08Dennis08
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 84
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 67kg
- Vetpercentage
- 11%
Dit dus.Denk dat hij wel minstens 2x zoveel gaat verdienen, daarnaast wilt hij niet ver weg zijn van zijn familie.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit dus.Denk dat hij wel minstens 2x zoveel gaat verdienen, daarnaast wilt hij niet ver weg zijn van zijn familie.
lol, kijk eens naar de geschiedenis van Ajax en naar de van Twente. Ajax is een wereldclub, en who the **** kent twente??Omdat hij 'beloofd' had naar het buitenland te gaan, hij heeft bij Twente alles al gewonnen, dus doet het alleen voor de poen, een sportieve verbetering is het niet, prima hoor maar dit wordt toch weer een verhaaltje a la Kennedy Bakircioglu, Robbie Wielaert of Orlando Engelaar...
lol, kijk eens naar de geschiedenis van Ajax en naar de van Twente. Ajax was een wereldclub, en who the **** kent twente??
Omdat hij 'beloofd' had naar het buitenland te gaan, hij heeft bij Twente alles al gewonnen, dus doet het alleen voor de poen, een sportieve verbetering is het niet, prima hoor maar dit wordt toch weer een verhaaltje a la Kennedy Bakircioglu, Robbie Wielaert of Orlando Engelaar...
Je zag toch zelf wel hoe Janssen keek na het verlies zondag.. Hij bleef op het veld en keek naar het publiek.. Volgens mij wist hij toen al wat hij wou.. en dat is ajax
Ach hou toch op, dat publiek wat hem daarvoor bij elke corner met aanstekers en munten bekogelde, en liedjes zong over zijn ongeluk.. Was je erbij?
De enige club waar hij van houd is Vitesse
Ja inderdaad, ben al met al wel benieuwd wat dat wordt daar in Arnhem, als de grote mannen er echt druk achter gaan zetten en 50 miljoen gaan investeren kan je in deze competitie nog ver komen denk ik..

Als ik Jordania was had ik een club als Heerenveen gekocht. Haal daar 1 goede middenvelder en 3 goede verdedigers en je speelt mee voor plaats 1 t/m 3 denk ik.
En wie moet de goals daar maken dan? Dost? Ik vind het echt doodzonde dat een Nederlandse club overgekocht is, maar ben bang dat er helaas meer zullen volgen.
Dost is prima voor Heerenveen, als Jans niet zo idioot was geweest om hem er naast te zetten had hij er zeker een stuk of 20 gemaakt. Assaidi zal waarschijnlijk vertrekken deze zomer aangezien PSV en een Russische club interesse hebben, maar Narsingh en Beerens zijn prima vleugelspitsen voor Heerenveen en kunnen Dost prima verdienen.
Dat ze goed zijn voor Heerenveen ben ik wel met je eens, maar ik zie ze echt niet met een paar aankopen top 3 materiaal worden. Hoe is je visie op FC Groningen?
Hij komt toch niet door de keuring, zo wel dan zit hij het hele jaar op de tribune met z'n kapotte knie
Hij wordt eerst gekeurd, daarna waarschijnlijk geopereerd. Ik weet niet wat er precies mis is met z'n knie, maar Ajax zal hem niet halen als hij een heel jaar niet kan spelen. Ik vrees alleen voor zijn gewicht en conditie als hij een tijdje stil zit met een blessure.
Ach, over z'n gewicht zou ik me niet te druk maken. Ajax heeft toch ervaring met "buikjes"?
Steekt het je eigenlijk dat een van de beste spelers van Twente dolgraag bij Ajax wil voetballen?
Ik vind het prachtig om te zien dat veel spelers anti-Ajax zijn, tot ze de kans krijgen om er zelf te gaan spelen. Dan weten ze niet hoe snel ze moeten tekenen.
Niet echt. Maar het is zo als je zegt, spelers waarvan je verwacht dat ze niet naar Ajax heen gaan doen het toch. Dat is een beetje jammer, echter wel logisch omdat je bij Ajax nog aardig je zak kan vullen voor de toekomst.

Niet echt. Maar het is zo als je zegt, spelers waarvan je verwacht dat ze niet naar Ajax heen gaan doen het toch. Dat is een beetje jammer, echter wel logisch omdat je bij Ajax nog aardig je zak kan vullen voor de toekomst.