XXL Nutrition

AFCA Ajax topic

Vertonghen is totaal geen linksback. Daar is 'ie tien keer zo onzeker als in het centrum.

Het is maar Feyenoord. Wie weet maakt Dico Koppers zijn debuut.

Het is maar wat men nog een klassieker noemt, 010 op een lager niveau. Geen uit supporters, aanvangstijd 12.30.

Het blijft de enige echte klassieker van Nederland. Al is het al jaren geen topper meer.

Gotverdomme wat een slap zooitje is het weer. Totaal geen lef of agressie in het spel.

Stel mietjes bij elkaar. Ze maken fout op fout.
Ik hoop dat de helft wordt verkocht in de winterstop. Ze zijn allemaal het Ajax t-shirt niet waardig.

Gotverdomme wat een slap zooitje is het weer. Totaal geen lef of agressie in het spel.

Stel mietjes bij elkaar. Ze maken fout op fout.
Ik hoop dat de helft wordt verkocht in de winterstop. Ze zijn allemaal het Ajax t-shirt niet waardig.

Amen!

Dit kan toch echt niet. Ze lopen over het veld alsof het allemaal niet uitmaakt. Je speelt potverdomme tegen Feyenoord... in een ArenA die nog noooooit zo vol heeft gezeten. Toon een beetje agressie.. maar ze liepen als een stel natte wijven over het veld.
Gadverdamme!

Als ik het goed begrijp heeft ajax het niet goed gedaan.

Na de rode kaart was het beste spel van ajax, treurig.

Na de rode kaart was het beste spel van ajax, treurig.

Precies. Net alsof er iets MOET gebeuren om ze te laten werken voor elkaar.
Dat hoort niet, je moet altijd strijden voor je club en die sterren op je shirt!

Snap trouwens ook niet dat De Jong altijd blijft staan... raakt al een tijdje geen pepernoot meer.

ik neem aan dat je als ajax tegen feyenoord altijd een tandje extra je best doet .

was weinig van te merken

:roflol:
Gelijk grote bek, zeggen ze wat over amsterdammers.

Feijenoorders hebben helemaal geen recht van spreken.
Sta je met een man meer op het veld, met een 1-1 stand.. Ga je tijd lopen rekken en niet vooruit durven voetballen..

nee je hebt gelijk marvin als blinden lekker naar voren lopen en dan nog een goaltje tegen krijgen - 1-1 gewoon is gewoon een mooi resultaat - jammer dat we er niet bij waren :)

Reactie voetbal zijn ze goed in maar op het moment dat ze zelf het spel moeten maken geven ze niet thuis, net zoals vorige week. Al dan niet een goed resultaat voor ze wat ik op voorhand niet had verwacht maar alsnog geen reden voor dat immense vertrouwen opeens.

Terug
Naar boven