Fitness Seller

AFCA Ajax topic

En dan te bedenken dat Busquets mee wou maar gewoon gepasseerd is. :D

Verder ben ik het wel vaker niet eens met popular opinion dus dat is geen ramp. Shaqiri is zeker een smaakmaker van het toernooi. Maar ik zie hem niet een "grote" worden.

True maar ik ben toch onder de indruk van hem. Zo ook ferguson, dat wilt ook iets zeggen.
Spanje is trouwens ****ing goed, die winnen dat ek -21 met de ogen dicht denk ik. Wat een spelers ook: mata, bojan, de gea, javi martinez,... :bow2:

Spanje heeft erg grote talenten rondlopen. Komen wij aan met Anthony Bentem, Ties Evers, Bram Nuytinck, Steven Berghuis en Rick ten Voorde in het -21 elftal. Juist ja, wie? Spanje heeft enkele spelers die echt uit kunnen groeien naar het topniveau.

En dan te bedenken dat Busquets mee wou maar gewoon gepasseerd is. :D

Verder ben ik het wel vaker niet eens met popular opinion dus dat is geen ramp. Shaqiri is zeker een smaakmaker van het toernooi. Maar ik zie hem niet een "grote" worden.

Een echte grote weet ik ook niet, maar ik denk dat hij best wel een goede speler kan worden voor net iets onder de top. Maar voor een club als Ajax al lang niet meer haalbaar.

Stijn Schaars trouwens ook naar Sporting Lissabon. Wel verrassend, ik vind hem echt bij PSV passen.

Laatst bewerkt:
Matthijssen trouwens naar Malaga en valt dus af als opvolger van Vertonghen. Erg jammer.

Mooi.

Anoniem vindt de basisspeler van het Nederlands elftal niet goed genoeg, of niet bij Ajax passen. Misschien moet Ajax toch maar in de kringen van Vidic, Terry en Carvalho gaan kijken.

wat moeten we met zo'n ouwe vent? Neem nou maar van mij aan dat als Ajax fatsoenlijk zou scouten in n land als Kroatië en de landen eromheen, ze n aantal prima jonge onontdekte spelers zouden vinden (tuurlijk kun je beter n nederlander hebben maarja)

Anoniem vindt de basisspeler van het Nederlands elftal niet goed genoeg, of niet bij Ajax passen. Misschien moet Ajax toch maar in de kringen van Vidic, Terry en Carvalho gaan kijken.

Mathijsen zou op gebied van verdedigende kwaliteiten bij Ajax makkelijk mee kunnen. Maar aan de andere kant is hij "al" 31 en heeft hij het afgelopen seizoen veel last gehad van blessures. HSV laat hem ook heel erg makkelijk gaan. Maar als Vertonghen was vertrokken was hij misschien wel perfect geweest om nog 2 jaar op niveau mee te kunnen, zodat daarna Boilesen die plek centraal achterin kan innemen.

We hebben Ooijer toch al als stand-in.
En ik zie Vertonghen nu nog niet weg gaan...

Over Mathijsen zijn ze bij HSV al 2 seizoenen niet meer tevreden, hij speelt alleen de lange bal, is traag en is slecht in kopduels. Hij is verder een prima prof, die leeft voor de sport, en ongetwijfeld een hele aardige gozer is. Maar ik ben van mening dat Ajax niet een transfersom + miljoenensalaris moet betalen voor een speler zonder restwaarde of uitzonderlijke kwaliteiten. Zeker als we ook nog Vertonghen hebben. Daarnaast hebben we een aantal veelbelovende talenten in de jeugd lopen voor die positie.

En laten we wel wezen, hij speelt bij Malaga. Willen wij een speler van het niveau Malaga? Nee toch?

Over Mathijsen zijn ze bij HSV al 2 seizoenen niet meer tevreden, hij speelt alleen de lange bal, is traag en is slecht in kopduels. Hij is verder een prima prof, die leeft voor de sport, en ongetwijfeld een hele aardige gozer is. Maar ik ben van mening dat Ajax niet een transfersom + miljoenensalaris moet betalen voor een speler zonder restwaarde of uitzonderlijke kwaliteiten. Zeker als we ook nog Vertonghen hebben. Daarnaast hebben we een aantal veelbelovende talenten in de jeugd lopen voor die positie.

En laten we wel wezen, hij speelt bij Malaga. Willen wij een speler van het niveau Malaga? Nee toch?

Toulalan of Buonanotte zou ik toch graag bij Ajax zien. Malaga is erg goed bezig op de transfermarkt.

Waarom gaat iedereen toch naar dat Malaga toe..
Voor het Spaanse klimaat ofzo? Want voor de sportieve prestaties hoef je daar niet te zijn.

Doekoesss

Ja omdat ze zijn overgenomen door een suikeroom uit de golfregio. Precies de reden waarom RvN er ook speelt.

Ohh, vandaar!

Veranders AFCA Ajax aub in AFC AJAX of gewoon Ajax want dit ziet er niet uit!!

prima balcontrole hoor voor n 6 jarig kereltje

lijkt me nu al beter dan ebecilio :D

De hervormingen zijn inmiddels gestart. Judo/gymnastiek wordt hoogstwaarschijnlijk afgeschaft in de jeugd. Heini Otto mag geen trainingen meer geven maar gaat iets doen in de scouting en zal af en toe een clinic geven. Met andere woorden, je mag blijven tot je contract afloopt, maar laat je gezicht vooral niet zien. Hetzelfde geld waarschijnlijk voor Edmond Claus. Daarnaast heeft Ajax volgend jaar geen D3 meer, waardoor enkele jeugdtrainers waarschijnlijk nog weg zullen moeten, zoals Casimir Westerveld. Buiten dat wil Ajax een oud-voetballer aanstellen voor de techniektraining. Gerald Vanenburg wordt genoemd. Ronald de Boer gaat waarschijnlijk de A2 trainen. Bergkamp wordt waarschijnlijk assistent van de Boer bij het eerste en zal zich met de jeugdopleiding gaan bemoeien.

Overmars zal waarschijnlijk toch een functie krijgen bij Ajax. Hij geeft zelf aan graag iets met het technisch beleid te gaan doen en potentiële aankopen te benaderen. Het probleem is alleen dat Blind deze functie al beloofd is.

Terug
Naar boven