Fitness Seller

advies nodig val niet af ondanks dieet en sport (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Bij 95 gram vet moet ik 700kcal in mij dieet aan vet verwerken. als dat ten kosten gaat van carbs blijft er niks over kwa carbs dat lijkt me ook niet de bedoeling.

Vreemde beredenering ... zoek eens in oplossingen ipv problemen

Je eiwit shake vervangen door een "vast " ontbijt met bijv Boterhammen met kaas / Pindakaas
Crackers met kaas / pindakaas

En je bent al een heel eind meer op weg

Bovendien hebben we al meermaals aangegeven dat je met jouw lengte + gewicht veel en veel te laag zit met je 1700 kcal per dag , als je richting de 2500 kcal per dag gaat heb je ook meer ruimte om je vetten op orde te houden .

win - win , toch ?
 
Overigens zou je ook nog in je schema een blikje tonijn kunnen verwerken of makreel ( in tomatensaus ) en deze op een bruine bol doen

Er is meer dan eiwitshakes en rijst met kip kerel
 
Start eens met insteken op 80 gram vet, 160 gr eiwit en rest kh en op een 2000 kcal.
Heb je nog 160 gr kh
 
Ga ik doen Marina, eens kijken hoe dat gaat

Dit is officieel wat ik zou moeten eten. I

upload_2019-5-10_14-29-48.png
 
Ook wel interessant om te vermelden. Ik gebruik ook creatine sinds ik weer ben begonnen met trainen dus kan vocht vasthouden. En mijn kracht is erg vooruitgegaan de afgelopen maand
Kan het zijn dat ik ook weer de beginner gains heb? ondanks mijn kcal te kort bankdruk ik dubbele reps vergeleken met 3 weken geleden.

Op mijn top was ik 94kg op 12% dat was wel 5 jaar geleden
had veel meer VVM als nu. Muscle memory?
 
Laatst bewerkt:
Ook wel interessant om te vermelden. Ik gebruik ook creatine sinds ik weer ben begonnen met trainen. En mijn kracht is erg vooruitgegaan de afgelopen maand
Kan het zijn dat ik ook weer de beginner gains heb? ondanks mijn kcal te kort

Zucht .......

Creatine is vochtvasthoudend, vocht vasthouden = zwaarder worden
Zwaarder worden = niet afvallen

We komen wel tot de conclusie dat je toch echt wel verre van optimaal bezig bent op dit moment
 
Als ik creatine neem kom ik op een week 3kg bij van vocht. Kan bij jou ook het geval zijn. Kan immens veel factoren zijn.Weet niet wat voor een beroep je hebt maar op jouw lengte en 4x pw trainen vind ik zelfs 2000 kcal zeer weinig.
 
Ja was dat even vergeten te vermelden. Ben der weer een beetje uit na 3 jaar ;)
Ik heb een kantoorbaan dus word weinig verbrand op het werk.

Ik weet dat ik niet optimaal bezig ben. waarom denk je dat ik hier post, om dat te verbeteren natuurlijk ;) anders had ik ook geen topic hoeven maken. Maar bedankt voor je niet zo opbouwende kritiek.

Moet ook eerlijk zeggen dat ik wel wist/weet dat ik erg laag zit met me Kcal. ik vind echter me vetpercentage veelste hoog en wou daarom 1kg per week afvallen. omdat het anders een proces van 4 maanden word. en aangezien een kg vet 7700kcal is moest ik een te kort van 1000 per dag hebben

Weet ook wel dat je van creatine vocht vasthoud. Alleen werd ik er vroeger amper zwaarder van. Dus ging ik er vanuit dat dit nu ook het geval zou zijn.
 
Laatst bewerkt:
Ga ik doen Marina, eens kijken hoe dat gaat

Dit is officieel wat ik zou moeten eten. I

Bekijk bijlage 454804

Er bestaat geen officieel... Elk lichaam is anders!

Probeer uit te zoeken wat het best voor jou werkt. Wij kunnen hoogstens een startadvies geven en op basis van je updates je helpen dit te verbeteren...
Je startadvies heb je gekregen... Probeer dat uit en hou netjes bij wat je gewicht doet de komende weken.
 
2000 kcal ga ik ga ik aanhouden nu en ga meer vetten eten.
We gaan eens kijken hoe dat gaat 25ste weer een huidplooi meting.

Elke zaterdag ochtend is mijn weeg en foto moment. Ook meet ik daarbij mijn buikomtrek om dit te registeren/ meetbaar te maken. Dit loggen doe ik pas een week nu
 
Laatst bewerkt:
Gewoon proberen. Maar 2000 zou ik wel als ondergrens houden.

Alles bij elkaar zie je nu ook wel in dat de invloed van alle dingen meetelt.
Dus altijd even het hele plaatje op een rijtje zetten ;)

Succes
 
even een kook technische vraag.

Hoe bereken je hoeveel kcal erbij komt als jij je vlees of vis bakt in olijf olie? ik gebruik nu pamspray
 
Kijken wat dr op jet flesje staat?
 
Ik bedoel meer. stel je gooit 10ml olijf olie in een pan. hoeveel trekt dan in je vlees en krijg je binnen.
 
neem een keukenpapiertje... weeg dat tevoren... veeg je pan uit en weeg t weer. .... ben je effe zoet mee :p

Nu effe zonder dollen. Er blijft altijd achter in de pan. velen in de cut rekenen dan alles. Gewoon om zeker te zijn dat het overschot niet te groot wordt.
Maar als je t uit de pan haalt zou ik de helft rekenen.

Bij roerbakken met groenten en saus erbij reken je gwoon alles.
 
Thanks je bent een topper. gelijk maar olijfolie gegooid in me shake na het trainen :flex:
Morgen weer weeg dag
 
Back
Naar boven