MuscleMeat

AFCA Ajax topic

Nou op dat derde punt heeft z1000 wel een punt, vind je niet Tonny?

Nou op dat derde punt heeft z1000 wel een punt, vind je niet Tonny?

Naieve mensen hier. Eerst iemand woorden in z'n mond leggen om hem daarop vervolgens te bekritiseren.

Om ff OT te blijven. Succes met Janssen. Dacht dat het hier over ging namelijk, niet over iemand die zijn mening geeft op een forum.

Gehele supportersgroepen slaan zelfs om. Janssen werd als een held gezien in Twente, en nu hij naar Ajax gaat lees je op veel Twente forums dat hij over z'n top is en volgend jaar sowieso op de tribune had gezeten. Erg vreemd.

Het AD doet er nog wat schepjes bovenop door te zeggen dat Janssen het hele seizoen met pijnstillers speelde en de uitlooptrainingen nooit meedeed vanwege zijn fysieke klachten.

Deze lezerscolumn op Vi.nl is ook echt met afschuw geschreven: http://www.vi.nl/Achtergronden/Colu...olumn-Theo-Janssen-graaft-zijn-eigen-graf.htm

De linksbenige middenvelder die beschikt over een magistrale traptechniek leek ook bij FC Twente een clubicoon te worden, maar dat heeft hij nu zelf verpest.

Ajax daarentegen begint een beetje irritant te worden. Zodra een club hen bedreigt, koopt het gelijk de toppers weg uit die ploeg, meestal zonder succes. Miralem Sulejmani (recordaankoop), Kennedy Bakırcıoğlu, Robbie Wielaert, Luis Suarez, Ramus Lindgren, Mounir El Hamdaoui, Bruno Silva, Demy de Zeeuw en Ismael Aissati gingen hem recentelijk voor. Samen kosten zij een dikke vijftig miljoen euro, waarvan alleen Luis Suarez een ware topper bleek te zijn.

Maar het blijft vreemd om te zeggen dat je de Eredivisie zat bent en daarna een contract tekent bij de club die jou nota bene zojuist van de titel heeft beroofd. Theo graaft nu zijn eigen graf.

Ik vraag me af of hij ook zo zou zijn behandeld als hij naar PSV zou zijn gegaan.

Lekker laten lullen, Janssen heeft voor 2 jaar getekend! Aanwinst voor Ajax!

Heeft iemand gisteren DC United - Ajax gezien? Lodeiro was de absolute uitblinker de eerste 60 minuten, goede voetballer. Het middenveld van Ajax is echt meer dan goed bezet aankomend seizoen.

Linkshalf: Janssen, Lodeiro, van der Heijden, Sneijder
Rechtshalf: Eriksen, De Jong, De Zeeuw, Serero
Centraal: Anita, van der Heijden, Enoh

Twente is overigens goed terug aan het slaan met de interesse in Strootman en Wijnaldum. Een middenveld met Strootman - Brama - Wijnaldum is ook goed.

^ Vergeet Aisatti niet.

Mwa, Strootman is waarschijnlijk te duur voor Twente en van Wijnaldum ben ik niet onder de indruk.

Laatst bewerkt:
Ik vraag me af of hij ook zo zou zijn behandeld als hij naar PSV zou zijn gegaan.

Ja, het gaat ons niet om dat hij hogerop wilt, dat is begrijpelijk..
Het gaat ons ook niet om Ajax. Ik heb niks met die neppe haat richting jullie. Maar bij de concurrentie, en in Nederland blijven terwijl je zo graag weg wou uit deze competitie..

Daar ben ik ook bang voor. Jammer want het is een zeer goede speler. Maar als je ziet hoe veel middenvelders we al hebben is het logisch om afscheid te nemen inderdaad. Ik zou hem voor Twente wel een betere optie vinden dan Wijnaldum.

Ik hoop toch dat Ajax in ieder geval een fatsoenlijke spits koopt of Tom Boere moet doorbreken.

Vergeet Willem Janssen niet erbij op het middenveld ;)

Die komt ook nog inderdaad. Normaal gesproken doet hij het goed, maar wat speelde hij slecht in de eerste play-off wedstrijd tegen ADO, gruwelijke fouten. Is wel een gozer die altijd blijft gaan, enorm loopvermogen.

Teletekst meld overigens dat de transfer van Janssen naar Ajax rond is, DePers.nl claimt een bevestiging van Rob Jansen te hebben, de zaakwaarnemer van Janssen. Ze hadden vanmiddag om 15u een afspraak, dus qua timing kan het wel kloppen. Hij is vorige week vrijdag al gekeurd.

attachment.png

Bendtner wil Arsenal 'zo snel mogelijk' verlaten

23/05/2011 16:46

Nicklas Bendtner is het gebrek aan speeltijd bij Arsenal beu en wil het Emirates Stadium zo snel mogelijk verlaten. De 23-jarige Deense spits speelde dit seizoen zeventien wedstrijden in de Premier League waarvan slechts drie als basisspeler.

'Nicklas is er honderd procent zeker van dat hij zo snel mogelijk Arsenal wil verlaten', laat Thomas Bendtner, zaakwaarnemer én vader van de 38-voudig Deens international, weten aan BT. 'Hij heeft de knoop doorgehakt en het laten weten aan het management van de club.'

'Om zich te verbeteren heeft Nicklas speeltijd nodig en dat betekent dat hij Arsenal moet verlaten', vervolgt pa Bendtner. 'Het ziet er namelijk niet naar uit dat hij zijn situatie als bankzitter zal verbeteren. Een heleboel Engelse en Duitse clubs hebben al interesse in hem getoond, maar tot dusver hebben ze allemaal te horen gekregen dat Arsenal hem niet wil verkopen.'

'Nicklas wil best voetballen in de Bundesliga en het mag geen enkel probleem zijn om daar een club te vinden', weet de zaakwaarnemer van de fysiek sterke, doch soms wat onhandige, spits. 'Bayern München wordt genoemd in de media. Maar ik kan bevestigen dat er tot dusver nog geen contact is geweest met die club.'

Iets voor Ajax?

Gehele supportersgroepen slaan zelfs om. Janssen werd als een held gezien in Twente, en nu hij naar Ajax gaat lees je op veel Twente forums dat hij over z'n top is en volgend jaar sowieso op de tribune had gezeten. Erg vreemd.

Dat die over de top is heb ik weinig voorbij zien komen. Heb nergens voorbij zien komen dat hij sowieso op de tribune terecht zou komen ???

Ik denk dat hij ook zo behandeld zou worden als die naar PSV zou gaan. Miscchien wel in iets minder mate. Hij gaat naar een concurrent. Als die bijvoorbeeld terug was gegaan naar Vitesse was de reactie lang niet zo heftig geweest zoals die nu is. Er wordt ook zo gereageerd door zijn uitspraken. Hij zei dat die het wel gezien had in NL. Kon zichzelf niet meer motiveren om tegen de kleinere clubs te spelen. Wat ook meespeelt is dat die een paar dagen na het verloren kampioenschap bekend maakt dat die naar Ajax gaat. Had Theo over een paar maanden bekend gemaakt dat hij naar Ajax ging dan waren de reacties al minder heftig geweest.

Terug
Naar boven