XXL Nutrition

Aesthetic's road to becoming a shredded beast

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
BOOOM! Trainingsupdate van vandaag!

Het was een goede training, wou nog even een statement maken zo voor de Kerstdagen, hehe :p.

SQ
Opwarmsets:

1x5 bodyweight
2x5 lege stang
2x5 40kg
1x5 75kg
1x2 90kg
1x1 110kg

Werksets:
1x5 120kg (PR)

Een dikke PR op m'n squat dus. De uitvoering was niet helemaal netjes, dus volgende week hou ik ditzelfde gewicht en concentreer ik me goed op de vorm. Daarna gaan we gewoon weer verder met verhogen :D.

BP
Opwarmsets:

2x5 lege stang
1x5 30kg
1x3 40kg
1x2 55kg

Werksets:
5x75 (laatste rep met lichte spot)
4x75 (laatste rep met spot)
3x75 (de vierde rep met spot en de laatste was eigenlijk alleen negatief)

DL
Opwarmsets:

1x5 40kg
1x5 60kg
1x3 70kg
1x2 90kg

Werksets:
1x5 102,5kg

Deadlift gaat echt voor geen meter meer. Ben de hele week aan het werk geweest en m'n onderrug geeft me alweer flinke problemen. Ben 's ochtends helemaal stijf en heb bij bepaalde bewegingen toch wel een zeurderige pijn. Begin januari ga ik even een massage aanvragen en dan begin ik even op een heel licht gewicht met deadliften en bouw ik het op deze manier wel weer op. Het is wat ****ed up allemaal, maar het is niet anders. :(

Dit was het voor vandaag, nu wordt het tijd voor een kerstborrel van mijn werk.
Prettige kerstdagen allemaal!

Die squat is bruut kerel! BP begint ook al lekker te gaan.

Zo, even een kort berichtje. Ik heb namelijk mijn ultieme streeffysiek gevonden:

2076zph.jpg

Weet zo even niet meer hoe deze gozer heet, maar hij heeft in mijn ogen echt een superfysiek. Check die schouders dan :eek:

Voor mij naturel haalbaar? Nooit een keer. :p Dus zoals ik al eerder zei, eerst m'n natrelle max halen en daarna zien we wel weer!

Laatst bewerkt:
Goodluck with that homie. Prachtig fysiek, maar erg moeilijk te halen denk ik. Enig idee wat zn stats zijn?

Goodluck with that homie. Prachtig fysiek, maar erg moeilijk te halen denk ik. Enig idee wat zn stats zijn?

Hehe true that. Het is dan ook een ultiem doel, geen idee wat ik ooit bereiken zal. Ik had zijn naam ergens op een blaadje geschreven, maar kan het nergens meer vinden. Best balen, want ben wel benieuwd naar meer foto's!

Dan nu de trainingsupdate van vandaag. Het was een zware dag, vannacht 2 uurtjes geslapen, daarna moest ik werken en vanmiddag weer even geslapen. Vond het toch nog een best goede training.

SQ
Opwarmsets:

1x5 bodyweight
2x5 lege stang
1x5 40kg
1x5 60kg
1x2 75kg
1x1 95kg

Werksets:

5x5 105kg

BOR
Opwarmsets:

2x5 lege stang
1x5 30kg
1x3 40kg
1x2 55kg

Werksets:
3x5 70kg

De laatste paar reps van de BOR waren met een lichte cheat, dus ik hou de volgende training dit gewicht aan, zodat de uitvoering nagenoeg perfect is.

MP
Opwarmsets:

2x5 lege stang
1x5 25kg
1x2 30kg
1x1 35kg

Werksets:
2x5 40kg

Heb MP deze keer even laag gehouden (op 80%). Ik ga namelijk morgen weer trainen, omdat vrijdag onze gym gesloten is. Zo probeer ik mijn schouderkoppen niet al teveel te belasten en hoop ik morgen eindelijk die 3x5 met 75kg op de benchpress te halen.

