AndroidHealthClinic

AFCA Ajax topic

Oké :)
Ik ga waarschijnlijk ook, maar dan met 410 bus!
Kaartje voor de wedstrijd is 38 euro... busreis 75.
Denk dat dit wel goedkoper is dan eigen vervoer qua benzine etc!

niet duur voor een bustrip idd. Ben geen ajacied, laat staan 410 gehe, maar voor die prijs zou ik het niet laten.

Trein was eerst een optie maar dat ging al richting de 150 en is nu nog duurder, dat is dus helemaal geen optie. Het is geloof ik een km of 750 heen rijden dus 1500 totaal dus zal iets goedkoper zijn met 4 man in de auto maar ach.

Las dat het uitvak al dik vol aan het raken is, eerste ring zou al uitverkocht zijn = 1400.

15 uur met die 410-gasten in een bus. Wat een horror. :D

Zal gezellig zijn in die 410 bussen op de terugweg als ze verliezen :D

Ajax krijgt ook 2e ring erbij. Dat is nog eens 700 plekken!

Ja, precies erboven. Prima lijkt me om als 1 collectief de godenzonen aan te moedigen:D

Zou geweldig zijn als het bericht klopt over Chivu.

Zou weer eens een gast met lef zijn. Die zo een kakkerlak op zijn muil slaat met een beker duel :D.

Het zijn nu veel al mietjes die niet tekeer gaan tegen een tegenstander.

"Mourinho werkte in zijn tijd bij Inter al samen met de Roemeen. "Of Chivu terugkeert naar Ajax? Ik denk dat de kans groter is dat hij voor een nieuw avontuur kiest in een ander land. Misschien bij Real Madrid", zei Becali tegen Radio Mana Mana. "Ik ben in gesprek met drie of vier topclub"

Aldus zijn zaakwaarnemer.

Van Gaal wordt de nieuwe Algemeen Directeur bij Ajax per 2012.
Bye Bye Cruijff?

-.-', wederom een wanprestatie.

-.-', wederom een wanprestatie.

Als Vermeer gewoon z'n werk doet is er niets aan de hand. Ajax was 80 minuten lang veel beter, het tempo lag hoog en de combinaties waren mooi. Overigens wel schrijnend dat dat pas gebeurd nadat Bulykin er af moet en Lodeiro er in komt. Als Bulykin niet geblesseerd was geraakt had Lodeiro 90 minuten lang op de bank gezeten.

Als Vermeer gewoon z'n werk doet is er niets aan de hand. Ajax was 80 minuten lang veel beter, het tempo lag hoog en de combinaties waren mooi. Overigens wel schrijnend dat dat pas gebeurd nadat Bulykin er af moet en Lodeiro er in komt. Als Bulykin niet geblesseerd was geraakt had Lodeiro 90 minuten lang op de bank gezeten.

Daar zeg je wat...

Wat speelde die Lodeiro lekker zeg. Echt een verademing om iemand in de spits te hebben die kan voetballen. Dat is lang geleden.

Ken neth meer!

Terug
Naar boven