XXL Nutrition

advies nodig val niet af ondanks dieet en sport

Bezoekers in dit topic

Ben jij een BOA?
 
Heren,

Ik ben na 3 jaar gestopt te zijn weer begonnen met trainen en gelijk en gelijk begonnen met cutten.
Ik heb mijn calorieën behoefte berekent door middel van de Excel sheet hier op het forum. ik heb zelfs mijn activiteit factor op 1.2 gezet ondanks dat ik 4x per week sport

Ik heb door middel van een huidplooi meting mijn vetpercentage laten meten

Bekijk bijlage 454789


De eerste 2 weken viel ik 0,7KG per week af met 4x in de week krachtraining. 2000 kcal per dag 180 gram eiwit/30 gram vet/ de rest koolhydraten. 1 cheat meal per week zonder over mijn Kcal van de dag te overschrijden.

Vorige week viel ik echter niks af. Ik had daarom besloten op niet trainingen dagen nog eens 300 Calorieën minder te eten door iets minder koolhydraten binnen te eten. Ik eet alleen maar complexe koolhydraten en gezonde vetten

Nu ben ik echter deze week weer niks afgevallen. Wat doe ik fout? ik doe alles volgens het boekje
Moet ik nu nog meer Kcal gaan schrappen?

Vind het gewoon erg raar dat ik niet af val. paar jaar geleden viel ik op 2500 kcal al af. Ik ben wel een hoop spiermassa kwijt omdat ik er een paar jaar uit ben geweest. Heb nu ook wel zittend werk

Ik heb maar 1 huidplooi meting gedaan. dus ik weet niet of mijn vetpercentage is gezakt en mijn gewicht gelijk is gebleven. Heb de 25ste weer een meting geplant

Iemand advies of tips?
Veel te weinig vetten voor iemand met jouw gewicht. En mijn inziens ga je ook te snel te laag in kcals. Afvallen is geen sprintje trekken, maar een duurloop.
Edit: lees nu pas de andere reacties op jouw post; advies werd al gegeven :)
 
B0tjeBuilder

Nog even een tip.

Ik zou zelf geen olijfolie nemen door mijn shake en vooral niet in een cut.

Beter wat zonnebloempitten of iets anders wat vetten bevat door je shake of er naast eten... In je cut is het al af zien.
 
euk om te zien dat er nog serieuze reacties zijn tussen alle trolls, wat dat betreft is er weinig verandert hier de afgelopen 10 jaar.ik heb vanochtend gewogen en ik weeg 94,6 KG nu en ik ben deze week dus 1.1 kg afgevallen.
Ook nog een foto van mijn oude fysiek wat ook weer mijn doelstelling word voor dit jaar

1zpirnk.jpg


Blurred versie.jpg


1zpirnk.jpg
 
Je valt niet af maar je valt toch wel af? Ik ben het spoor bijster
 
Back
Naar boven