- Waardering
- 75
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

pic van OP zijn camera :
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Wtf is hier zo een probleem over de camera, gaat dit topic over de camera mss? Er is al 10 keer gezegd dat foto's slechte kwaliteit zijn, proficiat met u interessante opmerking
De meeste hier zijn wel origineel met de grappen. Die grap van "heb je die foto's getrokken met een aardappel" is denk ik 5 jaar oud...Verzin dan eens iets anders.
OT: Goed bezig!

Zeker goede basis om verder te bouwen, denk rond 9%. Moet zeker nog wel wat percentages af voor mindblowing aesthetis. ga zo door!
ik zie net dat die heeft lopen kuren voor z'n ''basis''Zeker goede basis om verder te bouwen, denk rond 9%. Moet zeker nog wel wat percentages af voor mindblowing aesthetis. ga zo door!
Prima fysiek, al kan ik je rug niet beoordelen. Wel een beetje jammer dat je hiervoor binnen zo'n korte tijd al naar één (of twee?) kuren hebt moeten grijpen...
ik zie net dat die heeft lopen kuren voor z'n ''basis''

1x winny, correct!
---------- Post toegevoegd Fri 4 May 2012 om 13:59 ----------
1winny, dit gaat myn fysiek echt niet zo zwaar beïnvloed hebben, het heeft wel geholpen natuurlijk..
![]()