- Waardering
- 234
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 118kg
Lijkt me dat het Benfica verhaal over Ruiz gelul was. Twente heeft hem gekocht voor 5,5-6 miljoen. Bij een transfer gaat er nog 20% van de transfersom naar Gent. Die gaat weg voor 10+ en zeker niet naar Ajax, Munsterman kende. Op 1 of andere manier durven de buitenlandse clubs het niet aan. Denk dat als hij de Braziliaanse of Argentijnse nationaliteit had gehad hij misschien al weg was geweest. Ik zie Ruiz dit seizoen gewoon voetballen bij Twente.
Bij Ajax zijn ze niet overtuigd van de kwaliteiten van de Bruyne![]()
Ik denk dat Twente best graag wat geld binnen wil halen dit jaar. Als er een club tussen de 8 en 10 miljoen bied denk ik wel dat ze hem laten gaan, alleen vraag ik me inderdaad af of dit richting Ajax ook geld. Ik hoor Adriaanse de laatste tijd alleen maar over Berghuis, en Ruiz is alleen maar aan het kwakkelen.
Maar goed, het blijft natuurlijk afwachten. Harry Forrester doet het heel erg goed bij Jong Ajax en zal waarschijnlijk een contract krijgen. Als de Boer hem als speler van het eerste ziet, wat me wel lijkt vanwege zijn leeftijd, zou het zo maar kunnen zijn dat Ajax niemand meer koopt. Ik hoop wel dat het een echte versterking is als er iemand komt.

Ik vind het ook vreemd. Het zou me overigens niks verbazen als ze hem alleen hebben bekeken na zijn klierkoorts, toen hij nog geen 100% was. Zou echt iets voor Ajax zijn. Hij staat op het lijstje van alle grote clubs, maar de Ajax scouts zijn niet overtuigt. En dan straks Lens halen ofzo