Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.
Ok bedankt ik heb weer wat geleerd over het strafrecht blijkbaar.
Ik heb er ook niet zoveel verstand van, maar dit is wel het geval denk ik. Esteban heeft wel noodweerexces gepleegd volgens mij. Zelfverdediging en in emotie doorgegaan/"onschadelijk" maken?
Haha echt DBB. Ga film kijken, later.daar speelde een oom van iemand op dbb in mee herrineren jullie je dat topic![]()
Niet terwijl ik aan het voetballen was en er 20 camera's hingen.

Ik heb er ook niet zoveel verstand van, maar dit is wel het geval denk ik. Esteban heeft wel noodweerexces gepleegd volgens mij. Zelfverdediging en in emotie doorgegaan/"onschadelijk" maken?
Daar kom ik iedere dag, als je tijdens het uitgaan klappen krijgt/geeft is er niet zoveel aan de hand, kleine kans dat je gepakt wordt.19 jarige supporter heeft tijdens verhoren laten weten dat hij een enorme hekel heeft aan Esteban. Er is vermoedelijk acohol in het spel maar ik denk zelf eerder drugs.
---------- Post toegevoegd Wed 21 Dec 2011 om 22:50 ----------
Poging tot moord? Ga eens naar buiten de wereld in jochie.![]()
Daar kom ik iedere dag, als je tijdens het uitgaan klappen krijgt/geeft is er niet zoveel aan de hand, kleine kans dat je gepakt wordt. Nu hangen er tientallen camera's, is Esteban dalijk de lul omdat hij door trapte terwijl de ander op de grond lag.
De keeper reageerde perfect beter kon niet. Esteban krijgt helemaal geen straf hoe kom je daar nou bij.
Nou hoe ik daarbij kom, hij kreeg in de wedstrijd een rode kaart, dat is een straf. Ik geef Esteban ook gelijk hoor, maar je weet t niet.