M MacB Monstrous Giant 10.000 berichten Lid sinds 2 jun 2007 Berichten 12.077 Waardering 6 18 jan 2008 #201 MAAR MAAR MAAR...god houdt toch van iedereen
K klusmier Massive Warrior Lid sinds 26 mei 2005 Berichten 20.177 Waardering 0 18 jan 2008 #202 MacB zei: MAAR MAAR MAAR...god houdt toch van iedereen Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... als hij inlogt op DBB, ga ik dat toch sterk betwijfelen.............! of zou Big T hem hier al geband hebben?
MacB zei: MAAR MAAR MAAR...god houdt toch van iedereen Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... als hij inlogt op DBB, ga ik dat toch sterk betwijfelen.............! of zou Big T hem hier al geband hebben?
Big-T Humongous Ruler Founder R.I.P. 50.000 berichten 10.000 berichten Lid sinds 7 okt 2002 Berichten 55.009 Waardering 3.208 18 jan 2008 Topic Starter Topic Starter #203 MacB zei: MAAR MAAR MAAR...god houdt toch van iedereen Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Nee man alleen van wie heel zijn leven ermee bezig is, hem aanbidt en liefst nog flink wat geld stort, god is namelijk een attention wh*re. [Afbeelding niet meer beschikbaar]
MacB zei: MAAR MAAR MAAR...god houdt toch van iedereen Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Nee man alleen van wie heel zijn leven ermee bezig is, hem aanbidt en liefst nog flink wat geld stort, god is namelijk een attention wh*re. [Afbeelding niet meer beschikbaar]
K klusmier Massive Warrior Lid sinds 26 mei 2005 Berichten 20.177 Waardering 0 18 jan 2008 #204 Big T zei: Nee man alleen van wie heel zijn leven ermee bezig is, hem aanbidt en liefst nog flink wat geld stort, god is namelijk een attention wh*re. [Afbeelding niet meer beschikbaar] Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... aha........nu begrijp ik waarom ik van God hou!!
Big T zei: Nee man alleen van wie heel zijn leven ermee bezig is, hem aanbidt en liefst nog flink wat geld stort, god is namelijk een attention wh*re. [Afbeelding niet meer beschikbaar] Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... aha........nu begrijp ik waarom ik van God hou!!