AndroidHealthClinic

AFCA Ajax topic

Die Janssen is ook wel een engerd zeg. Nu ineens gaat 'ie Twente "laten zien dat hij de juiste keuze heeft gemaakt".

Ik weet niet of Janssen naar andere clubs kon. Dat is volgens mij niet officieel bevestigd. Als je kunt kiezen tussen basisplaatsen bij Dortmund, Tottenham, Inter en Ajax lijkt me dat je eerder voor de buitenlandse competities kiest? Dus ik ben benieuwd of er wel zo veel interesse was.

jullie zijn gewoon een modale ned club , maar groot nee

Recordkampioen en de grootste begroting van Nederland. Best aardig voor een modale Nederlandse club. Welke club is er groter in Nederland?

Ik weet niet of Janssen naar andere clubs kon. Dat is volgens mij niet officieel bevestigd. Als je kunt kiezen tussen basisplaatsen bij Dortmund, Tottenham, Inter en Ajax lijkt me dat je eerder voor de buitenlandse competities kiest? Dus ik ben benieuwd of er wel zo veel interesse was.

Er schijnt wel interesse te zijn geweest, maar niets echt concreet. Ajax heeft heel snel gehandeld en is andere clubs gewoon voor geweest. Als Ajax een maand had gewacht waren ze wel te laat geweest denk ik. Er zijn door wat figuren uit de harde kern van Twente wat onzinverhalen de wereld in geslingerd (interesse vanuit Duitsland en Italië, Janssen zou de keuring bij Ajax niet hebben doorstaan), maar dat was allemaal onzin. Het was wel grappig, Janssen is afgelopen vrijdag gekeurd, maar donderdag stond er al een bericht online dat hij de keuring niet zou hebben doorstaan.

Pas op jonge, je bent hier zo een kakkerlak met een ajax haat.

Valt wel mee, mits er normaal gedaan wordt. Ajax een modale Nederlandse club noemen is gewoon onzin.

Recordkampioen en de grootste begroting van Nederland. Best aardig voor een modale Nederlandse club. Welke club is er groter in Nederland?

Valt wel mee, mits er normaal gedaan wordt. Ajax een modale Nederlandse club noemen is gewoon onzin.

Laat Nederlandse weg en het klopt wel. ;)

Hahaha pleur toch op man. Ajax is de grootste club van Nederland.
EN dan ook in alles.
- Aanhang
- Prijzenkast
- Budget

Ach laat hem, hij is gewoon jelly dat Ajax met een zowat net zo'n matige selectie als Feyenoord toch ongeveer 30 punten meer heeft gehaald :trollface:.

Kom op zeg, Ajax is wel een heel stuk getalenteerder dan het overschatte Feyenoord.

Kom op zeg, Ajax is wel een heel stuk getalenteerder dan het overschatte Feyenoord.

Na de verkoop van Suarez, Emanuelson en de blessure van Stekelenburg lagen de selecties niet heel bijster ver uit elkaar hoor. Twee teams die punten probeerden te sprokkelen zonder echte leider en al hun hoop gevestigd hadden op het talent van hun jonge spelers. Als je objectief bent en puur naar de sterktes van de selecties kijkt zouden de plaatsen 1 en 2 voor PSV en Twente zijn en plaats 3 - 7 tussen Ajax, Feyenoord, AZ, Utrecht en Heerenveen gaan, maar dat is mijn mening:).

Hahaha pleur toch op man. Ajax is de grootste club van Nederland.
EN dan ook in alles.
- Aanhang
- Prijzenkast
- Budget

jij komt uit zeeland , man jij hoort voor vlissingen boys te zijn
wat bedoel je nou met aanhang ? omdat jullie nou een keer als stadion uit volle borst hebben meegezongen op een liedje van dre - hou toch op
:D
diep in je hart weet jij wel waar de grootste aanhang zit maar ik begrijp het wel dat kan je hier niet vertellen :cool:

wat bedoel je nou met aanhang ? omdat jullie nou een keer als stadion uit volle borst hebben meegezongen op een liedje van dre - hou toch op
diep in je hart weet jij wel waar de grootste aanhang zit maar ik begrijp het wel dat kan je hier niet vertellen :cool:

Ajax heeft wel degelijk de grootste aanhang in Nederland.

Wat doe jij achter je pc? Je hoort in de haven aan het werk te zijn.

Ajax heeft de meeste supporters in Nederland, dat is een feit. Er zijn zat dingen negatief aan Ajax, maar kom niet met onzin.

Weer 1tje met het verhaal dat ik uit Zeeland komt.
Sooo ****ing what? Bijna iedereen hier is voor 010 en gaat regelmatig naar de kuip. Dus stop met die onzin. De helft wat in de kuip zit komt ook niet uit Rotterdam.
Wat voor illusie heb je? Dat elke supporter van een club uit de zelfde stad moet komen?
Als klein ventje ging ik vaak naar Ajax. O.A Ac Milaan 95 in de meer.
Ben daarnaast lid van de Ajax supporters club en volg Ajax elk moment van de dag.

---------- Toegevoegd om 15:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:27 ----------

Wat doe jij achter je pc? Je hoort in de haven aan het werk te zijn.

Ajax heeft de meeste supporters in Nederland, dat is een feit. Er zijn zat dingen negatief aan Ajax, maar kom niet met onzin.

:roflol::roflol::roflol::roflol: Havenrat!!

Terug
Naar boven