- Waardering
- 909
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
de Zeeuw lijkt toch te gaan vertrekken voor rond de 6 miljoen. Strootman of Schone halen als vervanger? Zeker aangezien Lodeiro nooit speelt (zal ook wel vertrekken), Lindgren waarschijnlijk vertrekt, Aisatti niet terugkomt en vd Heijden nog tekort komt. Dan houd je alleen Anita, Janssen, Eriksen en Enoh over. Enoh mag natuurlijk nooit in de basis beginnen. Is misschien handig om en voorsprong te verdedigen, maar verder niets.
Strootman en Janssen controlerend en Eriksen op 10. Dat is een best middenveld (misschien iets te aanvallend alleen). Daarbij Vertonghen, Alderweireld. Stekelenburg, vd Wiel en Boilesen. Dat moet allemaal wel goed komen volgens mij. Ben alleen niet zo kapot van de aanval.
Maar je kunt toch geen CL spelen met Enoh, vd Heijden en Lodeiro? Dat is echt belachelijk. Hetzelfde geldt overigens eigenlijk ook voor de vleugels.
Met het geld wat vrijkomt uit transfers van Lindgren, de Zeeuw en Hamdaoui moet er gewoon een goede spits en een goede middenvelder komen. En als er een redelijk bod uit Zuid-Amerika voor international Lodeiro komt is die toch ook gewoon weg? En dan loopt Cvitanich er ook nog rond volgens mij. Die kunnen ze ook aan de straatstenen nog niet verkopen. Die moet ook zo snel mogelijk weg.
Met alle respect voor de jeugd, maar met een veredelde A1 zoals de tweede seizoenshelft word je Europees gewoon elke wedstrijd met 5-0 van het veld geveegd. Zeker in de CL. Vorig seizoen met Suarez en Emanuelson had je zo 10-0 kunnen verliezen van Real. Laat staan met Sneijder, Heiden, Klaassen en andere jongens uit de jeugd.
Klopt, de selectie mist bepaalde kwaliteiten, maar Ajax heeft ook geen geld om even 3-4 goede spelers te halen. Het basiselftal is aardig goed, mits er voorin nog een goede spits bij komt. Stekelenburg, van der Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Boilesen, Anita, Janssen, Eriksen, Sulejmani, aankoop, Boerrigter zal het worden denk ik. Of de Boer moet gek worden en Anita er af halen, Janssen daar neer zetten en de Jong laten spelen. Dat zie ik overigens ook nog wel gebeuren.
Maar je kunt toch geen CL spelen met Enoh, vd Heijden en Lodeiro? Dat is echt belachelijk. Hetzelfde geldt overigens eigenlijk ook voor de vleugels.
Met het geld wat vrijkomt uit transfers van Lindgren, de Zeeuw en Hamdaoui moet er gewoon een goede spits en een goede middenvelder komen. En als er een redelijk bod uit Zuid-Amerika voor international Lodeiro komt is die toch ook gewoon weg? En dan loopt Cvitanich er ook nog rond volgens mij. Die kunnen ze ook aan de straatstenen nog niet verkopen. Die moet ook zo snel mogelijk weg.
Met alle respect voor de jeugd, maar met een veredelde A1 zoals de tweede seizoenshelft word je Europees gewoon elke wedstrijd met 5-0 van het veld geveegd. Zeker in de CL. Vorig seizoen met Suarez en Emanuelson had je zo 10-0 kunnen verliezen van Real. Laat staan met Sneijder, Heiden, Klaassen en andere jongens uit de jeugd.
hij is -23 internationalToch wel opmerkelijk dat ze geen international halen dan.