AndroidHealthClinic

AFCA Ajax topic

Siem de Jong speelde in het seizoen van Pantelic erg goed. Maakte dankbaar gebruik van de kaatsende Pantelic en de ruimtes, die hij maakte met zijn loopacties. Ook vorig seizoen was het een verademing om Siem in de spits te hebben ten opzichte van El Hamdaoui. Hoewel hij niet veel scoorde, zorgde hij wel voor veel combinaties met het middenveld en de vleugelspelers, waar Mounir grossierde in balverlies en egoisme.

Dit seizoen speelt heel Ajax k*t en Siem ook. En ondanks dat ik vind dat hij ook op de bank moet zitten, denk ik dat het nogal makkelijk is om alle schuld bij hem of de Boer te leggen. Er zijn teveel spelers die onder de maat spelen. En dat heeft niet alleen met de opstelling te maken.

Wie is er nog meer bij vanavond?
Vak 424!

Siem speelde een puike pot. Eerlijk is eerlijk.

Was gewoon matig hoor. Je standaard ligt wel laag.

Ik vond Siem redelijk spelen ja!
Al moet ik zeggen dat Dinamo natuurlijk geen reet voorstelt...

@Anoniem jouw standaard ligt dan wel weer erg hoog voor een Eredivisieclub/speler

@Marvin17 Klopt dat Dinamo van een matig niveau is, maar je moet het varkentje altijd nog wel even wassen.
Goed geconcentreerd gespeeld zoals gister avond al meerdere malen is verteld.

Alex3 Haha ja moest het ff kwijt:P
Maar ik vind ook dat de Jong dit seizoen nog niet heel veel heeft laten zien op een paar goede momenten na.
Wel vind ik zijn inzet altijd erg hoog en het is een echte teamplayer en zulke spelers hebben toch wel mijn voorkeur.

Hahaha, Siem was geweldig man. Vertel mij nou eens wat hij fout deed. Niet haten om het haten. Ajax speelde een super wedstrijd gisteren. Kijkt iemand PSV nu? Hahaha, dan is Ajax vier klassen beter.

Hahaha, Siem was geweldig man. Vertel mij nou eens wat hij fout deed. Niet haten om het haten. Ajax speelde een super wedstrijd gisteren. Kijkt iemand PSV nu? Hahaha, dan is Ajax vier klassen beter.

Eerlijk is eerlijk, De Jong speelde een goede wedstrijd. Geweldig vind ik overdreven. Het liep eindelijk goed bij Ajax en daar heeft ook hij zijn steentje aan bij gedragen. Een aantal aannames waren toch wel dramatisch hoor, maar verder een nette wedstrijd en zelfs een doelpunt..

Nog mensen naar Lyon?

Eerlijk is eerlijk, De Jong speelde een goede wedstrijd. Geweldig vind ik overdreven. Het liep eindelijk goed bij Ajax en daar heeft ook hij zijn steentje aan bij gedragen. Een aantal aannames waren toch wel dramatisch hoor, maar verder een nette wedstrijd en zelfs een doelpunt..

Je moet niet vergeten dat je naar Ajax zit te kijken en niet naar Barcelona, Manchester of Real.

Kan iemand Vermeer wisselen , mijn god zeg wat heeft die gesnoven ?!

Jaja mensen 5-3

WTF hij doet het gewoon nog een keer, wat een drama gozer :o

Wtf is er met Vermeer aan de hand. De laatste doelpunt was echt een afgang.

Tot 2 keer aan toe kwam die zo bezopen uit zijn goal,
en JA 2x werd er makkelijk uit gescoord :o

Ik wordt voor FC Lienden.........

Echt niet normaal meer nee!
Maar goed, die terugspeelballen van Ooijer en van der Wiel waren ook niet geweldig hoor :P

En bij de eerdere goals stonden Ooijer en Vertonghen ook te slapen.
Toch raar hoor, scoor je 4x in de Galgenwaard..verlies je nog.???

Vermeer mag natuurlijk nooit meer keepen voor Ajax. Wat een totale afgang. Schandalig. Hij heeft drie(!) doelpunten aan Utrecht gegeven. Vertonghen stond ook weer eens te slapen, wat een drama die jongen. Anita speelde ook echt heel erg slecht vandaag en Janssen was ook weer eens compleet onzichtbaar. Boerrigter was ook onzichtbaar, maar die raakte volgens mij ook al in de 30e minuut geblesseerd.

Enige pluspuntje was Gregory van der Wiel die ik echt heel goed vond spelen.

Niets zo veranderlijk dan een voetbalsupporter :roflol: Daarbij een goede wedstrijd van Gregory van der Wiel, ja ontzettend goed die terugspeelballen op de keeper!

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven