AndroidHealthClinic

Advies voor mijn voedingschema

waymen

Novice
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
93kg
Vetpercentage
23%
Hallo,

Na een tijdje topic's gelezen te hebben ben ik lid geworden van het forum dus ik zal me eerst even voorstellen. ik ben Kevin 26 jaar oud en woonachtig in Schagen.

Zoals de titel al doet vermoeden wil ik graag advies voor mijn zelf gebouwde voedingsschema.

Ik train nu 6x in de week waarvan 4x voetbal en 2x sportschool. Over 6 weken zal het 3x voetbal en 3x sportschool in de week worden. Mijn doel is op dit moment om mijn vetpercentage omlaag te krijgen.
Ik weeg nu 92 kg ben 1,83 lang en heb een vetpercentage van 23%.

Hopelijk kunnen jullie mij hierbij helpen..

Bijlagen

Het gaat niet enkel om de Kcal die jij aangeeft in je voedingsschema maar om de E/K/V verhoudingen.
Kijk eens naar: Sticky: Cutten hoe begin ik?

Er staan ook voedingsschema's op de site waarin je aangeeft wat je eet en hoeveel gram, vervolgens rekent die alles door naar E/K/V.

Denk ook aan het aanpassen van je kcal inname bij trainings vs. rustdagen.

Ik zou op rustdagen (weet niet hoe intensief voetbal is) je kcal met zo'n 500 verminderen

Hallo, Na een tijdje topic's gelezen te hebben ben ik lid geworden van het forum dus ik zal me eerst even voorstellen. ik ben Kevin 26 jaar oud en woonachtig in Schagen. Zoals de titel al doet vermoeden wil ik graag advies voor mijn zelf gebouwde voedingsschema. Ik train nu 6x in de week waarvan 4x voetbal en 2x sportschool. Over 6 weken zal het 3x voetbal en 3x sportschool in de week worden. Mijn doel is op dit moment om mijn vetpercentage omlaag te krijgen. Ik weeg nu 92 kg ben 1,83 lang en heb een vetpercentage van 23%. Hopelijk kunnen jullie mij hierbij helpen..
Naar welk vetpercentage wil je toe? En gebruik even dit template voor je voedingsschema:

En voor cutten liggen je eiwitten te laag, moet ongeveer 2 - 2.5 gram/per kilo lichaamsgewicht. Dus minimaal 186 gram, jij zit nu op 153.

Bijlagen

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor jullie reacties, super hier heb ik wat aan. Ik heb het schema ingevuld en heb hier en daar wat aangepast/toegevoegd om aan de E/K/V te voldoen, lijkt het ergens op?

ik wil eerst naar 15% vetpercentage toe, is dit reël?

Bijlagen

Dan zul je 8.8 kg aan vetmassa moeten kwijtraken, of het reel is hangt van jezelf af, en je eigen motivatie.

---------- Toegevoegd om 16:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:47 ----------

Ziet er nu goed uit. 15% moet wel haalbaar zijn.

Terug
Naar boven