- Waardering
- 840
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 66kg
- Vetpercentage
- 19%
Siem de Jong speelde in het seizoen van Pantelic erg goed. Maakte dankbaar gebruik van de kaatsende Pantelic en de ruimtes, die hij maakte met zijn loopacties. Ook vorig seizoen was het een verademing om Siem in de spits te hebben ten opzichte van El Hamdaoui. Hoewel hij niet veel scoorde, zorgde hij wel voor veel combinaties met het middenveld en de vleugelspelers, waar Mounir grossierde in balverlies en egoisme.
Dit seizoen speelt heel Ajax k*t en Siem ook. En ondanks dat ik vind dat hij ook op de bank moet zitten, denk ik dat het nogal makkelijk is om alle schuld bij hem of de Boer te leggen. Er zijn teveel spelers die onder de maat spelen. En dat heeft niet alleen met de opstelling te maken.
Dit seizoen speelt heel Ajax k*t en Siem ook. En ondanks dat ik vind dat hij ook op de bank moet zitten, denk ik dat het nogal makkelijk is om alle schuld bij hem of de Boer te leggen. Er zijn teveel spelers die onder de maat spelen. En dat heeft niet alleen met de opstelling te maken.

Daarbij een goede wedstrijd van Gregory van der Wiel, ja ontzettend goed die terugspeelballen op de keeper!