Fitness Seller

advies over een trainings/schema

henk1978

Novice
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
75kg
ik zou graag van iemand goed trainings advies willen hebben ? ik los containers met zware producten en train af en toe met losse gewichten . maar ga zaterdag beginnen met deca . info bv van verschillende oefeningen hoe vaak en hoe ik dat het beste kan opbouwen want heb ook heel zwaar werk en wil het niet provoceren. ben ook lid van sportschool en heb shakes in huis etc ....... alvast bedankt, henk

ik zou graag van iemand goed trainings advies willen hebben ? ik los containers met zware producten en train af en toe met losse gewichten . maar ga zaterdag beginnen met deca . info bv van verschillende oefeningen hoe vaak en hoe ik dat het beste kan opbouwen want heb ook heel zwaar werk en wil het niet provoceren. ben ook lid van sportschool en heb shakes in huis etc ....... alvast bedankt, henk

kloonalert...
dont feed the troll

Ga eerst maar 4 a 5 jaar trainen jonge denk dat je tegen die tijd wel genoeg gelezen hebt over AAS ....
Even voorstellen zou ook leuk zijn ... Verder succes met het lezen van de sticky's :) Trainings schema ? Als je die al niet weet zou ik ook echt niet beginnen aan AAS gewoon eerst je huiswerk doen :)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven