XXL Nutrition

AFCA Ajax topic

True, maar het is het grootste keeperstalent van zijn generatie. Met deze keeper kunnen ze ook makkelijk 15 jaar mee.

De beste clubs ter wereld laten geen talent in het doel staan. Daar moet een ervaren vent staan met internationale ervaring (EK, WK, CL). Daarom vind ik het ook zo gek dat ze Stekelenburg niet halen.

Ferguson zal wel weten wat te doen :thumbup:

Ferguson zal wel weten wat te doen :thumbup:

Dit zijn de keepers die Ferguson heeft gehaald na het vertrek van Schmeichel en voordat van der Sar kwam:

Roy Carroll
Tim Howard
Ricardo
Fabien Barthez
Andy Goram
Massimo Taibi
Mark Bosnich
Paul Rachubka
Nick Culkin
Raimond van der Gouw

Als er 1 ding is waar Ferguson geen verstand van heeft, zijn het wel keepers. Wat een clowns hebben daar op doel gestaan, verschrikkelijk.

De beste clubs ter wereld laten geen talent in het doel staan. Daar moet een ervaren vent staan met internationale ervaring (EK, WK, CL). Daarom vind ik het ook zo gek dat ze Stekelenburg niet halen.

talentvol zeker , maar ook blessuregevoelig + ik heb hem nooit zo sterk in de lucht gevonden - dus ik vind het eigenlijk niet zo gek

blessuregevoelig :roflol:

en hij heeft nu last van z'n eerste blessure sinds de oerknal ofzo man, tis geen robben.

VI.nl

Ajax moet rekening houden met het vertrek van Vurnon Anita. In Engeland wordt gemeld dat Liverpool en Tottenham Hotspur een meer dan gemiddelde belangstelling hebben voor de verdediger annex middenvelder. Met de transfersom van vijftien miljoen euro heet Anita een koopje te zijn.

:roflol: :roflol:

Anita voor 15miljoen verkopen. Dan gaat Vertonghen zo'n 119 miljoen kosten :roflol:

Ik denk ze het hebben over het idiote transferbeleid in Engeland. Bijvoorbeeld met die Jones die voor 25+ miljoen naar Manchester United is gegaan. Absurde bedragen daar.

Anita is een van de belangrijkste spelers van Ajax (samen met Vertonghen en Eriksen). Die moet je niet weg laten gaan voor minder dan 15 miljoen.

Het schijnt dat Suarez hem serieus heeft aanbevolen bij Liverpool. Ik weet niet wat ik er van moet denken, Engelse clubs hebben het meestal niet zo op middenvelders onder de 1.80m, laat staan onder de 1.70m. Ik vind Anita een goede speler en belangrijk op het middenveld, maar 15 miljoen zou Ajax toch wel aan het denken moeten zetten.

Ik las vandaag dat de scouting van Ajax deze week onder de indruk is geraakt van Shaqiri van Basel. PSV heeft hem 1,5 jaar geleden al geprobeerd te halen. Inmiddels heeft Manchester United al interesse en moet hij meer dan 10 miljoen pond kosten. Hoe bedoel je achter de feiten aanlopen?

Ik vond Shaqiri niet zo bijzonder toen ik hem zag spelen tegen Denemarken. Beetje voorspelbaar en teert op zijn fysieke kwaliteiten.

Ik vond Shaqiri niet zo bijzonder toen ik hem zag spelen tegen Denemarken. Beetje voorspelbaar en teert op zijn fysieke kwaliteiten.

Met fysieke kwaliteiten bedoel je snelheid denk ik? Want fysieke kracht heeft hij erg weinig, hij is maar klein. Ik vind het wel een goede speler, maar misschien meer een middenvelder dan een aanvaller.

Hij is klein maar potig en explosief. Zijn trucje is kappen naar het linkerbeen en dan hard schieten. Technisch is het matig en op inzicht of overzicht heb ik hem nog niet kunnen betrappen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dan is Eriksen toch wel een paar klassen beter.

Say whut? Die shakiri is een topper. Hij is ver boven het niveau van zijn leeftijdsgenoten, dat zie je op het ek -21.

Babel was dat ook...

Leuk op dat niveau maar een niveau hoger speel je niet alleen maar tegen leeftijdgenoten.

True maar ik ben toch onder de indruk van hem. Zo ook ferguson, dat wilt ook iets zeggen.
Spanje is trouwens ****ing goed, die winnen dat ek -21 met de ogen dicht denk ik. Wat een spelers ook: mata, bojan, de gea, javi martinez,... :bow2:

Terug
Naar boven