MuscleMeat

AFCA Ajax topic

Omdat hij 'beloofd' had naar het buitenland te gaan, hij heeft bij Twente alles al gewonnen, dus doet het alleen voor de poen, een sportieve verbetering is het niet, prima hoor maar dit wordt toch weer een verhaaltje a la Kennedy Bakircioglu, Robbie Wielaert of Orlando Engelaar...
lol, kijk eens naar de geschiedenis van Ajax en naar de van Twente. Ajax is een wereldclub, en who the **** kent twente??

Omdat hij 'beloofd' had naar het buitenland te gaan, hij heeft bij Twente alles al gewonnen, dus doet het alleen voor de poen, een sportieve verbetering is het niet, prima hoor maar dit wordt toch weer een verhaaltje a la Kennedy Bakircioglu, Robbie Wielaert of Orlando Engelaar...

Je zag toch zelf wel hoe Janssen keek na het verlies zondag.. Hij bleef op het veld en keek naar het publiek.. Volgens mij wist hij toen al wat hij wou.. en dat is ajax

Je zag toch zelf wel hoe Janssen keek na het verlies zondag.. Hij bleef op het veld en keek naar het publiek.. Volgens mij wist hij toen al wat hij wou.. en dat is ajax

Ach hou toch op, dat publiek wat hem daarvoor bij elke corner met aanstekers en munten bekogelde, en liedjes zong over zijn ongeluk.. Was je erbij?

De enige club waar hij van houd is Vitesse

Ach hou toch op, dat publiek wat hem daarvoor bij elke corner met aanstekers en munten bekogelde, en liedjes zong over zijn ongeluk.. Was je erbij?

De enige club waar hij van houd is Vitesse

Als ik Jordania was zou ik ook gaan bieden op Janssen. Maar die komt niet uit Georgië, Servië of Spanje, dus die zal wel niet op het lijstje bij Vitesse staan.

Ja inderdaad, ben al met al wel benieuwd wat dat wordt daar in Arnhem, als de grote mannen er echt druk achter gaan zetten en 50 miljoen gaan investeren kan je in deze competitie nog ver komen denk ik..

Ja inderdaad, ben al met al wel benieuwd wat dat wordt daar in Arnhem, als de grote mannen er echt druk achter gaan zetten en 50 miljoen gaan investeren kan je in deze competitie nog ver komen denk ik..

50 Miljoen is natuurlijk een smak geld, maar Vitesse heeft nog niet de status om de toppers binnen te halen. Dan zit je dus eigenlijk vast aan gelukzoekers die het niet uitmaken waar ze spelen, als ze maar een smak geld kunnen verdienen. Dat zijn meestal niet de jongens die hunkeren naar sportief succes.

Ik vind het jammer dat Excelsior niet 1 doelpuntje meer heeft gemaakt dit seizoen. Het zou toch prachtig zijn geweest als Vitesse nacompetitie moest spelen of zelfs zou degraderen. Ik zie die Maasbert Schouten nog zitten naast Jordania op de persconferentie. Zat met z'n blije hoofd te vertellen dat Vitesse landskampioen wordt en Champions League gaat spelen. Toen het over het vertrek van Velthuizen ging zei hij nog: "Maybe he doesn't want to play for the champion.". :roflol:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Als ik Jordania was had ik een club als Heerenveen gekocht. Haal daar 1 goede middenvelder en 3 goede verdedigers en je speelt mee voor plaats 1 t/m 3 denk ik.

Als ik Jordania was had ik een club als Heerenveen gekocht. Haal daar 1 goede middenvelder en 3 goede verdedigers en je speelt mee voor plaats 1 t/m 3 denk ik.

En wie moet de goals daar maken dan? Dost? Ik vind het echt doodzonde dat een Nederlandse club overgekocht is, maar ben bang dat er helaas meer zullen volgen.

En wie moet de goals daar maken dan? Dost? Ik vind het echt doodzonde dat een Nederlandse club overgekocht is, maar ben bang dat er helaas meer zullen volgen.

Dost is prima voor Heerenveen, als Jans niet zo idioot was geweest om hem er naast te zetten had hij er zeker een stuk of 20 gemaakt. Assaidi zal waarschijnlijk vertrekken deze zomer aangezien PSV en een Russische club interesse hebben, maar Narsingh en Beerens zijn prima vleugelspitsen voor Heerenveen en kunnen Dost prima verdienen.

Dost is prima voor Heerenveen, als Jans niet zo idioot was geweest om hem er naast te zetten had hij er zeker een stuk of 20 gemaakt. Assaidi zal waarschijnlijk vertrekken deze zomer aangezien PSV en een Russische club interesse hebben, maar Narsingh en Beerens zijn prima vleugelspitsen voor Heerenveen en kunnen Dost prima verdienen.

Dat ze goed zijn voor Heerenveen ben ik wel met je eens, maar ik zie ze echt niet met een paar aankopen top 3 materiaal worden. Hoe is je visie op FC Groningen?

