rivelino
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 73
Dat ja. Kuyt werd ook uitgefloten, maar het was maar door een klein groepje mensen. Een enkele keer moest ook V.Bronckhorst het ontgelden.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet zo gek als dat bij uitgesproken Feyenoorders gebeurt natuurlijk.

Ik zeg het met pijn in mijn hart. Maar inderdaad. Siem moet op de bank. Met Anita op die controlerende rol en Janssen en Eriksen aanvallender is het echt veel beter. Siem als backup spits lijkt me de beste optie.
Ik lees overal dat Cillessen gekocht gaat worden voor vier(!) miljoen. Echt onbegrijpelijk. Van zowel Ajax als Cillesen. Waarom zou je hem kopen als je Vermeer hebt. Een tweede doelman kan beter een ervaren en goedkopere kracht zijn. En waarom zou je op 22jarige leeftijd in godsnaam tweede doelman willen zijn?! Of hij moet weer aan NEC uitgeleend worden of iets dergelijks.
Ik verwacht Siem de Jong niet meer terug in de basis hoor. Zelfs Tractortje is om wat dat betreft.
Over Cillessen ben ik het eens. Waarom zou je een Babos halen als je Pizza al hebt. Óf een jeugdspeler erbij, óf een jong talent kopen.