Fitness Seller

Aesthetic as f#ck

• Topic Starter Topic Starter

2hqxdmr.jpg

Ik zie, voel geen gyno, zal aan de foto liggen

---------- Post toegevoegd Wed 2 May 2012 om 09:20 ----------

Deze foto is van paar dagen terug btw

---------- Post toegevoegd Wed 2 May 2012 om 09:21 ----------

Wil je mss eens komen voelen, aangezien jullie toch zo op mijn tepels gefocust zijn? Nohomo

Netjes man, zou echt niet verder cutten als je geen wedstrijd plannen hebt.

Ik doe ook maar 1x per 2 weken de DL omdat het lang duurt voordat je er van hersteld en ik nog een andere sport doe. Laatste keer was wel 3 of 4x 190 en dan hou ik ook op omdat m'n vorm dan minder word.

Wat een onzin, je kan rustig 2 * per week deadliften, 1 * zwaar en 1 * licht (65%) en explosief.

Wat een onzin, je kan rustig 2 * per week deadliften, 1 * zwaar en 1 * licht (65%) en explosief.

Ik zeg ook niet dat het niet kan.
Ik vind het persoonlijk vrij vervelend als ik nog 3-5 dagen in de week een andere sport moet doen het komt gewoon niet fijn uit.
Geloof mij maar dat m'n onderrug goed genoeg meekomt hoor (is nog nooit de limiterende factor geweest).
Ieder zijn trainingsstijlt toch.

Ik zeg ook niet dat het niet kan.
Ik vind het persoonlijk vrij vervelend als ik nog 3-5 dagen in de week een andere sport moet doen het komt gewoon niet fijn uit.
Geloof mij maar dat m'n onderrug goed genoeg meekomt hoor (is nog nooit de limiterende factor geweest).
Ieder zijn trainingsstijlt toch.

Absoluut! Doelde ook meer op de herstel tijd! Deadliften doe je trouwens niet alleen voor je onderrug (dan kun je nog beter romanian deadliften)

Absoluut! Doelde ook meer op de herstel tijd! Deadliften doe je trouwens niet alleen voor je onderrug (dan kun je nog beter romanian deadliften)

Ok punt begrepen ;).
Voel m'n hams iig goed bij de diepe squats en ik doe GM's erbij.

wat hijacken jullie topic nou man?

Als jou? :roflol:

Ja toch je weet toch :o

mooi fysiek kerel!

Zeer netjes, wou dat ik zo'n laag VP had ;o Alles zeer goed te zien :) No homo

Wel mijn doel hoe jij er bij staat nu, prachtig!!!!
Ik ben van plan om nog een jaartje door te gaan,dan te gaan cutten en hopen dat er wat overblijft.

Op de eerste foto lijkt het wel alsof je gyno hebt. In ieder geval puffy nippels.
Op de laatste foto al een stuk minder.

Heb het zelf ook hoor, in sommige poses meer last van dan andere, maar dan nog klote.

Verder erg goed fysiek hoor.

• Topic Starter Topic Starter
Op de eerste foto lijkt het wel alsof je gyno hebt. In ieder geval puffy nippels.
Op de laatste foto al een stuk minder.

Heb het zelf ook hoor, in sommige poses meer last van dan andere, maar dan nog klote.

Verder erg goed fysiek hoor.

Thx iedereen!
Mijn nipples zyn altyd al zo geweest, stoort me niet.. In real life nog nooit iemand iets van gezegd ook, zelf ook nog nooit opgemerkt, het zal wel aan die foto liggen..:p

Netjes!

I'm mirin'

goed fysiek, maar heb je geen betere camera?

Pretty beast

manlet aesthetics... wel sick ; )

Terug
Naar boven