MuscleMeat

AFCA Ajax topic

Ook als je wel verstand hebt van voetbal wordt hij ook boos als je niet doet wat hij wil. Een te groot ego onze held de eeuwige nr.14. Daarom blijft hij een bijna onmogelijke man om mee samen te werken.

Daarom zeg ik, hij vindt zelf dat er niemand op deze aardbol rondloopt die meer verstand van voetbal heeft dan hij, en dus moet hij in zijn ogen 100% bevoegdheid krijgen. Een te groot ego wil ik het niet noemen. Hij weet namelijk ook heel goed waar hij vooral geen verstand van heeft.

Daarom zeg ik, hij vindt zelf dat er niemand op deze aardbol rondloopt die meer verstand van voetbal heeft dan hij, en dus moet hij in zijn ogen 100% bevoegdheid krijgen. Een te groot ego wil ik het niet noemen. Hij weet namelijk ook heel goed waar hij vooral geen verstand van heeft.

Maar hoe verklaar jij het dan dat hij wil bepalen wie er op bepaalde posities moeten komen te zitten binnen de club. Die taken moeten gaan uitvoeren waarvan hij totaal geen verstand heeft.

Maar hoe verklaar jij het dan dat hij wil bepalen wie er op bepaalde posities moeten komen te zitten binnen de club. Die taken moeten gaan uitvoeren waarvan hij totaal geen verstand heeft.

De enige positie die hij wilde invullen was die van directeur voetbalzaken. Hij wilde dan een model met 2 directeuren, waarvan er 1 verstand van voetbal heeft, en 1 die geen verstand van voetbal hoeft te hebben, maar die wel verstand heeft van de overige taken van een directeur. En laat nou net die directeur voetbalzaken beslissingen moeten nemen over voetbaltechnische zaken, het gebied van Cruijff.

Het cruifkamp krijgt straks als we alle voortekenen moeten geloven volledig de vrijheid om te laten zien hoe Ajax van top tot teen de beste bezetting moet krijgen. En dat Ajax maar weer tot grote hoogtes mag komen.

We gaan het zien. Anders gezegd we wachten het met "sportieve" nieuwsgierigheid keurig af.

Cruijf sponsored by: de wereld draait door, telegraaf, pauw en witteman, voetbal international, studio voetbal.

En tientallen oud topvoetballers. Wat heb je tegen hen en Cruijff eigenlijk?

Ik heb helemaal niks tegen Cruiff. Alleen het lijkt wel als de naam Crujff genoemd wordt mag je opeens geen enkele kritische noot meer kraken.
Het lijkt verdorie wel het hoofd van de rooms katholieke kerk.

Ik heb helemaal niks tegen Cruiff. Alleen het lijkt wel als de naam Crujff genoemd wordt mag je opeens geen enkele kritische noot meer kraken.
Kom op, lees je eigen berichten terug (inclusief deze reactie) er zit een ondertoon (cynisme) in die ergens op gebaseerd is lijkt me. En van mij mag je (ben niet gelovig), ik vraag alleen naar wat precies. :)

Ondanks dat ik erg om je antwoord moet lachen -je hebt humor!- moet ik je tegelijkertijd helaas mededelen dat van enig cynisme geen sprake is. Het is simpelweg a matter of principal dat je altijd kritisch moet kunnen zijn.

Ondanks dat ik erg om je antwoord moet lachen -je hebt humor!- moet ik je tegelijkertijd helaas mededelen dat van enig cynisme geen sprake is. Het is simpelweg a matter of principal dat je altijd kritisch moet kunnen zijn.
Uiteraard. Maar ik vraag me in deze regelmatig af in hoeverre wij als lezers, soms aanhangers, fans echt de boel kunnen beoordelen en in de juiste context kunnen zien. Over de visie kan dan mijns inziens beter geoordeeld worden aangezien deze vrij helder lijkt te zijn. Poppetjes zijn niet zo interessant in principe (alleen als poppetjes andere taken op zich gaan nemen dan voor welke ze zijn aangenomen), welke visie de club moet gaan volgen wel. Maar dat vind ik dan. :D

Jij hebt absoluut gelijk dat je geen enkel idee hebt wat er daadwerkelijk speelt. Als je het van de media moet hebben dan weet je zeker dat je de waarheid niet te weten komt. Alleen zo makkelijk is het niet als je een missie/visie en strategie hebt geformuleerd dat het wel goed komt. Een voetbalclub besturen blijft ontzettend ingewikkeld.

