Fitness Seller

AFCA Ajax topic

dat vraag ik hoe kom jij erbij dat de cijfers die ik postte niet kloppen en die van jou wel?? denk je nou werkelijk dat een ebicilio 2500 per maand betaald krijgt??

Inmiddels niet meer, hij heeft verlengd en bijgetekend. Maar dat was wel zijn salaris ja. Spelers in Nederland verdienen geen miljoenen.

Inmiddels niet meer, hij heeft verlengd en bijgetekend. Maar dat was wel zijn salaris ja. Spelers in Nederland verdienen geen miljoenen.

je geeft nog steeds niet aan waarom de cijfers van jou wel kloppen...het zijn gewoon 2 bronnen die met cijfers komen...ik zie nergens iets waarin duidelijk wordt dat jouw cijfers zouden kloppen...

ik zeg niet dat het niet zo is, maar de cijfers zoals ik ze postte kom je vaker tegen...

je geeft nog steeds niet aan waarom de cijfers van jou wel kloppen...het zijn gewoon 2 bronnen die met cijfers komen...ik zie nergens iets waarin duidelijk wordt dat jouw cijfers zouden kloppen...

ik zeg niet dat het niet zo is, maar de cijfers zoals ik ze postte kom je vaker tegen...

Hoe moet ik dat aangeven dan? Ik heb de contracten van Ajax niet in m'n hand. Wat wel zou kunnen is dat de salarissen netto zijn.

dus je beweert nu dingen die je niet zeker weet...dat is t punt wat ik wil maken...
ik weet niet hoe het zit met premies bij ajax maar het kan daar ook liggen...

dat die getallen die ik postte bruto zijn + premies uit dat jaar...

dus je beweert nu dingen die je niet zeker weet...dat is t punt wat ik wil maken...
ik weet niet hoe het zit met premies bij ajax maar het kan daar ook liggen...

dat die getallen die ik postte bruto zijn + premies uit dat jaar...

Dus jij kan mij 100% garanderen dat jouw cijfers juist zijn? Oke, toon maar aan dan.

dat zie je me nergens beweren...ik geef alleen andere cijfers aan met de vraag waaruit blijkt dat die niet kloppen

dat zie je me nergens beweren...ik geef alleen andere cijfers aan met de vraag waaruit blijkt dat die niet kloppen

Wordt een beetje een non-discussie zo. Jij post dus cijfers en zegt dat mijn cijfers niet kloppen, maar je durft niet te beweren dat jouw cijfers wel kloppen. Het is een kansloze discussie geworden dus, en ook totaal niet boeiend.

Ik denk dat het erom gaat dat je niet aangeeft waar je informatie vandaan komt en waarom deze betrouwbaarder is dan de gepubliceerde lijsten.

Ik denk dat het erom gaat dat je niet aangeeft waar je informatie vandaan komt en waarom deze betrouwbaarder is dan de gepubliceerde lijsten.

Mijn info komt gewoon van het Financiële Dagblad, dat heb ik direct aangegeven, met een link er bij :) Sowieso is het bekend dat alle nieuwe contracten van Ajax anders in elkaar zitten. Lage basissalarissen en wedstrijdpremies, maar hoge kampioenpremies.

Villarreal volgt Lodeiro intensief. Zegt toch wel wat over hem, speelt niet bij Ajax maar kan zo naar een grote club. Ik hoop dat de Boer hem niet laat gaan.

Jammer dat Lodeiro veel geblesseerd was. Want wat ik van hem gezien heb beviel me wel, technische speler met veel inzicht. Hoop dat hij dit seizoen wat meer aan spelen toekomt.

[Link niet meer beschikbaar]

Feyenoord-Ajax 0-5 1993: Alles gescoord door Bergkamp en Davids.

(van AFCA.nl)

Niemand die zich zorgen maakt over de stroeve voorbereiding, terwijl Twente iedere ploeg van de mat tikt?

Voorbereiding stelt geen zak voor.

Niemand die zich zorgen maakt over de stroeve voorbereiding, terwijl Twente iedere ploeg van de mat tikt?

Gedeeltelijk. Ik vind dat Ajax te weinig kwaliteit heeft voorin en het zou me echt verbazen als we serieus voor de titel gaan spelen dit jaar.

Om 15u begint trouwens Ajax - Freiburg. Sopcast zend wel wat uit.

AS Roma heeft vandaag weer contact gehad met Rob Jansen wat betreft Stekelenburg.

Dat was te verwachten nu Doni naar Liverpool is.

Wordt een beetje een non-discussie zo. Jij post dus cijfers en zegt dat mijn cijfers niet kloppen, maar je durft niet te beweren dat jouw cijfers wel kloppen. Het is een kansloze discussie geworden dus, en ook totaal niet boeiend.

idd wat tractortje zegt...je komt met andere bron en andere cijfers maar zie niet in waarom betrouwbaarder...dat is wat ik vanaf post 1 zeg...

mja zo kan je door blijven gaan, enige wat ik aangeef is dat ik niet zie wat betrouwbaarder zou moeten zijn

Dat was te verwachten nu Doni naar Liverpool is.

Yep. Ik ben benieuwd wat er gebeurd. Er lijkt zich geen andere club voor Stekelenburg te melden, waar hij misschien op gehoopt had.

idd wat tractortje zegt...je komt met andere bron en andere cijfers maar zie niet in waarom betrouwbaarder...dat is wat ik vanaf post 1 zeg...

mja zo kan je door blijven gaan, enige wat ik aangeef is dat ik niet zie wat betrouwbaarder zou moeten zijn

Prima.

Ik hoop dat Stekelenburg gewoon lekker bijtekent. De CL in.

Terug
Naar boven