MuscleMeat

AFCA Ajax topic

Echt dramatisch. Hoe kun je in godsnaam rood geven aan zo iemand? Als er een regel is, die geweld tegen supporters bestraft, was het in dit geval hoogstwaarschijnlijk niet van toepassing. Ongekend. Van mij mogen ze op een andere datum doorspelen vanaf de desbetreffende minuut, zonder publiek en MET Esteban.

Echt ongelooflijk dit wat een bizarre regel dit. Dus als iemand je aanvalt krijg je rood omdat je jezelf hebt verdedigd?
Check 2:40

---------- Post toegevoegd Wed 21 Dec 2011 om 21:56 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=XLdN4a6BIpI

Laatst bewerkt:
Wat een dieptepunt in het Nederlands voetbal dit.
Het was gewoon zelfverdiging! Je laat toch zo`n gek niet opstaan die moet je neerschoppen.

---------- Post toegevoegd Wed 21 Dec 2011 om 21:53 ----------

Dit is een situatie die nog nooit eerder is gebeurd in Nederland.
Hoe bizar dit! Ik heb volkomen begrip voor spelers van AZ en Gert heeft perfect gereageerd. De keeper trouwens ook. Hij had van mij nog wel even door mogen gaan.

Welnee man, Verbeek is gwn boos door die rode kaart.

Welnee man, Verbeek is gwn boos door die rode kaart.

Duh. En terecht. Ik had precies hetzelfde gedaan. Een situatie op het veld, zoals een tackle, kun je verkeerd zien, of verkeerd beoordelen. Maar Nijhuis heeft goed gezien wat er gebeurde en trekt weloverwogen rood. AZ is dusdanig bewust benadeeld, dat ik het volledig terecht vind, dat AZ van het veld is gegaan.

De zoveelste soap bij Ajax, hoewel Ajax hier zelf niet veel aan kon doen. Wel goede reactie van Verbeek.

Je kan als burgemeester wel de vechtgala's maar niet de fans uit de Arena halen. -1 voor die Lutser.

Jammer Jezza, alphabet was je voor

Edit: En snel weer je post terugplaatsen he kl***zak :P

Als Esteban het bij die 1ste trap had gehouden had hij geen rood gehad denk. Puur omdat hij een paar keer naschopte gaat het tever. Sterker nog, als je iemand trapt of slaat terwijl die op de grond ligt, is dat poging tot moord.

Zul je zien, Ajax gaat door want AZ hoort niet van het veld te stappen.

Als Esteban het bij die 1ste trap had gehouden had hij geen rood gehad denk. Puur omdat hij een paar keer naschopte gaat het tever. Sterker nog, als je iemand trapt of slaat terwijl die op de grond ligt, is dat poging tot moord.

Ik denk dat je het nog echt meent ook.

:roflol::roflol::roflol:

---------- Post toegevoegd Wed 21 Dec 2011 om 22:22 ----------

Jammer Jezza, alphabet was je voor

Edit: En snel weer je post terugplaatsen he kl***zak :P

???

vaker f5en jongens dan snappen jullie het

Geweldige reactie van Frank de Boer: Ajax heeft al zo weinig problemen hè

Goed nummer, srs

Terug
Naar boven