Verder had ik vandaag op het werk nogal last van m'n rug. Helemaal onderin, een doffe en soort warme pijn. Wanneer ik dan zware dingen ga tillen wil het wel eens steken. Gek genoeg heb ik er bij het squatten nauwelijks last van (indien ik de vorm goed houd).
Ik ben van plan om in het nieuwe jaar toch maar even een fysio op te zoeken om te kijken wat die er van zegt. Tot die tijd gewoon even rustig aan met bepaalde dingen :).

Tot zover deze update, nu even douchen, kwark eten en maar weer op bed!

Laatst bewerkt:
Flinke training op zo weinig slaap kerel. Weinig slaap is voor mij altijd een krachtkiller.

Flinke training op zo weinig slaap kerel. Weinig slaap is voor mij altijd een krachtkiller.

True that, geldt ook voor mij. Was dan ook blij met het resultaat!

Zonet weer getraind, dit was het resultaat:

SQ
Opwarmsets:

1x5 bodyweight
2x5 lege stang
2x5 40kg
1x2 60kg
1x1 75kg

Werksets:
2x5 80kg

Een hersteltraining voor m'n benen dus. Gister ook al zwaar gesquat, dus vandaag een paar setjes licht gepakt. Voelde zelfs dat in m'n benen.

BP
Opwarmsets:

2x5 lege stang
1x5 30kg
1x3 45kg
1x2 60kg

Werksets:
5x75 (eindelijk!)
5x75 (laatste met spot)
4x75 (laatste rep met spot, daarna nog 1 negatieve rep. Heb dus wel 5 gemaakt)

Op de BP dus eindelijk de eerste 5 reps zelf kunnen maken. Had daarna niet veel energie meer om dat ook door te zetten. Maar ben alsnog tevreden met het resultaat, want dit is vooruitgang. :)

DL
Opwarmsets:

1x5 40kg
1x5 50kg
1x3 60kg
1x2 70kg

Werksets:

1x5 80kg

Heb de deadlift maar heel licht gepakt. Wil mijn onderrug nu niet onnodig zwaar belasten. Denk dat ik dit gewicht maar blijf verhogen. Dus dat ik de deadlift helemaal opnieuw opbouw. Dan over een weekje een fysio opzoeken en dan moet het wel goed komen!

Dit was het voor vandaag. Donderdag staat er weer een nieuwe trainingsdag te wachten. Ben benieuwd hoe het dan gaat.

Twee dagen achter elkaar squatten, killing homes! Gelijk heb je om die DL ff rustig te houden, moet vrij intensief voor je onderrug zijn. De bench press ziet er iig erg goed uit! Keep the good work up!

Hehe true that. Het is dan ook een ultiem doel, geen idee wat ik ooit bereiken zal. Ik had zijn naam ergens op een blaadje geschreven, maar kan het nergens meer vinden. Best balen, want ben wel benieuwd naar meer foto's!

Markus Reinhard?

[afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 11:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:47 ----------

Edit, aan abs te zien is het niet Markus Reinhard. Qua fysiek lijkt hij er verder wel heel veel op.

Markus Reinhard?

---------- Toegevoegd om 11:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:47 ----------

Edit, aan abs te zien is het niet Markus Reinhard. Qua fysiek lijkt hij er verder wel heel veel op.

dit is thans ook mooi vbfysiek =)

Markus Reinhard?

-pics-

Nee, die is het inderdaad niet. Wel een bruut fysiek :eek:
Ik geloof dat zn naam iets van sergey ofzo was. Kan het me echt niet meer herinneren. :(

Zo, tijd voor een foto update. Ik heb geprobeerd even een rugfoto te schieten. Lukte niet al te best, maar vond deze wel redelijk goed gelukt. Belichting is niet optimaal en de posing waarschijnlijk ook niet, maar het gaat om het idee. :p

2cyhegi.jpg

Mijn front foto's trekken echt op niets, dus die post ik eerst nog niet, hehe.
En oh ja, heb nogal last van acne op m'n rug. Zwaar klote, maar heb nu een zalfje van dokter gekregen wat goed helpt en krijg waarschijnlijk nog een antibioticakuur om het grotendeels te laten verdwijnen.

