prosteenstoter
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 479
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 25%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eentje die ervoor zorgt dat de minimale transfersom slechts geldt voor buitenlandse clubs.
Waarom zou de winnaar van de gouden schoen, beker en nummer 2 van Nederland binnen 2 dagen beslissen om naar de (op de terugweg zijnde) nummer 1 te gaan?
oneensch, eriksen heeft af en toe een gouden pass maar janssen is veel constanter, een janssen op 90% van dit seizoen is ook meer dan goed genoeg voor ajax, of wil je echt zeggen dat de zeeuw/enoh/lindgren beter is?
. Tuurlijk zou Janssen wel een versterking zijn voor Ajax maar ik weet niet of hij in een andere speelstijl, zonder echt kopsterke mensen net zo goed tot zijn recht komt als bij Twente. Maar voor die prijs zou ik hem zeker halen.Hoe weet jij dat die clausule alleen geld voor buitenlandse clubs? Volgens mij is dat niet het geval namelijk.
Waarom hij naar Ajax zou gaan? Omdat hij Twente zat is, Champions League wil spelen en omdat hij niet te ver weg wil. Kiezen tussen een middenmotor/subtop in Duitsland of Ajax, ik zou het wel weten.
Zo'n seizoen als deze krijgt Janssen waarschijnlijk nooit meer, dus ik weet niet wat Ajax ermee moet. We hebben al iemand met een gouden pass en dat is Eriksen.
Hoe weet jij dat die clausule alleen geld voor buitenlandse clubs? Volgens mij is dat niet het geval namelijk.
Waarom hij naar Ajax zou gaan? Omdat hij Twente zat is, Champions League wil spelen en omdat hij niet te ver weg wil. Kiezen tussen een middenmotor/subtop in Duitsland of Ajax, ik zou het wel weten.
Ik zie Janssen graag bij Ajax komen. Wat een trap heeft die in zijn benen zeg! Vind het op dit moment 1 van de beste middenvelders.
En vooral omdat hij geld nodig heeft. Bier en sigaretten zijn niet goedkoop.
Volgens mij vergis je je in de lengte van Sorero trouwens. Die is wel wat centimeters langer dan Anita.
Allemaal speculaties idd. Echter kan ik me niet voorstellen dat Munsterman een sterspeler voor een prikkie naar de concurrent laat vertrekken.
Denk je dat het wordt toegestaan dat Theo zijn dingetje kan doen bij Ajax? (sigaretje enz.)
Nou maar hopen dat Theo niet het volgende gevalletje Mounir word.
Hoeveel denk jij dat ajax max zou geven voor de bruyne?hebben ze scouts naar België gestuurd, ik denk en hoop voor de Bruyne.
Hoeveel denk jij dat ajax max zou geven voor de bruyne?
Ik denk het wel, Janssen zal niet de enige speler zijn bij Ajax die rookt.
Hoeveel denk jij dat ajax max zou geven voor de bruyne?
Wahaha jullie denken toch niet dat Theo naar A'dam gaat he. Rofl.
FC Twente lijkt zich te hebben neergelegd bij een overstap van Theo Janssen naar Ajax. De Tukkers hadden vandaag een kleine operatie van de Arnhemmer op het programma staan, maar die medische ingreep gaat niet door. Eerst moet Janssen gekeurd in Amsterdam.
Dat meldt De Telegraaf.
De overgang van Janssen lijkt een kwestie van tijd. Ajax heeft een fax naar Twente gestuurd waarin zij zich bereid verklaren om de gelimiteerde transfersom in Janssens contract af te kopen. De begaafde linkspoot praat deze week met Ajax over de voorwaarden in zijn contract.
Janssen, die in de winterstop al dicht bij een transfer naar het Duitse VfL Wolfsburg was, moet naar verluidt 3,2 miljoen euro kosten.
Munsterman zal geen poging ondernemen om Janssen te behouden. 'Dat heeft geen zin. Hij wil vertrekken en dat kan. Mits zijn tot 2012 lopende contract wordt afgekocht. Als Ajax aan de afkoopsom voldoet, zijn er geen obstakels. Zo werkt het mechanisme', zegt hij in het AD.
Sowieso is Stekelenburg ook niet vies van een sigaretje.

8 Miljoen euro is wel een beetje het maximale wat Ajax uit wil geven aan één speler. Daar kan dan natuurlijk eventueel wel een doorverkoop-percentage bij komen.