Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe verloopt je opwarming?
en ik heb ongeveer de zelfde stats, succes!!
en before en after pics?![]()

Iemand met dezelfde muzieksmaak is het volgen waard. Succes bro!

Interessant, zelfde lichaamsstats als mij. Heb je ook pics? Ben wel benieuwd.
Kracht ligt wel een stuk lager, maar dat doet er hier ook niet toe.
. Jij staat er een stuk bruter bij iig. Zou mezelf ook een veel lager lichaamsgewicht geven als ik mezelf zo zie.Bedankt!
Heb ik meer bepaald op gevoel. Je moet een gewicht kiezen waarmee je precies 5x5 kan doen. Niet meer en niet minder. Wat misschien ook wel kan helpen is je 5RM bepalen (dus wat je precies 5 keer zou kunnen), dat op 110% stellen en dan terug rekenen naar 100%. Die 100% is dan ongeveer wel een goede indicatie voor je startgewicht.
En die 110% kan je dan natuurlijk gebruiken op de laatste training van de week, wanneer je een 5RM pr moet zetten.
Er is volgens mij niet echt een strikte richtlijn hiervoor, dat moet je een beetje aanvoelen!
Succes iig!
Thanx voor de uitleg. De opzet van het schema is toch om triples, doubles en singles neer te zetten op de laatste dag?
.
)
.

Je benen zijn inderdaad al behoorlijk (ik kan alleen maar de derde foto zien.. )
Zwakke trainingen zijn inderdaad ongelijk k*t maar ge kunt niet altijd goede trainingen neerzetten spijtig genoeg
veel succes woensdag!

.