AndroidHealthClinic

advies nodig val niet af ondanks dieet en sport

Bezoekers in dit topic

Noem je mij nou een aap?
 
Lekker niveau weer.
 
Waarom dan dit topic??
Beetje late reactie, had geen zin om troll's een platform te geven

Om antwoord te geven op je vraag:
Omdat ik dacht het goed te doen, en toch een week niet afviel. Daarbij wou ik geen tijd verspillen dus advies was welkom.
Het bleek dus dat er wat zaken waren die voor verbetering vatbaar waren. Deze heb ik kunnen implementeren in mijn dieet. Ik heb het aantal gram vet verhoogt naar ongeveer 50+ gram per dag. En de calorieën weer verhoogt naar 2000.
Op niet trainings-dagen verlaag ik de koolhydraten nog wat meer en verhoog ik de vetten nog wat meer tot 1 gram per kg lichaamsgewicht.

Bedankt voor de tips.
 
Beetje late reactie, had geen zin om troll's een platform te geven

Om antwoord te geven op je vraag:
Omdat ik dacht het goed te doen, en toch een week niet afviel. Daarbij wou ik geen tijd verspillen dus advies was welkom.
Het bleek dus dat er wat zaken waren die voor verbetering vatbaar waren. Deze heb ik kunnen implementeren in mijn dieet. Ik heb het aantal gram vet verhoogt naar ongeveer 50+ gram per dag. En de calorieën weer verhoogt naar 2000.
Op niet trainings-dagen verlaag ik de koolhydraten nog wat meer en verhoog ik de vetten nog wat meer tot 1 gram per kg lichaamsgewicht.

Bedankt voor de tips.


Jouw reactie over de trollen begrijp ik heel goed.

Ik lees dat je 4x per weer aan liften doet.
Probeer anders je oefeningen vooral te focussen op zware compound oefeningen ipv. de lichtere isolatie oefeningen.

Wellicht een upper/lower schema toepassen waarin je 2x per week moet squatten/deadliften.
 
93,6 kg gisteren. afvallen gaat weer prima dus :)
 
Geduld trainen dus ... ;)
 
Zaterdag weer tijd voor de huidplooi meting, Ik ben benieuwd!
Wegen jullie eigenlijk je vlees gebakken of ongebakken af? het scheelt nogal in gewicht en ik lees veel tegenstrijdigheid kwa meningen.

De reden dat ik 3 jaar geleden gestopt ben met trainen waren blessure's. Ik ben erg blessure gevoelig. Ik heb een zwakke onderrug en Snapping hip syndroom.

Vandaag voelde ik ook weer een erg onprettig gevoel in mijn lies met het squaten :( ondanks dat ik nog kracht over had. Twijfel of ik hier mee door moet gaan omdat ik niet de zelfde problemen wil hebben als paar jaar geleden met een leg press heb ik deze klachten niet.
Denk maar even advies bij de fysio inwinnen.
 
Met de leg press kan je ook aardig wat massa winnen als je niet kan squaten met een blessure.
 
Deze week niks afgevallen nog steeds 93,5 op 2000kcal
 
Misschien wat meer cardio? Of minder rust tussen setjes, lager gewicht en meer herhalingen?
 
Back
Naar boven