AndroidHealthClinic

Adonis golden ratio

Nicksterr

Novice
Waardering
0
Lengte
1m65
Vetpercentage
11%
Beste Mede-DBB'ers,

Kreeg gister van een vriend te horen dat hij zich wilt gaan wagen aan dit programma/formule.
Het Adonis Golden ratio formule .. dat is allemaal uit wetenschappelijke oogpunten en dergelijke andere zaken. zoals op internet te lezen is qua reviews dat het een perfect programma/formule is.

Nu vraag ik mij af is er iemand bekend met het programma en of er iets van af weet. Voor diegene die nieuwsgierig is kijk maar op de site : http://www.adonisgoldenratio.com/ (site ziet er heel vaag uit, maar lees reviews vanaf anderen site en dat ziet er goed uit) .

Is dit iets om aan te beginnen of is het geld weg gooien ...

Graag reacties,

Groetjes,

Nicksterr

Jon Barban is gewoon een Internet marketer. Zijn programma's en ideeën zijn niet echt bijzonder, maar hij kan goed verkopen.

• Topic Starter Topic Starter
Dus om het goed te begrijpen .. is dat het programma van hem niet heel bijzonder. Maar als je goed kijkt bij zijn reviews en die van anderen op anderen site en of dergelijke bronnen zijn ze wel allemaal positief dat je zo iets kan bereiken in 6 weken.

Niks is perfect, elke weg leidt naar rome

i call bullshit, altijd met die programma's die je enorme resultaten beloven in 6 weken.
er bestaan al zoveel goede programma's en trainingtechnieken om toe te passen.
als je waar voor je geld wilt: koop beyond 5/3/1 ( boek ) of eventuele andere hoog aangeprezen trainingboeken. daar leer je tenminste nog iets voor je geld

Dus om het goed te begrijpen .. is dat het programma van hem niet heel bijzonder. Maar als je goed kijkt bij zijn reviews en die van anderen op anderen site en of dergelijke bronnen zijn ze wel allemaal positief dat je zo iets kan bereiken in 6 weken.

Ik kan je wel vertellen hoe hij zijn resultaten bereikt. Hij hongert uit op een starbucks coffee en een muffin voor de lunch en een salade met eiwit in de avond. Hij is zelf ook ex anabolen gebruiker en zijn marketing angle is dat vrouwen niet vallen op buffed up bodybuilders, dus dat je beter als een beach boy kunt trainen op een spilt schema inclusief veel isolatie oefeningen voor de schouders en borst om breder te lijken. Hij raadt het af om te squatten en te deadliften. Hij heeft een ook een podcast waar je 600$ voor moet betalen om naar te luisteren en hij komt om de zoveel tijd met een nieuw product.

De before and after stories komen van klanten die zich keihard hebben ingespannen voor een transformatie in verband met een wedstrijd waarbij prijzen waren te winnen. De rest komt gewoon van een netwerk van fitness pro's die elkaar standaard positieve reviews geven om zo geld binnen te slepen via affiliate programs.

Hou je geld in je zak en koop een pot whey ofzo.

Laatst bewerkt:
Ik ben gestopt bij Mens Health

Ik heb het nog niet eens gelezen. Al die zgn fitnessgoeroes die het leuk kennen brengen geloof ik niet in. Gewoon knallen op die sportschool, veel proberen en kijken wat het best voor je eigen fysiek werkt. Dat en goede voeding en rust is gegarandeerd resultaat en het kost alleen abonnement kosten en een hoop gratis wilskracht.

wel grappig filmpje!

Terug
Naar boven