Als je het van de media moet hebben dan weet je zeker dat je de waarheid niet te weten komt.
Dat is helaas (vrijwel) met elk onderwerp zo m.b.t de media.
Alleen zo makkelijk is het niet als je een missie/visie en strategie hebt geformuleerd dat het wel goed komt.
Klopt, getuige de interne verdeeldheid.
Een voetbalclub besturen blijft ontzettend ingewikkeld.
Bij Ajax sowieso :D

Mensen die graag ManU thuis willen bijwonen mogen flink in hun geld zitten aangezien Ajax weer eens de hoofdprijs vraagt. Zeker als je geen Ajax kaart bezit en hem zwart moet kopen. Kosten aan de kasssssa tussen de 40 en 90 euro, zonder kortingen dan.

Even geen trek om vergelijkende prijzen te posten maar is weer een staaltje bonus heffen van diegenen die dit besluiten.

Waarom wordt ik gestraft om mijn club te steunen.....bedrijfscultuur weg ! Cruyff ERIN ! Supporters zijn Ajax.

Precies de reden waarom ik al menig CL/EL wedstrijd boycot.

Laatst bewerkt:
Vorig jaar was het toch 32 euro ofzo? Ik wacht nog even met een kaartje kopen. Verwacht niet dat Ajax de prijs na beneden gaat doen

dit soort realisme had ik niet van je verwacht - ik ben het helemaal met je eens terwijl ik toch ook wel nieuwsgierig ben als hij het voor zeggen krijgt en wat er dan daadwerkelijk ook gebeurd t.a.v het voetbal - ondanks alles wat er de laaste tijd gebeurd bij jullie doen jullie nog mee in de beker/europa leage / + kampioen worden zit er ook nog in dat is knap + het blijft redelijk rustig onder supporters -
dat gaat bij ons anders

dit soort realisme had ik niet van je verwacht - ik ben het helemaal met je eens terwijl ik toch ook wel nieuwsgierig ben als hij het voor zeggen krijgt en wat er dan daadwerkelijk ook gebeurd t.a.v het voetbal - ondanks alles wat er de laaste tijd gebeurd bij jullie doen jullie nog mee in de beker/europa leage / + kampioen worden zit er ook nog in dat is knap + het blijft redelijk rustig onder supporters -
dat gaat bij ons anders

Niet te vergelijken imo. De houding van Ajax tegenover vak410 en F-side bijvoorbeeld is veel en veel beter en positiever dan Feyenoord tegen welk clubje fanatieken en pet en sjaals dan ook (FRL enz). Logisch dat de supporters hier negatief op reageren.

Vorig jaar was het toch 32 euro ofzo? Ik wacht nog even met een kaartje kopen. Verwacht niet dat Ajax de prijs na beneden gaat doen

Van het Ajax netwerk forum:

2008/09 Ajax-Fiorentina (€32,40 betaald) Vak 424
2009/10 Ajax-Juventus (€26,05 betaald) Vak 428
2010/11 Ajax-Anderlecht (€31,60 betaald) Vak 424

Extra (1/8e finales, 1 ronde verder dus)

2008/09 Ajax-Olympique Marseille (€32,40 betaald) Vak 424
2010/11 Ajax-Spartak Moskou (€33,60 betaald) Vak 424

En nu vragen ze tussen de 42 en 50 euro voor 424.
424/425*Alle rijen€ 49,50€ 42,05€ 44,55

Ik lees net dat de prijzen voor manU omlaag zijn gegaan in overleg met de sva etc. Je kunt er nu vanaf 31,- bij zijn.

Nou Ajax wordt uitgeschakeld.

Wat een dieptepunt in het Nederlands voetbal dit.
Het was gewoon zelfverdiging! Je laat toch zo`n gek niet opstaan die moet je neerschoppen.

---------- Post toegevoegd Wed 21 Dec 2011 om 21:53 ----------

Dit is een situatie die nog nooit eerder is gebeurd in Nederland.
Hoe bizar dit! Ik heb volkomen begrip voor spelers van AZ en Gert heeft perfect gereageerd. De keeper trouwens ook. Hij had van mij nog wel even door mogen gaan.

Terug
Naar boven