- Waardering
- 234
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 118kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dost is het niet, Bulykin en Amoah ook niet. Ik weet nog niet 100% zeker wie het is, maar ik weet nu ondertussen wel dat jij je geen zorgen hoeft te maken. De spits waar het nu om draait speelt niet bij Twente.
is het een spits uit NL?? dan zal het junker of matavz moeten zijn
Ik weet alleen bij enkele namen zeker dat die het niet zijn. Het is wel een spits uit de Eredivisie.Dost is het niet, Bulykin en Amoah ook niet. Ik weet nog niet 100% zeker wie het is, maar ik weet nu ondertussen wel dat jij je geen zorgen hoeft te maken. De spits waar het nu om draait speelt niet bij Twente.

is het een spits uit NL?? dan zal het junker of matavz moeten zijn

Serero doet het buiten verwachting goed The Rock. Heb je je mening over hem al een beetje bijgesteld of heb je nog steeds je twijfels?
Jag är nog den nya anfallaren i Ajax. Jag kan också spela bakom anfallaren.
Ga me alsjeblieft niet vertellen dat dat Toivonen is.
Ik speel in rood en wit, en mijn haar is blond. Het moet nu duidelijk zijn. Maar ik weet niet of ik wil gaan zitten op de bank in Ajax. Als ik wil niet dat dit, wil Ajax, mijn Zweedse vriend die ik speelde met vorig jaar, maar niet langer