Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
check je abs,
als je 6 blokjes ziet, bf <12%
als je 4 blokjes ziet, bf <16-18%
als je niet eens 4 blokjes ziet bf >18%
dit ervaar ik. Dus als je geen 4 blokjes meer hebt is het mischien handig om weer te cutten.
alles boven de 15 percent is overbodige bagage en dus cutten die handel !!!
)goeieavond
mijn vraag betreft of ik nog door zal gaan bulken of tog maar beginne met cutten
toen ik 16 was heb ik 108 kilo gewogen , dit heb ik toen in 8 maanden tijd me gewicht teruggebracht naar 80 kilo .
ik heb toen last gehad van redelijk losse huid en toch nog wat bewegend vet , ik had toen besloten keihard te gaan trainen en momenteel zit ik op de 95 kilo .
me vetpercentage is onbekend omdat op mijn sportschool de mogelijkheden om het op te meten er niet zijn. merkbaar is dit volgens mij wel aan de hoge kant. daarintegen zie ik wel goed de lijnen van bv mijn schouderspieren.
eventueel kan ik ook een foto plaatsen van hoe mijn lichaam er nu bijstaat.
nu de vraag : is het verstandig om tog door te bulken om alles nog strakker te krijgen , of toch maar eerst te cutten en dan weer keihard aan de slag te gaan.
mvg don

alles boven de 10% is onnodig als ik Tom Venuto mag geloven... (heeft wel een beetje gelijk)

dan wilk jullie allemaal hartelijk bedanken , goede voornemen voor 2008 is cutten
mvg don

zeker niet cutten, luister maar naar mr. bullshit.
je kan makkelijk nog wat aankomen en je eet ook niet super veel.
maarja ik kan je lovehandles niet helemaal zien. Maak ff foto van de voorkant plz.
en heb je een meetlint? deze link is wel handig dan:
Calculate Your Body Fat Percentage