AndroidHealthClinic

Aesthetic as f#ck

VGA camera XD , ziet er goed uit!

pic van OP zijn camera :

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
pic van OP zijn camera :

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wtf is hier zo een probleem over de camera, gaat dit topic over de camera mss? Er is al 10 keer gezegd dat foto's slechte kwaliteit zijn, proficiat met u interessante opmerking

Wtf is hier zo een probleem over de camera, gaat dit topic over de camera mss? Er is al 10 keer gezegd dat foto's slechte kwaliteit zijn, proficiat met u interessante opmerking

tumblr_m0izweCkB91qfczas.gif

De meeste hier zijn wel origineel met de grappen. Die grap van "heb je die foto's getrokken met een aardappel" is denk ik 5 jaar oud...Verzin dan eens iets anders.

OT: Goed bezig!

De meeste hier zijn wel origineel met de grappen. Die grap van "heb je die foto's getrokken met een aardappel" is denk ik 5 jaar oud...Verzin dan eens iets anders.

OT: Goed bezig!

Ik geef je gelijk.

@OP: Heb je die foto's getrokken met een tomaat ofzo?

Goed bezig man ;)

aesthethic,

over camera is al genoeg gezegd

Prima fysiek, al kan ik je rug niet beoordelen. Wel een beetje jammer dat je hiervoor binnen zo'n korte tijd al naar één (of twee?) kuren hebt moeten grijpen...

strong pics

Zeker goede basis om verder te bouwen, denk rond 9%. Moet zeker nog wel wat percentages af voor mindblowing aesthetis. ga zo door!

Prima fysiek, al kan ik je rug niet beoordelen. Wel een beetje jammer dat je hiervoor binnen zo'n korte tijd al naar één (of twee?) kuren hebt moeten grijpen...

1x winny, correct!

---------- Post toegevoegd Fri 4 May 2012 om 13:59 ----------

ik zie net dat die heeft lopen kuren voor z'n ''basis''

1winny, dit gaat myn fysiek echt niet zo zwaar beïnvloed hebben, het heeft wel geholpen natuurlijk..

;)

Hoe ziet je voeding eruit, goed fysiek hoor.

1x winny, correct!

---------- Post toegevoegd Fri 4 May 2012 om 13:59 ----------

1winny, dit gaat myn fysiek echt niet zo zwaar beïnvloed hebben, het heeft wel geholpen natuurlijk..

;)

En aan iedereen die hier verder op in wilt gaan. Heb liggen twijfelen om een zwaardere kuur te gebruiken, maar mijn doel ligt niet zo hoog (momenteel). Vandaar winny voldoende, als steuntje in de rug. Voor de rest ga ik er verder niet op in:)

---------- Post toegevoegd Fri 4 May 2012 om 14:03 ----------

Hoe ziet je voeding eruit, goed fysiek hoor.

Tgoh, zit nu in de cut.. Voedingsschema staat op pc, zit op werk met iPad, maar kan je zeggen dat ik rond de 2200kcal eet nu, daarvoor was dit 3500..

Zeer netjes!

je behoort net als mij bij de kleine mannetjes! dan toch zoon kilo's en ook nog eens in lage vet percentage!

Zeer nette fysiek. Ben benieuwd naar foto's met gewone camera want lijkt echt gyno op die eerste pic.

Jammer van die gyno! Heb er ook een beetje last van... -_-

Terug
Naar boven