XXL Nutrition

AFCA Ajax topic

Van Hooijdonk werd constant uitgefloten wanneer hij de bal kreeg. Kuijt en Gio alleen een heel klein beetje toen hun naam omgeroepen werden. Niet zo gek als dat bij uitgesproken Feyenoorders gebeurt natuurlijk.

Mensen :roflol:

???

gewoon pauperpubliek dus.
Je mag toch wel verwachten dat als één van de grootste helden van het team waar je zogezegd 'fan' van bent afscheid neemt, je enige respect kan opbrengen voor elke aanwezige speler die deze held komt uitzwaaien en respect betuigen.

Het publiek is niet anders dan elk ander publiek.

Narsingh uit je jeugdopleiding fl*kkeren en Sulejmani voor 16 miljoen kopen :roflol:

el hamdaoui wordt gelinkt aan anderlecht.

Ik lees overal dat Cillessen gekocht gaat worden voor vier(!) miljoen. Echt onbegrijpelijk. Van zowel Ajax als Cillesen. Waarom zou je hem kopen als je Vermeer hebt. Een tweede doelman kan beter een ervaren en goedkopere kracht zijn. En waarom zou je op 22jarige leeftijd in godsnaam tweede doelman willen zijn?! Of hij moet weer aan NEC uitgeleend worden of iets dergelijks.

Inderdaad, haal gewoon die babos en klaar. Tenzij ze niet overtuigd zijn van de fysieke gesteldheid van Vermeer.

Vermeer is voetballend echt dramatisch

Deze hele 1e helft is dramatisch.

De Jong er uit hopelijk. Wat speelt hij slecht.

Ik vind sowieso een middenveld met De Jong, Janssen en Eriksen wat risicovol..
Gewoon Anita erin!

Inderdaad meer voetballend/werkend vermogen met Anita.

Ik zeg het met pijn in mijn hart. Maar inderdaad. Siem moet op de bank. Met Anita op die controlerende rol en Janssen en Eriksen aanvallender is het echt veel beter. Siem als backup spits lijkt me de beste optie.

Ik zeg het met pijn in mijn hart. Maar inderdaad. Siem moet op de bank. Met Anita op die controlerende rol en Janssen en Eriksen aanvallender is het echt veel beter. Siem als backup spits lijkt me de beste optie.

Precies. Met Anita erbij na rust is Ajax nauwelijks meer in de problemen geweest. Theo op de VM positie werkt gewoon niet en zal veel punten gaan kosten.

Alle Ajacieden die ik spreek willen een middenveld met Janssen - Anita - Eriksen, alleen de Boer lijkt maar vast te blijven houden aan de Jong. Ik begrijp daar niks van.

---------- Post toegevoegd Sun 7 Aug 2011 om 20:34 ----------

Ik lees overal dat Cillessen gekocht gaat worden voor vier(!) miljoen. Echt onbegrijpelijk. Van zowel Ajax als Cillesen. Waarom zou je hem kopen als je Vermeer hebt. Een tweede doelman kan beter een ervaren en goedkopere kracht zijn. En waarom zou je op 22jarige leeftijd in godsnaam tweede doelman willen zijn?! Of hij moet weer aan NEC uitgeleend worden of iets dergelijks.

Maar waarom zou Ajax een oude, ervaren tweede doelman halen? We hebben Verhoeven al voor die positie. Buiten dat speelt er in de A1 of Jong Ajax ook geen goede keeper. Cillessen zou prima zijn, is een keeper voor de toekomst die zich prima kan ontwikkelen achter Vermeer.

Overigens werd er bij Studio Ajax gezegd dat Jan van Halst mogelijk de nieuwe AD van Ajax wordt.

Laatst bewerkt:
Ik verwacht Siem de Jong niet meer terug in de basis hoor. Zelfs Tractortje is om wat dat betreft. ;)

Over Cillessen ben ik het eens. Waarom zou je een Babos halen als je Pizza al hebt. Óf een jeugdspeler erbij, óf een jong talent kopen.

Ik verwacht Siem de Jong niet meer terug in de basis hoor. Zelfs Tractortje is om wat dat betreft. ;)

Over Cillessen ben ik het eens. Waarom zou je een Babos halen als je Pizza al hebt. Óf een jeugdspeler erbij, óf een jong talent kopen.

De Boer heeft aangegeven dat hij de Jong alleen gewisseld heeft omdat hij een blessure heeft. Als hij fit was geweest had hij gewoon gespeeld.

Terug
Naar boven