MuscleMeat

AFCA Ajax topic

Inderdaad, werd al voor het seizoen geroepen dat Frank roofbouw aan het plegen was. Van der Wiel kan gewoon spelen met zijn handje trouwens.

In Amsterdam heerst die haat jegens de concurrentie veel minder dan in de rest van Nederland. Vrij apart eigenlijk. Over het algemeen zijn wij ook veel meer met ons eigen clubje bezig ipv anderen.

---------- Post toegevoegd Fri 9 Dec 2011 om 18:40 ----------

Wat mij betreft trekt Ajax zich trouwens principieel terug uit dat k*ttoernooi dat de "europa league" heet.

Ach stel je niet aan man, je wilt niet weten hoe snel al die neuzen er bij zijn als het slecht gaat met Feyenoord. En dat ging het nog al is de laatste jaren.
Overal heb je van die trieste gasten die niet voor een nederlandse club zijn in Europa.

Owjeeh komt er weer een Bunnikside debieltje. Kan alles wat gewoon niet voor Ajax is gewoon hier niet reageren.

Ga huilen man. Ajax had gewoon alles in eigen hand.
Als je altijd een arrogante muil opzet is het gewoon mooi om een team zo keihard te zien falen.
En natuurlijk vervolgens nog slechte verliezers zijn ook. Had niet anders verwacht.

Als je altijd een arrogante muil opzet is het gewoon mooi om een team zo keihard te zien falen.
En natuurlijk vervolgens nog slechte verliezers zijn ook. Had niet anders verwacht.

:roflol::roflol::roflol::roflol: Wat een haat, wat een haat.

Spreek anders af in weilandje langs de snelweg

beverwijk doen?

stoer

Uitgeschakeld of niet, het lijkt me zaak voor Ajax om nu in de EL te laten zien waarom ze eigenlijk in de CL thuishoren. Ben benieuwd naar de loting.

Haters, poef be gone!

- ik vind echt dat jullie slecht hebben gespeeld , er had meer in gezeten - maar goed dat zet ik hier wel eens wat neer met een knipoog - het woord " k vind ik een afschuwelijk woord wat ik hier nog nooit heb gebruikt + als ik vind dat mijn club slecht heeft gespeeld zeg ik dat gelijk en dat is eigenlijk vrij veel de laatste jaren

ik kreeg vandaag een post van een logvolger van dit topic wat eigenlijk nog verachtelijk is - en dan hebben we hier over iemand die ajax aan het hart ligt
en dus beschaafd is en qua denkwijze op een hoog niveau staat - toch C1000
?
hij suggereerde eigenlijk dat alle zwarte voetballers bij ajax slaven zijn - iets anders kan ik het eigenlijk niet uitleggen , want pannenkoek vergelijken met zwarte slaaf is volgens mij heel iets anders toch C1000?

hij is wel genoteerd by the way

Als je zelf komt bashen in een topic is het allemaal goed maar als je terug gebasht wordt ga je huilie huilie doen Ziele"piet"
Je snapt nog steeds niet dat de wedstrijd heel anders gelopen zou zijn als de terechte doelpunten wel waren goedgekeurd. Ze speelden helemaal niet slecht in de 1e helft. Ze maakten zelfs 2 zuivere doelpunten tegen Real Madrid. Het moment dat 010 uberhaupt tegen Madrid mag aantreden hoor ik je wel weer, dat duurt nog 20 jaar.

---------- Post toegevoegd Fri 9 Dec 2011 om 23:13 ----------

Ook de LTS-zwakstroom afgerond? Ze hadden het niet in de hand dat de andere wedstrijd was omgekocht en dat de scheidrechter 2 terechte doelpunten af heeft gekeurd.

:cool:
Als je zelf komt bashen in een topic is het allemaal goed maar als je terug gebasht wordt ga je huilie huilie doen Ziele"piet"
Je snapt nog steeds niet dat de wedstrijd heel anders gelopen zou zijn als de terechte doelpunten wel waren goedgekeurd. Ze speelden helemaal niet slecht in de 1e helft. Ze maakten zelfs 2 zuivere doelpunten tegen Real Madrid. Het moment dat 010 uberhaupt tegen Madrid mag aantreden hoor ik je wel weer, dat duurt nog 20 jaar.

ik probeer het altijd wel een beetje normaal te houden

wat ik al een tijdje probeer te zeggen dat jullie mentaal niet bij machte waren om ondanks de afgekeurde goals er vol voor te gaan - ik miste de bereidheid in de 2e helft om te winnen -

ik hou er nu over op

Ook de LTS-zwakstroom afgerond? Ze hadden het niet in de hand dat de andere wedstrijd was omgekocht en dat de scheidrechter 2 terechte doelpunten af heeft gekeurd.

Laten we er geen bash topic van maken. Graag on-topic blijven.

RKC is een makkie straks. Ajax op handicap spelen voor de jongens die nog toto gaan invullen.

Domme mensen die hier roepen dat je niet voor een andere Nederlandse club mag zijn in Europees verband. Ik ben zelf ook Ajacied, van jongs af aan al.. ga bijna elke thuiswedstrijden en toch ben ik als het om Europese duels gaat gewoon voor de Nederlandse club hoor.
Hoe beter NL presteert, hoe meer Nederlandse clubs deel mogen nemen.. dat is toch alleen maar gunstig.
En hoe beter Nederland presteert in Europa, hoe aantrekkelijker de Eredivisie wordt voor spelers van buitenaf en voor andere organisaties met veel geld. Dit is de enige manier om weer een rol van betekenis te gaan spelen in het hedendaagse voetbal....

Je kunt allerlei redenaties opnoemen waarom het beter is voor het NL voetbal, toch lach ik me rot als kakkies uit de EL/CL of van mij part de Intertoto (die inderdaad niet mee bestaat) geschopt worden.

Maarja je hoort wellicht bij die 1% Ajacieden die sc kakkerlak graag ver ziet komen daar waar ik ze graag eruit gekegeld zie worden en velen met mij gelukkig.

En dat gezeik over 'beter voor het NL voetbal' deert me niks daar het al jaren niks is en NL nog steeds genoeg plaatsen heeft.....maak je daar maar druk om wanneer het er werkelijk toe doet. Zelfs Belgie heeft niet meer te klagen omdat het aantal plaatsen naar mijn idee rijkelijk uitgebreid is.

Ik heb RKC uit op 0-2 winst voor de Godenzonen gezet.

Laatst bewerkt:
Volgens mij ben jij hier eerder de minderheid, pik.

Ik verwacht zometeen wel een lastige wedstrijd. Janssen er niet bij. Ik hoop dat hij Lodero op de plek van Janssen zet.

In de spits zie ik liever Klaassen dan de rus. Maar waarschijnlijk staat de Rus er in.

Edit beter: Klaassen in de basis

Opstelling RKC Waalwijk: Zoet, Bandjar, Drost, Ramos, Van Peppen, Sno, Duits, Braber, Meijers, Castillion, Ten Voorde

Opstelling Ajax: Kenneth Vermeer; Gregory Van der Wiel, Daley Blind, Jan Vertonghen, Vurnon Anita; Eyong Enoh, Ismail Aissati, Christian Eriksen; Miralem Sulejmani, Nicolas Lodeiro en Davy Klaassen.

Veel voetballers, weinig breedte.

Gelukkig, ebicilio niet in de basis!

Terug
Naar boven