- Waardering
- 909
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 16%
Ik denk dat Bendtner wel bij Ajax past als aanspeelpunt voorin.
Denk alleen dat de transfersom en zijn salariseisen iets te gortig zullen zijn..
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk dat Bendtner wel bij Ajax past als aanspeelpunt voorin.
Die Janssen is ook wel een engerd zeg. Nu ineens gaat 'ie Twente "laten zien dat hij de juiste keuze heeft gemaakt".

het heeft iets triests vind , kan je naar een grote club ga je naar ajax - tja![]()
jullie zijn gewoon een modale ned club , maar groot nee
Pas op jonge, je bent hier zo een kakkerlak met een ajax haat.

Ik weet niet of Janssen naar andere clubs kon. Dat is volgens mij niet officieel bevestigd. Als je kunt kiezen tussen basisplaatsen bij Dortmund, Tottenham, Inter en Ajax lijkt me dat je eerder voor de buitenlandse competities kiest? Dus ik ben benieuwd of er wel zo veel interesse was.
Pas op jonge, je bent hier zo een kakkerlak met een ajax haat.
Recordkampioen en de grootste begroting van Nederland. Best aardig voor een modale Nederlandse club. Welke club is er groter in Nederland?
Valt wel mee, mits er normaal gedaan wordt. Ajax een modale Nederlandse club noemen is gewoon onzin.

Hahaha pleur toch op man. Ajax is de grootste club van Nederland.
EN dan ook in alles.
- Aanhang
- Prijzenkast
- Budget
.Kom op zeg, Ajax is wel een heel stuk getalenteerder dan het overschatte Feyenoord.
.Hahaha pleur toch op man. Ajax is de grootste club van Nederland.
EN dan ook in alles.
- Aanhang
- Prijzenkast
- Budget

jij komt uit zeeland , man jij hoort voor vlissingen boys te zijn
wat bedoel je nou met aanhang ? omdat jullie nou een keer als stadion uit volle borst hebben meegezongen op een liedje van dre - hou toch op
diep in je hart weet jij wel waar de grootste aanhang zit maar ik begrijp het wel dat kan je hier niet vertellen![]()
Ajax heeft wel degelijk de grootste aanhang in Nederland.
wat bedoel je nou met aanhang ? omdat jullie nou een keer als stadion uit volle borst hebben meegezongen op een liedje van dre - hou toch op
diep in je hart weet jij wel waar de grootste aanhang zit maar ik begrijp het wel dat kan je hier niet vertellen![]()
Wat doe jij achter je pc? Je hoort in de haven aan het werk te zijn.
Ajax heeft de meeste supporters in Nederland, dat is een feit. Er zijn zat dingen negatief aan Ajax, maar kom niet met onzin.

Havenrat!!