XXL Nutrition

Aesthetic as f#ck

Giiianniii

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m72
Massa
76kg
Vetpercentage
11%
Beste dbbf leden

Hierbij een korte voorstelling

Ik train 4 jaar nu, waarvan de laatste 2 jaar serieus en het laatste jaar ook voeding op orde.

Stats(1RM) op de grote 3:
BP: 135
Deadlift: 165
Squat: 170

Weet niet op hoeveel % ik sta nu, moet naar mijn insziens nog 2% af.

55sc3l.jpg

3359hci.jpg

2zz8gmc.jpg

UPDATE CLEAN BULK 03-02-2013 pag 6

Laatst bewerkt:
ik ben sowieso aan het mirin, want je hebt zeker aesthetics!
Ik had alleen even een fatsoenlijke foto laten nemen

• Topic Starter Topic Starter
ik ben sowieso aan het mirin, want je hebt zeker aesthetics!
Ik had alleen even een fatsoenlijke foto laten nemen

U jelly?:rolleyes:
Kon niet slapen door fatburners, dacht bij mezelf: even foto's posten, kwaliteit is ook k*t omdat er geen daglicht is. Voor mij zijn ze duidelijk genoeg in ieder geval..

Goeie fysiek, slechte kwaliteit camera, strong downlighting... Je staat op wel op 7-8% zou ik zeggen.

Mirin' ;)

Strong gyno of lijkt dat maar zo?

zou je hoger schatten qua lichaamsgewicht. Goeie fysiek!

Net fysiek idd! Maar ga eens een fatsoenlijke camera kopen joh, je doet jezelf tekort op deze manier ;)

zou je hoger schatten qua lichaamsgewicht. Goeie fysiek!

Goede UB maar niet echt in verhouding met LB naar mijn mening.
(ook kijkend naar dl/squat tegenover bench ;)).
Kan natuurlijk ook aan de foto's liggen.

Ik wil hier nit mee zeggen dat je slecht bent overigens
want het is veel beter dan de meesten op dit forum.

Goede UB maar niet echt in verhouding met LB naar mijn mening.
(ook kijkend naar dl/squat tegenover bench ;)).
Kan natuurlijk ook aan de foto's liggen.

Ik wil hier nit mee zeggen dat je slecht bent overigens
want het is veel beter dan de meesten op dit forum.

Yeah I know, eerste 2 jaar niets benen gedaan, vandaar ook pas 2 jaar echt serieus bezig.
160 full squat voor iemand van 74 kilo is toch lang niet slecht?
DL heb ik echt moeilijkheden mee..
Massa op de beentjes zal bijtrekken:o

Yeah I know, eerste 2 jaar niets benen gedaan, vandaar ook pas 2 jaar echt serieus bezig.
160 full squat voor iemand van 74 kilo is toch lang niet slecht?
DL heb ik echt moeilijkheden mee..
Massa op de beentjes zal bijtrekken:o

Nee van de squat zeg ik ook niets, zit zelf ook rond dat niveau maar vind de deadlift heel erg uit verhouding als dat je 1rm is.
En het is gewoon duidelijk op de foto dat je juist op je benen wat kilo's mist.
Maar ik moet zelf eerst nog maar eens zien hoeveel ik weeg als m'n cut af is ;).

Ben trouwens altijd vrij streng qua beoordelen maar ben altijd nog strenger voor mezelf :p.

Nee van de squat zeg ik ook niets, zit zelf ook rond dat niveau maar vind de deadlift heel erg uit verhouding als dat je 1rm is.
En het is gewoon duidelijk op de foto dat je juist op je benen wat kilo's mist.
Maar ik moet zelf eerst nog maar eens zien hoeveel ik weeg als m'n cut af is ;).

Ben trouwens altijd vrij streng qua beoordelen maar ben altijd nog strenger voor mezelf :p.

Haha, ja, ik HAAT de DL, wilt gewoon geen progressie inkomen..
Jep dat klopt, nu spijt van dat ik ze niet meteen mee heb gepakt in begin, maar beter laat dan nooit!

Ja, cutten is een b*ch, spiegel zegt goede dingen, maar weegschaal baalt:eek:

Zo moet het ook, nooit tevreden zijn:p

---------- Post toegevoegd Wed 2 May 2012 om 09:01 ----------

Btw: Die 1RM stats zyn op strikte uitvoering, ik kan meer DL maar dan is de uitvoering niet meer goed, dusja..

aestthetic gyno is ****ed

Haha, ja, ik HAAT de DL, wilt gewoon geen progressie inkomen..
Jep dat klopt, nu spijt van dat ik ze niet meteen mee heb gepakt in begin, maar beter laat dan nooit!

Ja, cutten is een b*ch, spiegel zegt goede dingen, maar weegschaal baalt:eek:

Zo moet het ook, nooit tevreden zijn:p

---------- Post toegevoegd Wed 2 May 2012 om 09:01 ----------

Btw: Die 1RM stats zyn op strikte uitvoering, ik kan meer DL maar dan is de uitvoering niet meer goed, dusja..

Ik doe ook maar 1x per 2 weken de DL omdat het lang duurt voordat je er van hersteld en ik nog een andere sport doe. Laatste keer was wel 3 of 4x 190 en dan hou ik ook op omdat m'n vorm dan minder word.

Ja vooral als je dan een superlage dag hebt en helemaal leeg bent dan denk je echt: **** :mad: als je je gewicht ziet. En het onbegrip van mensen dat je geen stuk vlaai ofzo hoeft natuurlijk.

Is nog meer balen nu aangezien ik amper kan trainen door een polsblessure :s en ik was net door een plateau heen :mad:. Voel me krimpen elke dag :(.

Ik doe ook maar 1x per 2 weken de DL omdat het lang duurt voordat je er van hersteld en ik nog een andere sport doe. Laatste keer was wel 3 of 4x 190 en dan hou ik ook op omdat m'n vorm dan minder word.

Ja vooral als je dan een superlage dag hebt en helemaal leeg bent dan denk je echt: **** :mad: als je je gewicht ziet. En het onbegrip van mensen dat je geen stuk vlaai ofzo hoeft natuurlijk.

Is nog meer balen nu aangezien ik amper kan trainen door een polsblessure :s en ik was net door een plateau heen :mad:. Voel me krimpen elke dag :(.

Ik doe het ook 1x in de 2 weken, zou het elke week moeten doen..
Doorzette man:)

Terug
Naar boven