XXL Nutrition

AFCA Ajax topic

Dost is het niet, Bulykin en Amoah ook niet. Ik weet nog niet 100% zeker wie het is, maar ik weet nu ondertussen wel dat jij je geen zorgen hoeft te maken. De spits waar het nu om draait speelt niet bij Twente.

Dost is het niet, Bulykin en Amoah ook niet. Ik weet nog niet 100% zeker wie het is, maar ik weet nu ondertussen wel dat jij je geen zorgen hoeft te maken. De spits waar het nu om draait speelt niet bij Twente.

is het een spits uit NL?? dan zal het junker of matavz moeten zijn

Pfff, dat scheelt ;)

is het een spits uit NL?? dan zal het junker of matavz moeten zijn

Junker zal ik een lachertje vinden. Moet nog maar eens zien of die weer zo zal presteren. Matavz is een goeie spits :)

Serero doet het buiten verwachting goed The Rock. Heb je je mening over hem al een beetje bijgesteld of heb je nog steeds je twijfels?

Serero doet het buiten verwachting goed The Rock. Heb je je mening over hem al een beetje bijgesteld of heb je nog steeds je twijfels?

Ik heb nog steeds twijfels. Vanavond deed hij het aardig, liet wat leuke dingen zien. Vorige week was hij echt slecht. Hij is technisch wel aardig, maar ik zag hem vanavond weer zo'n 10 meter buiten z'n eigen strafschopgebied iemand proberen te dollen, en dat moet hij echt afleren.

Jag är nog den nya anfallaren i Ajax. Jag kan också spela bakom anfallaren.

Laatst bewerkt:
ik heb gehoord dat ajax in de race is om Dimitar Berbatov voor 1 seizoen te huren van ManU.
Hij mag weg, en mag ook verhuurd worden. Ajax zoekt nog een spits, dus dat lijkt mij wel een hele goede. Betwijfel alleen of ze zijn salaris kunnen betalen..

Ga me alsjeblieft niet vertellen dat dat Toivonen is.

Jag spelar i rött och vitt, och mitt hår är blond. Det måste vara klart nu. Men jag vet inte om jag vill sitta på bänken i Ajax. Om jag inte vill göra det, vill Ajax min svenska vän som jag spelade med förra året, men inte längre.

Ik speel in rood en wit, en mijn haar is blond. Het moet nu duidelijk zijn. Maar ik weet niet of ik wil gaan zitten op de bank in Ajax. Als ik wil niet dat dit, wil Ajax, mijn Zweedse vriend die ik speelde met vorig jaar, maar niet langer

Ik speel in rood en wit, en mijn haar is blond. Het moet nu duidelijk zijn. Maar ik weet niet of ik wil gaan zitten op de bank in Ajax. Als ik wil niet dat dit, wil Ajax, mijn Zweedse vriend die ik speelde met vorig jaar, maar niet langer

Ik weet het, die laatste zin is een beetje ongelukkig :D

'elm'

De transfer van doelman Maarten Stekelenburg naar AS Roma lijkt eindelijk in een stroomversnelling terecht te zijn gekomen. De 28-jarige keeper van Ajax werd de hele zomer al gelinkt aan de club uit de Italiaanse hoofdstad, maar tot nu toe was er nog geen akkoord.

Gisteren kwam een zware delegatie uit Rome naar Nederland om met Ajax te onderhandelen over een transfer van Stekelenburg. Een delegatie onder leiding van technisch directeur van de Romeinen, Walter Sabatini, sprak nabij de ArenA met Stekelenburgs zaakwaarnemer Rob Jansen, advocaat Haro Knijff en een delegatie van Ajax. De Amsterdammers hopen dat de Italianen het nog een jaar doorlopende contract van de keeper voor een mooi bedrag af willen kopen.

Ajax bereidde zich gisteren in de gewonnen oefenwedstrijd tegen Bröndby IF alvast voor zonder een toekomst van de international onder de lat, want Stekelenburg werd niet door coach Frank de Boer ingezet. De keeper zelf is inmiddels al rond met Roma.

Dat zal dus binnenkort wel helemaal rond zijn. Het was Stekelenburg zelf die nog twijfelde, Ajax was al akkoord. Het enige wat gebeurd kan zijn als Ajax nog niet akkoord is, is dat Roma een bod bij Ajax heeft neergelegd, Ajax toestemming heeft gegeven aan Roma om te onderhandelen met Stekelenburg/Jansen, en dat Roma daarna een ander bod heeft neergelegd. Als dit niet het geval is en het bod is gelijk aan het eerdere bod zal het ongetwijfeld rond zijn.

Als Stekelenburg vertrekt zal Ajax direct een bod neerleggen voor de nieuwe spits.

Laatst bewerkt:
Ajax en Italiaanse clubs, een succes is het nooit echt geweest wat betreft transfers. Roma bood 8,5 miljoen euro en een bonus als ze Champions League haalden. Nadat Ajax daarmee akkoord ging hebben ze onderhandeld met Stekelenburg, waarmee ze tot een akkoord zijn gekomen. Daarna heeft Roma zich weer bij Ajax gemeld met de mededeling dat ze de transfersom alleen wilden neerleggen als ze hem over een periode van 4 jaar mochten aflossen, wat Ajax uiteraard niet ziet zitten. Daarna kwamen ze met een bedrag van 5 miljoen aan, wat dan wel in één keer betaald zou worden. Hierdoor duurt een transfer langer dan verwacht.

Wat een honden zijn het! 8,5 mil voor Steek is godver zowat een koopje en dan gaan ze b**chen over de termijn. Goed van Ajax dat het de poot stijf houdt hiermee!

Steek moet gewoon blijven! AS Roma is geen haar beter dan Ajax.
Als nou Man U of Arsenal zich zou melden okee, maar Roma? Nee

steek moet weg! ik wil vermeer als 1e keeper:)

Roma komt als het goed is aanstaande maandag met een bankgarantie, waarna de deal normaal gesproken rond is.

De spits waar Ajax achteraan zat was trouwens Ola Toivonen, voor wie dat nog niet duidelijk was. Dat schijnt nu van de baan te zijn en Ajax gaat verder kijken naar iemand anders. Ik weet niet waarom de interesse nu plots verdwenen is.

Patrick Olsen, de regisseur en smaakmaker van Denemarken -17, komt zoals het er nu uit ziet naar Ajax. Waarschijnlijk komende winterstop, of anders na het seizoen. Heel groot talent. Lucas Andersen (middenvelder/flankspeler) komt waarschijnlijk ook, ook een speler van Denemarken -17. Ook Sadmir Zekovic (een 17-jarige Zweedse spits) wordt intensief gevolgd en proberen ze ook te halen. Zekovic doet me heel erg denken aan Ibrahimovic qua speelstijl.

Harry Forrester krijgt waarschijnlijk een contract, schijnt het erg goed te doen op de training. Is op proef gekomen deze zomer. Is een buitenspeler/aanvallende middenvelder uit Engeland.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven