- Waardering
- 1.075
- Lengte
- 1m90
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
True maar ik ben toch onder de indruk van hem. Zo ook ferguson, dat wilt ook iets zeggen.
Spanje is trouwens ****ing goed, die winnen dat ek -21 met de ogen dicht denk ik. Wat een spelers ook: mata, bojan, de gea, javi martinez,...![]()
En dan te bedenken dat Busquets mee wou maar gewoon gepasseerd is.
Verder ben ik het wel vaker niet eens met popular opinion dus dat is geen ramp. Shaqiri is zeker een smaakmaker van het toernooi. Maar ik zie hem niet een "grote" worden.
Anoniem vindt de basisspeler van het Nederlands elftal niet goed genoeg, of niet bij Ajax passen. Misschien moet Ajax toch maar in de kringen van Vidic, Terry en Carvalho gaan kijken.
Over Mathijsen zijn ze bij HSV al 2 seizoenen niet meer tevreden, hij speelt alleen de lange bal, is traag en is slecht in kopduels. Hij is verder een prima prof, die leeft voor de sport, en ongetwijfeld een hele aardige gozer is. Maar ik ben van mening dat Ajax niet een transfersom + miljoenensalaris moet betalen voor een speler zonder restwaarde of uitzonderlijke kwaliteiten. Zeker als we ook nog Vertonghen hebben. Daarnaast hebben we een aantal veelbelovende talenten in de jeugd lopen voor die positie.
En laten we wel wezen, hij speelt bij Malaga. Willen wij een speler van het niveau Malaga? Nee toch?
Elke gemiddelde eredivisie vleugelspeler is beter dan ebecilio.prima balcontrole hoor voor n 6 jarig kereltje
lijkt me nu al beter dan ebecilio![]()