Dat ze goed zijn voor Heerenveen ben ik wel met je eens, maar ik zie ze echt niet met een paar aankopen top 3 materiaal worden. Hoe is je visie op FC Groningen?

Als Narsingh, Assaidi, Beerens en Dost het op hun heupen krijgen maken ze het elke verdediging lastig denk ik, in de omschakeling zijn ze echt dodelijk vind ik. Djuricic vind ik ook een goede middenvelder, groot talent. Het middenveld wat ze volgend seizoen kunnen vormen is eigenlijk best wel compleet als Roorda terug komt. Djuricic, Elm en Roorda op het middenveld met Narsingh, Dost en Beerens in de aanval vind ik prima, allemaal jonge spelers ook nog. Alleen achterin zijn ze erg zwak, met Breuer, Jong-A-Pin, Kruiswijk en Janmaat win je de oorlog niet. Het enige lichtpuntje vind ik Gouweleeuw, die vond ik tegen PSV erg goed spelen, ik hoop dat hij komend seizoen een vaste basisplaats krijgt. De keeper van Heerenveen is ook erg zwak vind ik. Met in de aanval Narsingh, Dost en Beerens, een middenveld met Elm, Djuricic en Roorda en achterin Janmaat, Gouweleeuw en 2 aankopen en een nieuwe keeper zou Heerenveen echt zeker volgend seizoen meedoen voor 1-5 denk ik, en daarna nog wel hoger.

Groningen heb ik me nooit zo heel erg in verdiept eerlijk gezegd. Ik vind Tadic het daar heel goed doen, hij zorgt ervoor dat Matavz een mooie transfer gaat maken en Groningen miljoenen binnenhaalt. Granqvist is ook goed vind ik en ik ben ook altijd wel gecharmeerd van Enevoldsen, al laat hij het soms nog te weinig zien vind ik. Dit jaar is gebleken dat als je iemand hebt die voorzetten geeft vanaf de flank (Verhoek, Tadic) en een kopsterke spits dat zo'n spits makkelijk aan de 20 goals komt. Als Groningen 8 miljoen voor Matavz krijgt en dat investeert in een kopsterke spits (2 miljoen) en nog een goede middenvelder hebben ze toch wel een goed team vind ik.

:roflol:
Hij komt toch niet door de keuring, zo wel dan zit hij het hele jaar op de tribune met z'n kapotte knie

:roflol:
Hij komt toch niet door de keuring, zo wel dan zit hij het hele jaar op de tribune met z'n kapotte knie

Hij wordt eerst gekeurd, daarna waarschijnlijk geopereerd. Ik weet niet wat er precies mis is met z'n knie, maar Ajax zal hem niet halen als hij een heel jaar niet kan spelen. Ik vrees alleen voor zijn gewicht en conditie als hij een tijdje stil zit met een blessure.

Hij wordt eerst gekeurd, daarna waarschijnlijk geopereerd. Ik weet niet wat er precies mis is met z'n knie, maar Ajax zal hem niet halen als hij een heel jaar niet kan spelen. Ik vrees alleen voor zijn gewicht en conditie als hij een tijdje stil zit met een blessure.

Ach, over z'n gewicht zou ik me niet te druk maken. Ajax heeft toch ervaring met "buikjes"?

Ach, over z'n gewicht zou ik me niet te druk maken. Ajax heeft toch ervaring met "buikjes"?

Steekt het je eigenlijk dat een van de beste spelers van Twente dolgraag bij Ajax wil voetballen?

Ik vind het prachtig om te zien dat veel spelers anti-Ajax zijn, tot ze de kans krijgen om er zelf te gaan spelen. Dan weten ze niet hoe snel ze moeten tekenen.

Steekt het je eigenlijk dat een van de beste spelers van Twente dolgraag bij Ajax wil voetballen?

Ik vind het prachtig om te zien dat veel spelers anti-Ajax zijn, tot ze de kans krijgen om er zelf te gaan spelen. Dan weten ze niet hoe snel ze moeten tekenen.

Niet echt. Maar het is zo als je zegt, spelers waarvan je verwacht dat ze niet naar Ajax heen gaan doen het toch. Dat is een beetje jammer, echter wel logisch omdat je bij Ajax nog aardig je zak kan vullen voor de toekomst.

Niet echt. Maar het is zo als je zegt, spelers waarvan je verwacht dat ze niet naar Ajax heen gaan doen het toch. Dat is een beetje jammer, echter wel logisch omdat je bij Ajax nog aardig je zak kan vullen voor de toekomst.

Ah u bent een amateurvoetbal liefhebber? Het ene dorp tegen het andere dorp. En het is een doodszonde als je bij het andere dorp gaat voetballen.:D

Jammer dat ze dat niet bij die kakkerlak club van je doen he.

Daar komen alleen de Tim de Clertjes:roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:

Terug
Naar boven