---------- Toegevoegd om 22:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:17 ----------

Wajoow, mijn ruggegraat lijkt ook extreem scheef te lopen. Zal waarschijnlijk deels belichting zijn en hoogstwaarschijnlijk ook de aard van mijn rugklachten.. :o

damn brah, veel acne.. dacht dat ik het al erg had op mn bovenarmen :P

En idd, loopt nogal scheef.. Heb je veel last van rug? al lang?

damn brah, veel acne.. dacht dat ik het al erg had op mn bovenarmen :P

En idd, loopt nogal scheef.. Heb je veel last van rug? al lang?

Idd, heb er in de winter ook altijd veel meer last van dan in de zomer. Het is wel eens bijna helemaal weggeweest, maar nu is het dus weer terug. :(

Dat van m'n rug is ergens een paar jaar geleden begonnen. Maar dan veel minder erg. Dan had ik een dag wat pijn en daarna een hele poos nergens last van. Het ging nu ook een hele tijd goed, tot ongeveer twee/ drie weken geleden.
Heb trouwens even vergeleken met andere backfoto's, maar daar kun je eigenlijk niet op zien dat het zo scheef loopt. Denk dat het toch veel met belichting te maken heeft.
Ben benieuwd wat de fysio er van zegt. :p

Je kan iig duidelijk zien dat je deadlift en lats beginnen ook al goed te groeien. Lekker doorknallen en dan moet je er van de zomer toch goed op komen te staan! Enig idee op wat voor vp je zit?

Over de acne, ik heb het ook vrij erg - voor mij helpt zon heel erg.. Zoals je zelf al aangaf dat het in de zomer weg was, probeer eens met enige regelmaat een zonnebank te pakken. Grote kans dat het dan minder word.

Je kan iig duidelijk zien dat je deadlift en lats beginnen ook al goed te groeien. Lekker doorknallen en dan moet je er van de zomer toch goed op komen te staan! Enig idee op wat voor vp je zit?

Over de acne, ik heb het ook vrij erg - voor mij helpt zon heel erg.. Zoals je zelf al aangaf dat het in de zomer weg was, probeer eens met enige regelmaat een zonnebank te pakken. Grote kans dat het dan minder word.

Thx baas!

Vetpercentage zit rond de 15 denk ik. Was na de zomer 12,5%, lijk nu ietsje vetter dus schat het rond de 15%. Zal het binnenkort weer eens op laten meten. Kan het zelf nooit echt nauwkeurig doen.

Zo, de laatste trainingsupdate van dit jaar.

SQ
Opwarmsets:

1x5 bodyweight
2x5 lege stang
2x5 40kg
1x5 75kg
1x2 90kg
1x1 110kg

Werksets:
1x5 120kg (VPR)

Techniek met die 120kg was niet al te best. Eerst 3 reps gingen goed. Bij de vierde wilden m'n knieën naar binnen en de laatste was niet full, maar parallel. Volgenge week even een stapje terug naar 115kg. Dit is nog iets te hoog gegrepen. :)

BOR
Opwarmsets:

2x5 lege stang
1x5 30kg
1x3 40kg
1x2 55kg

Werksets:
3x5 70kg

Kwam erachter dat bij alle sets de 4e en 5e rep met cheat is, dat wil ik er eigenlijk uit hebben. Ook hier volgende week een stapje terug. Ik wil altijd iets te snel. :p

MP
Opwarmsets:

2x5 lege stang
1x5 30kg
1x3 35kg
1x2 40kg

Werksets:
1x5 52,5kg
1x4 52,5kg (Kwam bij de 5e rep niet over het dode punt heen)
1x4 52,5kg (De 4e (en laatste) rep was echt bruut, de kracht daarvoor kwam echt uit m'n tenen. Voelde goed!)

Al met al een lekkere training, voel me wel voldaan. Volgende week een stapje terug dus, maar dat is een klein stapje om daarna weer een grote stap vooruit te maken!
Een goeie jaarwisseling allemaal, ik ga me vanaf morgen helemaal bezatten en zie wel hoe laat ik daarna uit bed kom rollen.

Adios!

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven