- Waardering
- 234
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 118kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik heb echt vanaf zijn (onterechte) eerste gele kaart, dat 'ie Enoh meteen moest wisselen, omdat die zeker weten rood ging pakken. Pakte keer op keer overtredingen mee en was zo ongekend slecht. Die jongen hoort nooit meer in een Ajax tenue te spelen. Een van de slechtste Ajax spelers van de afgelopen tien jaar. Misschien wel ooit.
Janssen speelde eindelijk weer eens naar behoren. Erg fijn. Was wel weer schrijnend om te zien dat Ajax de kwaliteit heeft om elke tegenstander in de Eredivisie kapot te pressen, maar dat ze dit pas doen na een 0-2 achterstand, een rode kaart en nog 30 minuten te spelen![]()
Ik ben hier niet zo zeker van. De Jong, Janssen en van der Wiel pressen sowieso nooit. Eriksen en Sulejmani doen dit ook te weinig. Ooijer kan het ook niet, die zorgt er zelfs voor dat de verdediging het liefst in de eigen 16 staat in plaats van tegen de middenlijn aan.
Sulejmani is trouwens toch wel een erg beperkte voetballer. Is alleen belangrijk als je countervoetbal speelt.
Pressen is natuurlijk ook alleen succesvol als 11 man het doen. Als je dus met z'n allen er voor gaat, zoals we mogen verwachten van professionals die minimaal twee ton per jaar verdienen, dan doen Janssen en van der Wiel in het kader van moraal ook wel mee. Zie bijvoorbeeld de kampioenswedstrijd tegen Twente. Hoeft geen 90 minuten per wedstrijd, maar toch zeker wel de eerste twintig minuten voor en na rust.
Sulejmani is echt waardeloos. Die heb ik echt nog niets goed zien doen. Maakt nooit een actie buitenom. Gaat nooit binnendoor voor een steekbal of een schot. Tikt hem alleen terug en is gevaarlijk bij lange ballen. Wat dan wel weer positief is, is dat ik hem vaak op de rechtsback positie zie staan als van der Wiel weer eens aan een dramatische rush is begonnen en een k*tpass geeft of balverlies lijdt.
Ligeon trouwens weer een speler bij Ajax van 1.65? Dat kan er nog wel bij na Anita, Enoh en Serero.
En jezus, de klasse en het talent straalt van Eriksen af als hij de bal heeft. Snel, balvaardig en een kortere draaicirkel dan Wesley Sneijder. Maar hij is 90 minuten lang onzichtbaar?
Ik vond m iig al beter spelen dan vdWiel.Pressen is natuurlijk ook alleen succesvol als 11 man het doen. Als je dus met z'n allen er voor gaat, zoals we mogen verwachten van professionals die minimaal twee ton per jaar verdienen, dan doen Janssen en van der Wiel in het kader van moraal ook wel mee. Zie bijvoorbeeld de kampioenswedstrijd tegen Twente. Hoeft geen 90 minuten per wedstrijd, maar toch zeker wel de eerste twintig minuten voor en na rust.
Sulejmani is echt waardeloos. Die heb ik echt nog niets goed zien doen. Maakt nooit een actie buitenom. Gaat nooit binnendoor voor een steekbal of een schot. Tikt hem alleen terug en is gevaarlijk bij lange ballen. Wat dan wel weer positief is, is dat ik hem vaak op de rechtsback positie zie staan als van der Wiel weer eens aan een dramatische rush is begonnen en een k*tpass geeft of balverlies lijdt.
Ligeon trouwens weer een speler bij Ajax van 1.65? Dat kan er nog wel bij na Anita, Enoh en Serero.
En jezus, de klasse en het talent straalt van Eriksen af als hij de bal heeft. Snel, balvaardig en een kortere draaicirkel dan Wesley Sneijder. Maar hij is 90 minuten lang onzichtbaar?
Wat is dit dramatisch slecht. Ik erger mij kapot.
Van der Wiel is echt geen Ajax 1 meer waardig. Hij maakt fout op fout. Je ziet altijd van te voren wat voor actie hij gaat doen. En zijn voorzet jezus.
Sulumani is ook echt dramatisch.
Er zijn er twee die goed spelen dat zijn Christiaan en Dirk.
Als je hier goed speelt staat het al 5-0.

Mag Enoh zondag meespelen? Zoja hoop ik dat hij zijn niveau van gisteren weer haalt!