian

Okee dank voor u uitleg. Zit namelijk zelf ook te denken aan de bowflex dumbbells alleen heb ik gehoord als ze een paar keer per ongeluk vallen ze snel kapot kunnen gaan. Weet niet of dit waar is?

Gr Brian

Dan kan het binnenwerk van het verstelmechanisme kapot gaan.

Ik heb ze zelf ook al jaren. Perfect.
En db laten vallen betekent dat ze te zwaar zijn....

In de sportschool willen ze ook niet dat ermee gegooid wordt.

Terug
Naar boven